Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voel je bij heroïne?

Wat voel je bij heroïne?

122 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Zandman zei:
Als ik het goed begrijp, is er hier sprake van iemand, die eens 1 x horse wilde proberen, en er meteen aan vastzat.
Het is duidelijk voor mij. EnTheo uit de kliniek zei het al tegen mij: probeer het nooit!
En dit ga ik opvolgen, ik zal dat spul nooit aanraken mijzelf kennende vwb verslavingen....

Wat is een AMA maken eigenlijk?
Klik om te vergroten...
AMA is een ask-me-anything. Soms live, waarbij je zo goed als letterlijk alles mag vragen over dat specifieke onderwerp.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bruin is ziek spul ,van de tientallen junks die gespoten hebben is er nog maar 1 over en dat ben ik.
Proberen is vragen naar meer als je 1 keer stoned ben geweest van bruin ,het gevoel is onbeschrijflijk.
Ooit zij een broeder tegen mij "waarom ga je hier aan dood als het zo lekker is?" Niet lang daarna is hij omver gegaan door een OD.
Niemand rouwde om een dooie junk ,alleen wij de kern van harde gebruiker rouwde puur omdat we nog steeds mensen zijn met een probleem.
F
FelisLid
01-01-2024, 00:00
#3
De kwaliteit van straatheroïne is momenteel zo slecht dat het niet de moeite waard is om spul te proberen.
Heroïne gebruiken was altijd al gevaarlijk, maar nu is het ook nog eens zinloos
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Felis zei:
De kwaliteit van straatheroïne is momenteel zo slecht dat het niet de moeite waard is om spul te proberen.
Heroïne gebruiken was altijd al gevaarlijk, maar nu is het ook nog eens zinloos
Klik om te vergroten...
In sommige landen is de zuiverheid nog maar 4% en de rest is pijnstillers en andere zooi.
Junks spuiten allang niet meer ,het aantal geregistreerde gebruikers staat op 15.000 tegen 1.000.000 oxycodon gebruikers dus zie het resultaat van de psychofarmaca
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#5
Soulassasins zei:
In sommige landen is de zuiverheid nog maar 4% en de rest is pijnstillers en andere zooi.
Junks spuiten allang niet meer ,het aantal geregistreerde gebruikers staat op 15.000 tegen 1.000.000 oxycodon gebruikers dus zie het resultaat van de psychofarmaca
Klik om te vergroten...
Er zijn meer voorbeelden te noemen van pharmaceutische afhankelijkheid en verslaving dan niet gereguleerde stoffen vermoed ik.
Zijn hier cijfers van?
Lijkt me namelijk wel logisch dat het zo is aangezien alcohol ook als medicijn is begonnen en er veel meer opties zijn in de pharmacie.

4% zuiverheid?? Dat is wel extreem laag zeg.
Blij dat ik nooit in de val ben gaan staan van heroïne.
Hoe hoog zou het zijn geweest in 2020?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ei-Salade zei:
Er zijn meer voorbeelden te noemen van pharmaceutische afhankelijkheid en verslaving dan niet gereguleerde stoffen vermoed ik.
Zijn hier cijfers van?
Lijkt me namelijk wel logisch dat het zo is aangezien alcohol ook als medicijn is begonnen en er veel meer opties zijn in de pharmacie.

4% zuiverheid?? Dat is wel extreem laag zeg.
Blij dat ik nooit in de val ben gaan staan van heroïne.
Hoe hoog zou het zijn geweest in 2020?
Klik om te vergroten...
Jaren 90 hadden we 42% ,goed om te shotten en chinezen ,dat was voornamelijk Afghaanse bruin later werd dat turkse grijze en china white is nog steeds in omloop.
Dat laatste is zeer potent en zijn in 2020 behoorlijk wat dooie gevallen onder de toeristen die het aanzagen voor sos en dan een dikke dijk ervan en bye bye ,is nog op nieuws geweest.
Zuiverheid van dat spul is mij niet bekent maar als je het aantal verslaafden ziet is het spuiten ervan uitgesloten en word het gesnoven.
Het aantal Antipsychotica verslaafde is ook bizar want het word gesnoven met name serquel is populair.
Aantal kan ik niet geven maar geloof me het zijn er verdomd veel.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Soulassasins zei:
Het aantal Antipsychotica verslaafde is ook bizar want het word gesnoven met name serquel is populair.
Klik om te vergroten...

Seroquel als drug?
Dat is echt intens
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb eind jaren '90 twee keer heroïne geprobeerd. Dat was bruin en ik vermoed van Afghaanse oorsprong.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#9
Felis zei:
Seroquel als drug?
Dat is echt intens
Klik om te vergroten...
Ja ik kan me ook niet voorstellen dat mensen antipsychotica graag nemen.
Ik vind het maar naar spul, liever niet maar wanneer het echt nodig is prima.
Al helemaal het recreatieve ervan snap ik niet.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
_shikantaza zei:
Luier aan of gewoon niet stoppen.

Bekijk bijlage 64500
Klik om te vergroten...
Hordcore nevvvveeer dieeees!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Maatje90 zei:
Al je zorgen gaan weg en je hebt enorm veel zin in van alles of juist niet en ligt de hele dag kinder tv te kijken en je bent al gelukkig
Klik om te vergroten...
Dit klinkt best goed. Jammer dat je je broek vol schijt in de ontwenning.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
FredKroket zei:
Dit klinkt best goed. Jammer dat je je broek vol schijt in de ontwenning.
Klik om te vergroten...
Luier aan of gewoon niet stoppen.

1741330871971.png
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
FredKroket zei:
Hordcore nevvvveeer dieeees!
Klik om te vergroten...
Huggies4life
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ex collega van me is eraan gestorven in Afghanistan.
Overdosis. Hij wilde het eens proberen en dacht dat het geen kwaad kon.
Blijkbaar was het spul zo lekker dat hij is blijven bij spuiten en toen boem.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hippie Langwaus zei:
Ik heb eind jaren '90 twee keer heroïne geprobeerd. Dat was bruin en ik vermoed van Afghaanse oorsprong.
Klik om te vergroten...
Afghaanse was "golden brown" ,het spul waar je hard van ging.
Ik heb er vaak van omver gelegen icm kwartje sos 4x daags ,op laatst weet je niet eens meer dat je een brein heb en is compleet overgenomen door die shit.
Dan doe je maffe dingen ,das nog zacht uitgedrukt.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#16
Off topic eigenlijk, zeg het alvast bovenaan.

@Soulassasins
Ik heb denk ik wat uren terug of korter nog een Risperidon genomen (0.5) wel gecombineerd met Temazepam en rode wijn.

Maar als ik dit zonder Risperidon doe, merk ik vrij weinig (naast de lichamelijke ontspanning)
Maar met die Risperidon, pff merk ineens gigantische rust en lamheid, prikkel vermindering en het idee dat ik snel naar bed wil gaan.

Ik begrijp nu wel die echte real deal "junkies" (genieters/vernietigers)
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ei-Salade zei:
Ja ik kan me ook niet voorstellen dat mensen antipsychotica graag nemen.
Ik vind het maar naar spul, liever niet maar wanneer het echt nodig is prima.
Al helemaal het recreatieve ervan snap ik niet.
Klik om te vergroten...
Ik ga hier niet te diep op in ,maar bruinjunks en sos mixen is bijzonder sterk maar sommige hadden zelf daaraan niet genoeg en dan gingen er dosisen van 300mg door de neus ,een onmiddellijke roes en bloedneus in die hoeveelheden ,na de roes werd de sedering alsmaar sterker en dan zag je ze in elkaar kruipen om vervolgens na een halve dag weer op te staan en het hele riedeltje herhalen.
Ziek he maar waarheid
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ei-Salade zei:
Ja ik kan me ook niet voorstellen dat mensen antipsychotica graag nemen.
Ik vind het maar naar spul, liever niet maar wanneer het echt nodig is prima.
Al helemaal het recreatieve ervan snap ik niet.
Klik om te vergroten...

Als je niks wilt voelen.. Echt recreatief is het niet. Maar er is ook weinig recreatiefs te beleven bij zware addicts.

Over het onderwerp zelf, mijn opiaat ervaringen waren vooral in het ziekenhuis. Dat was maar al te prettig, en als er gevraagd werd hoeveel pijn had ik toch plots ineens veel pijn. Om dan nog maar een beetje extra morfine te krijgen. Gekkenwerk, maar het is dus zó fijn en lekker. Dan is 1 teveel en 1000 nooit genoeg, geen aanrader. Dan heb ik nog niet eens iets gezegd over de fentanyl.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#19
Raver zei:
Als je niks wilt voelen.. Echt recreatief is het niet.
Klik om te vergroten...
Ja, ik voel nog wel dingen hoor.
Tis voor mij nu eigenlijk niet recreatief, meer noodzakelijk, heb al in 2 weken tijd 4keer gebrui gemaakt ervan om controle te behouden in m'n wanen.

Ik ben er namelijk ook van overtuigd dat er niets tot weinig recreatieve aan zit.

Het ziekenhuis heb je inderdaad van die morfine infusen, gelukkig zelf nooit in terecht gekomen maar weet wel wanneer ik er ligt ik moeilijkheden ga hebben door m'n opiaten tolerantie die nooit is gezakt gek genoeg, want zo vaak gebruik ik dat ook weer niet.

Ik ga slapen, de rest komt wel een ander eekerr
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ei-Salade zei:
Ja, ik voel nog wel dingen hoor.
Tis voor mij nu eigenlijk niet recreatief, meer noodzakelijk, heb al in 2 weken tijd 4keer gebrui gemaakt ervan om controle te behouden in m'n wanen.

Ik ben er namelijk ook van overtuigd dat er niets tot weinig recreatieve aan zit.

Het ziekenhuis heb je inderdaad van die morfine infusen, gelukkig zelf nooit in terecht gekomen maar weet wel wanneer ik er ligt ik moeilijkheden ga hebben door m'n opiaten tolerantie die nooit is gezakt gek genoeg, want zo vaak gebruik ik dat ook weer niet.

Ik ga slapen, de rest komt wel een ander eekerr
Klik om te vergroten...
Als je heel af en toe nog een oxy pakt hou je die tolerantie vast ,pas na 4 maanden totale onthouding word je totaal stoned na 5mg snuiven en de 2e keer is weer gelijk als van te voren dus gewoon niets voelen.
Heel vaag bij opiaten en ook een belangrijke bijdrage aan de vele OD's van gebruikers die denken ff wat meer te pakken omdat ze het niet meer voelen en dan ineens poef omver en wachten op hulp die vaak te laat is

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."