Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voel je bij heroïne?

Wat voel je bij heroïne?

122 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
r
ramon420Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ander gevoel als crack roken
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Van heroine kan je eigenlijk maar 1 ding zeggen.....zo heb ik een en ander in de ontwenning kliniek mogen aanschouwen.

Doe het nooit!

Dit is wat een van de junks aldaar tegen mij zei.

Ik zal het ondanks nieuwsgierigheid dus nooit doen.
Het leven als junk is geen ding wat je graag wilt!
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zelf geen ervaring. Maar ik heb ooit eens gelezen, volgens mij op dit forum, dat het naast de aangename fysieke gevoelens en geestelijke rust ook een bijzondere staat van dagdromen geeft.
Deze dagdromen kunnen bijdragen aan de verslaving. Bij uitwerken stopt het verhaal en men heeft de neiging te willen weten hoe het verder gaat. Dit effect wordt ook weleens beschreven door ketamine liefhebbers trouwens.

Als ik ooit gepensioneerd ben en alles, mind-, body- en moneywise perfect in orde is zou ik het wel eens willen ervaren, anders niet.

En dan waarschijnlijk nog niet. Ik vermaak me prima met andere minder risicovolle substanties en heb geen bijzondere interesse in heroïne..
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nathaniel zei:
dat het naast de aangename fysieke gevoelens en geestelijke rust ook een bijzondere staat van dagdromen geeft.
Deze dagdromen kunnen bijdragen aan de verslaving. Bij uitwerken stopt het verhaal en men heeft de neiging te willen weten hoe het verder gaat. Dit effect wordt ook weleens beschreven door ketamine liefhebbers trouwens.
Klik om te vergroten...
Ik heb dit best wel erg , niet met heroine maar met ketamine. Het verslavende onderdeel niet maar wel het hele dagdromerige aspect. Ik ben van nature een hele erge dagdromer wat mijn wel heeft en nog steeds belemmerd in dagelijkse dingen maar dat is een ander verhaal😉
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Soulassasins zei:
Nope haha
Klik om te vergroten...
Ok misschien op een A6je? :wink: Hoe zou je het omschrijven?
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Casrus zei:
Wij rookten het van alufolie.

Had twee jaar terug een keer a-PVP gerookt (tweede chemseks date van dat parkour) in Noord-Brabant, tijdens een tussenstop onderweg naar een stemlokaal in Amsterdam en toen ik gestemd had en daarna veganistisch gegeten had bij de Vrankrijk ging in naar de (cruising) bar (,altijd naar de cruisingbar,) en trof daar -hoe noem je een vriend waar je niet zo close mee bent?- een bekende die onder de indruk was van mijn openheid van mijn gebruik dat hij mij vertelde dat Peter Pontiac hem vroeger had ingespoten met een speedball met heroïne en (meth?)amfetamine.
Klik om te vergroten...
Meth bestond toen nog niet ,wel 87% puur coke wat qua oppep wel te vergelijken was met de meth van nu op werkingsduur na dan want goede meth ga je 5 dagen straks van ,dus bij de bruin lijk me sterk
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nathaniel zei:
Zelf geen ervaring. Maar ik heb ooit eens gelezen, volgens mij op dit forum, dat het naast de aangename fysieke gevoelens en geestelijke rust ook een bijzondere staat van dagdromen geeft.
Deze dagdromen kunnen bijdragen aan de verslaving. Bij uitwerken stopt het verhaal en men heeft de neiging te willen weten hoe het verder gaat. Dit effect wordt ook weleens beschreven door ketamine liefhebbers trouwens.

Als ik ooit gepensioneerd ben en alles, mind-, body- en moneywise perfect in orde is zou ik het wel eens willen ervaren, anders niet.

En dan waarschijnlijk nog niet. Ik vermaak me prima met andere minder risicovolle substanties en heb geen bijzondere interesse in heroïne..
Klik om te vergroten...
Indd de dagdromer werd ik wel eens genoemd,en ik deed me naam eer aan doorgaan dingen te denken en uitvoeren wat niet voor daglicht bestemt is ,de denkwijze van een junk is zo complex tot het psychopatische toe.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Soulassasins zei:
Meth bestond toen nog niet ,wel 87% puur coke wat qua oppep wel te vergelijken was met de meth van nu op werkingsduur na dan want goede meth ga je 5 dagen straks van ,dus bij de bruin lijk me sterk
Klik om te vergroten...
Je bedoelt dat het niet in de Benelux te krijgen was zeker?
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Soulassasins zei:
1 dikke hel van begin tot eind zwaar stoned met een scherpe edge ,een gevaarlijke kan ik je wel vertellen
Klik om te vergroten...
Klinkt een stuk minder aantrekkelijk dan Renton's paradijselijke omschrijving..
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#10
djiego zei:
Ok misschien op een A6je? :wink: Hoe zou je het omschrijven?
Klik om te vergroten...
1 dikke hel van begin tot eind zwaar stoned met een scherpe edge ,een gevaarlijke kan ik je wel vertellen
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Casrus zei:
Je bedoelt dat het niet in de Benelux te krijgen was zeker?
Klik om te vergroten...
Nee in de jaren 90 niet te krijgen hier ,zelfs Amerika zat toen nog aan de gewone crack
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#12
djiego zei:
Klinkt een stuk minder aantrekkelijk dan Renton's paradijselijke omschrijving..
Klik om te vergroten...
Tuurlijk zat ik in de 7e hemel voor een uur of 6 ,zie het als een embryo in je moeders buik lekker warm en geen zorgen.
Soms lag ik uren op tafel helemaal weg maar toch op scherp ,dan lag ik daar maar met mijn pistool op me buik en vinger op de trekker ,1 domme beweging en ik had geschoten dat weet ik zeker!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Soulassasins zei:
Nee in de jaren 90 niet te krijgen hier ,zelfs Amerika zat toen nog aan de gewone crack
Klik om te vergroten...

Het was er wel in, Amerika.

Soft White Underbelly had een Vietnam veteraan die vertelde dat hij meth al die tijd sinds de Vietnam oorlog nam.

In de film uit 1970, The Boys in the Band, zegt één van de acteurs "Give me librium or give me meth!" (Naar het citaat van Patrick Henry "Give me liberty or give me death!" uit 1775).
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Casrus zei:
Het was er wel in, Amerika.

Soft White Underbelly had een Vietnam veteraan die vertelde dat hij meth al die tijd sinds de Vietnam oorlog nam.

In de film uit 1970, The Boys in the Band, zegt één van de acteurs "Give me librium or give me meth!" (Naar het citaat van Patrick Henry "Give me liberty or give me death!" uit 1775).
Klik om te vergroten...
Oh oke ja dat wist ik niet maar meth is sinds de jaren 2000 pas hier gekomen ,ik vermoed zelfs in de jaren 2020 dat het hier pas ging rollen met dat spul.
Ook een goedje om ver vandaan te blijven als je je hart nog op dezelfde plek wil laten zitten haha
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Soulassasins zei:
Oh oke ja dat wist ik niet maar meth is sinds de jaren 2000 pas hier gekomen ,ik vermoed zelfs in de jaren 2020 dat het hier pas ging rollen met dat spul.
Ook een goedje om ver vandaan te blijven als je je hart nog op dezelfde plek wil laten zitten haha
Klik om te vergroten...

Volg het een beetje op YouTube omdat er al decennia een meth-seks homoscene is.

Leipzig heeft bijvoorbeeld al tenminste sinds 1995 al een methamfetamine scene.

Er wordt in Duitsland véél meer meth gebruikt dan in Nederland en dat al vele jaren.

Toch deden officiële nieuwsberichten het nogal eens voorkomen alsof de recente ombouw van die XTC-labs in methamfetamine-labs in Nederland de schuld was van alle problemen daar.

Hör doch auf!

Ook zitten er in Tsjechië Vietnamezen die het daar al sinds de jaren zeventig produceren (hoe dat werkte met het Ijzeren Gordijn zeggen ze er niet bij).
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Casrus zei:
Volg het een beetje op YouTube omdat er al decennia meth-seks homoscene is.

Leipzig heeft bijvoorbeeld al tenminste sinds 1995 al een methamfetamine scene.

Er wordt in Duitsland véél meer meth gebruikt dan in Nederland en dat al vele jaren.

Toch deden officiële nieuwsberichten het nogal eens voorkomen alsof de recente ombouw van die XTC-labs in methamfetamine-labs in Nederland de schuld was van alle problemen daar.

Hör doch auf!

Ook zitten er in Tsjechië Vietnamezen die het daar al sinds de jaren zeventig produceren (hoe dat werkte met het Ijzeren Gordijn zeggen ze er niet bij).
Klik om te vergroten...
Van dit middel word je in een maand 20 jaar ouder in je gezicht ,vreselijk spul en hero ook
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Soulassasins zei:
Van dit middel word je in een maand 20 jaar ouder in je gezicht ,vreselijk spul en hero ook
Klik om te vergroten...
Hangt ervan af hoe vaak je het gebruikt en hoe goed je voor jezelf zorgt, lijkt me.
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#18
De Zandman zei:
Van heroine kan je eigenlijk maar 1 ding zeggen.....zo heb ik een en ander in de ontwenning kliniek mogen aanschouwen.

Doe het nooit!

Dit is wat een van de junks aldaar tegen mij zei.

Ik zal het ondanks nieuwsgierigheid dus nooit doen.
Het leven als junk is geen ding wat je graag wilt!
Klik om te vergroten...
Kijk mensen die enorm veel pijn. Hebben en opiaten krijgen 99 van de 100 mensen raken er aan verslaafd !! Ik ken trouwens eigenlijk alleen lui die hero gebruiken omdat hun pijn minder werd na een ingreep van het ziekenhuis en dus moesten afbouwen en een jaar later andere 5 jaar laten waren ze onbewust bezig dat ze het gevoel van de opiaten miste maar ja die zijn via de iligaal weg in het begin nog te betalen maar op een gegeven moment zitten ze zo erg hoog dat ze perdag zeker een doosje oxy perdag of elke 2 dagen moeten nemen om zich normaal te voelen en dan komen ze in de schulden en missen dat gevoel en kopen dan goedkope hero

Ik ken weinig mensen die dachten laat ik hero proberen zoals mensen met xtc doen
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Soulassasins zei:
Van dit middel word je in een maand 20 jaar ouder in je gezicht ,vreselijk spul en hero ook
Klik om te vergroten...
Opzich als je jezelf blijft verzorgen met staats hero is niemand die er iets van merkt dat maakt het nog zieker want iemand die veel drinkt of coke neemt dat zie je !! Wel iemand die gewoon netjes neemt hoe een Doktor het voorschrijft je niks merkt, pas bij misbruik
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#20
Soulassasins zei:
In sommige landen is de zuiverheid nog maar 4% en de rest is pijnstillers en andere zooi.
Junks spuiten allang niet meer ,het aantal geregistreerde gebruikers staat op 15.000 tegen 1.000.000 oxycodon gebruikers dus zie het resultaat van de psychofarmaca
Klik om te vergroten...
Er zijn meer voorbeelden te noemen van pharmaceutische afhankelijkheid en verslaving dan niet gereguleerde stoffen vermoed ik.
Zijn hier cijfers van?
Lijkt me namelijk wel logisch dat het zo is aangezien alcohol ook als medicijn is begonnen en er veel meer opties zijn in de pharmacie.

4% zuiverheid?? Dat is wel extreem laag zeg.
Blij dat ik nooit in de val ben gaan staan van heroïne.
Hoe hoog zou het zijn geweest in 2020?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."