Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTweede Kamerverkiezingen 2025

Tweede Kamerverkiezingen 2025

1282 antwoorden
79 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Brakka Mang zei:
Er mist zoveel context, die overigens bij justitie wel bekend is maar niet bij een CBS bijvoorbeeld. Maar zulke halve waarheden heeft de politiek nodig km mee in het eond te zwaaien. Justitie slaat oneindig tot in den treure gegevens op in systemen buiten het reguliere proces om.
Klik om te vergroten...
Dit is wel degelijk bekend en wordt dus ook meegenomen in onderzoek van het CBS. Probleem is dat politici zoals Wilders cijfers misbruiken voor stemmingmakerij, zoals in bovenstaande voorbeelden.

Toen ik voor het eerst ging studeren kwam er voor het eerst onderzoek hiernaar waaruit bleek dat er inderdaad een onderzoeksbias zit in misdaadcijfers. Dat is 10 jaar geleden… inmiddels wordt die bias zo goed als mogelijk gecorrigeerd.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jeuzus😅 VVD gooit op het laatste moment even een “uitbreiding van het boerkaverbod” in de arena, man man man man man.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
ljuv zei:
Jeuzus😅 VVD gooit op het laatste moment even een “uitbreiding van het boerkaverbod” in de arena, man man man man man.
Klik om te vergroten...

En toen sloeg Geert met de vlakke hand op tafel?
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#4
ljuv zei:
Dit is wel degelijk bekend en wordt dus ook meegenomen in onderzoek van het CBS. Probleem is dat politici zoals Wilders cijfers misbruiken voor stemmingmakerij, zoals in bovenstaande voorbeelden.

Toen ik voor het eerst ging studeren kwam er voor het eerst onderzoek hiernaar waaruit bleek dat er inderdaad een onderzoeksbias zit in misdaadcijfers. Dat is 10 jaar geleden… inmiddels wordt die bias zo goed als mogelijk gecorrigeerd.
Klik om te vergroten...
Weet jij waar ik kan zien met welke data zij die onderzoeken uitvoeren?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
ljuv zei:
Mijn GOD🤮🤮🤮
www.nrc.nl

Tweede Kamer stemt voor uitbreiding boerkaverbod en wil antifa als terroristische organisatie aanmerken

De Tweede Kamer heeft donderdagavond, aan het einde van de tweede dag van de Algemene Politieke Beschouwingen, een VVD-motie aangenomen voor een ‘boerkaverbod’ in de „gehele openbare buitenruimte”. Sinds 2019 geldt een dergelijk verbod op gezichtsbedekkende kleding al in het openbaar vervoer...
www.nrc.nl www.nrc.nl
Klik om te vergroten...
Hoog tijd om te emigreren is mijn eerste gedachte bij dit artikel.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Brakka Mang zei:
Weet jij waar ik kan zien met welke data zij die onderzoeken uitvoeren?
Klik om te vergroten...
In de onderzoeken
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#7
ljuv zei:
Jeuzus😅 VVD gooit op het laatste moment even een “uitbreiding van het boerkaverbod” in de arena, man man man man man.
Klik om te vergroten...
Keppeltjes? Mijters? Volendamse klederdracht?

Yesilgoz dr tijd is voorbij, niet dat die er ooit is geweest. Gewoon een pionnetje in een doorzichtig schaakspel.Wat een wannabe en pokitiek gedrocht is dat zeg. Ze probeert uit alle macht kiezers bij de PVV, DENK en PvdA weg te trekken. Wolf (grijze?) in schaapskleren. Er waren zoveel minder slechte opties tot aan nr 178 op de kieslijst. Meestermove van Rutte, vergeleken bij haar verbloemt zijn horreur. 🤣
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn GOD🤮🤮🤮
www.nrc.nl

Tweede Kamer stemt voor uitbreiding boerkaverbod en wil antifa als terroristische organisatie aanmerken

De Tweede Kamer heeft donderdagavond, aan het einde van de tweede dag van de Algemene Politieke Beschouwingen, een VVD-motie aangenomen voor een ‘boerkaverbod’ in de „gehele openbare buitenruimte”. Sinds 2019 geldt een dergelijk verbod op gezichtsbedekkende kleding al in het openbaar vervoer...
www.nrc.nl www.nrc.nl
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
ljuv zei:
Foutje zeker
Klik om te vergroten...
Nee. Nou streep je de verkeerde letters door
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#10
Highonlife zei:
Jammer dat je zo moet reageren. Ik probeer een andere nuance te laten horen en wil niemand tegen de schenen schoppen. Met woorden als 'populistisch gezwam en fabeltjeskrant bereiken we niets in een discussie' Kun je dan eens nuanceren wat er onzin is aan hetgeen wat ik stel. Volgensmij verkondig ik geen onwaarheden? Ik ben in mijn leven vrij vaak afgereisd naar diverse islamitische landen, deels beroepsmatig maar ook om te reizen. Toch ben ik hier vaak geschrokken over hoe anders de verhoudingen hier liggen dan in de westerse wereld. Er wordt heel anders gekeken naar vrouwen, maar bijvoorbeeld ook naar mensen binnen de LHBTIQ+ gemeenschap. Sterker nog, ze worden ook totaal anders behandeld. En met deze behandeling heb ik moeite, ik wil dat iedereen gelijkwaardig kan leven binnen onze westerse maatschappij, maar ik realiseer me heel goed dat sommige culturen teveel botsen om dit uiteindelijk te kunnen realiseren. Nee dat maakt me geen populist, maar een realist. En dat is iets heel anders. Verder heb ik geen enkele partij, zowel aan de rechter- als aan de linkerkant van het spectrum, nog een goede oplossing horen geven over de woningnood. Er worden allerlei balletjes opgeworpen, maar we zitten in Nederland vast aan veel teveel regeltjes. Dat migratie geen enkele rol zou spelen op de woningnood, komt zéér zeker niet uit de fabeltjeskrant. Ik zeg er alleen ook bij dat het absoluut niet de grootste factor is, en dat er onderscheid gemaakt moet worden tussen arbeidsmigratie en asielmigratie. Beste Brakka Mang, ik respecteer jouw mening ten zeerste, maar om me zomaar weg te zetten als populist en iemand die onzin verkondigt, dat gaat me aan het hart. Ik kijk iedere dag alle politieke debatten en hou me er zeer veel mee bezig. Mijn mening is wel degelijk ergens op gebaseerd.
Klik om te vergroten...
Ik begrijp je redenering maar de oorzaken van de huidige problematiek komen voort uit jarenlang wanbeleid en eigen belang van politici. Woningnood doordat corporaties In 2008-2010 miljarden zijn verloren door verotte derivaten van Amerikaanse zaken banken waardoor woning voorraad is verkocht , dat vrouwen in de islam. Iet gelijk zijn aan de man is regelrechte onzin, de vrouw is heilig . Overigens is de SGP veel vrouwonvriendelijker....ik ben overigens geen moslim, daarnaast wordt de woningnood in stand gehouden vanwege rechtse belangen waar bewindlieden zichzelf of investeringsmaatschappijen met grote portefeuilles dienen en gemeentes dik incasseren op WOZ waardes, ik kan zo nog wel even doorgaan hoor dus fijn dat je overtuigd bent van je eigen conclusies en een sterke mening hebt maar dat is nou de grootste oorzaak van de huidige staat van de maatschappij wat de ondergang van dit land gaat worden. Allemaal mensen met meningen en wijsheid die gewoon niet kloppen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#11
FerdFatoehaus zei:
Hoog tijd om te emigreren is mijn eerste gedachte bij dit artikel.
Klik om te vergroten...
Wel met een grote boog amerika ontwijken!
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#12
ljuv zei:
Mijn GOD🤮🤮🤮
www.nrc.nl

Tweede Kamer stemt voor uitbreiding boerkaverbod en wil antifa als terroristische organisatie aanmerken

De Tweede Kamer heeft donderdagavond, aan het einde van de tweede dag van de Algemene Politieke Beschouwingen, een VVD-motie aangenomen voor een ‘boerkaverbod’ in de „gehele openbare buitenruimte”. Sinds 2019 geldt een dergelijk verbod op gezichtsbedekkende kleding al in het openbaar vervoer...
www.nrc.nl www.nrc.nl
Klik om te vergroten...
Tuurlijk ze volgen de VS kontkruiperij
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#13
Brakka Mang zei:
Tuurlijk ze volgen de VS kontkruiperij
Klik om te vergroten...
Ja bizar. Naja… vanuit FvD natuurlijk voorspelbaar, maar JA21 en de VVD stemmen ook gewoon voor, BBB tekende zelfs mee🥲

Ah well, in beter nieuws: we kunnen het liberalisme wel definitief begraven hierna. Niks meer van over.

P.S.: dit zijn natuurlijk totaal moties voor de bühne, dat jullie het weten. Dit is gewoon leuk voor de campagne, tegen de tijd dat er wetten zouden liggen is de TK alweer heel anders verdeeld en is het maar de vraag of deze partijen een meerderheid zouden krijgen (die is nu nipt). Maar daarnaast kan het aanwijzen van een organisatie als terroristisch wettelijk helemaal niet zomaar. Bij de antifa zul je daar geen argumenten voor vinden. Ik kan me niet voorstellen dat er een rechter is die dat toestaat. Een algemeen Boerkaverbod is wel meer plausibel, maar ook heul moeilijk. Goeie kans dat dit bij de rechter of het EHRM sneuvelt.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kordie zei:
Is het clickbailt of is het echt?
Er schijnt een groot geheim van Frans Timmermans bekend geworden te zijn. Een schandaal.
Klik om te vergroten...
Ik ken niks vindeeeee, waar moet ik zoeken haha?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Is het clickbailt of is het echt?
Er schijnt een groot geheim van Frans Timmermans bekend geworden te zijn. Een schandaal.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zanza zei:
Weer die verrekte SGP!
Klik om te vergroten...

Hier ook.
Vlak naast nsc.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#17
ljuv zei:
Ik ken niks vindeeeee, waar moet ik zoeken haha?
Klik om te vergroten...

1758285126442.png


Gevonden.
Valt mee dus :wink:
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#18
die kloteklimaalwappies ook altijd!!!!! O wacht wat…IMG_1775.jpeg
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kordie zei:
Bekijk bijlage 67369


Gevonden.
Valt mee dus :wink:
Klik om te vergroten...
Haha nouuuu - toch wel interessant om te volgen hoor!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#20
ljuv zei:
😂Bekijk bijlage 67512
Klik om te vergroten...
Ik wilde het nie zeggen maarree. Was wederom niet de enige🤣😉

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5051525354...65
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."