#1
Wel jammer voor jou @Lemmy dat jij bij deze niet mag stemmen.
Er is een hoop dat ons verdeelt, ook een hoop dat wij delen .
Dat is democratie: niet het idee van "winner past the post". Maar relevante meningen mee nemen in de informatiephase die aan besluitvorming vooruit gaat. Plus ook kennelijk nog irrelevante meningen naar het gevoel van vandaag.
Er is een hoop dat ons verdeelt, ook een hoop dat wij delen .
Dat is democratie: niet het idee van "winner past the post". Maar relevante meningen mee nemen in de informatiephase die aan besluitvorming vooruit gaat. Plus ook kennelijk nog irrelevante meningen naar het gevoel van vandaag.









