Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voel je bij heroïne?

Wat voel je bij heroïne?

122 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maatje90 zei:
Opzich als je jezelf blijft verzorgen met staats hero is niemand die er iets van merkt dat maakt het nog zieker want iemand die veel drinkt of coke neemt dat zie je !! Wel iemand die gewoon netjes neemt hoe een Doktor het voorschrijft je niks merkt, pas bij misbruik
Klik om te vergroten...
Ik heb foto's gezien wat Meth aandoet in 1 maand en dat wil je niet zien
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Casrus zei:
Hangt ervan af hoe vaak je het gebruikt en hoe goed je voor jezelf zorgt, lijkt me.
Klik om te vergroten...
100% vroeger ging ik altijd mee speed kopen ik zelf heb er niks mee maar ik kwam bij mensen die hadden een vrijstaand huis 3 kids echt enorm geliefd in de buurt maar ik kwam dan langs en als de vriezer open ging als wij langs kwame of als er een feestje was schrok je zoveel als daar in lag

Ik heb daar feest gehad en mijn hoofd had er echt een half jaar moeite mee het klopte niet 2 mensen die alles enorm goed voor elkaar hadden een gelukkig gezin en om de bepaalde tijd een familie foto lieten maken maar toch dagelijks aan het gebruiken waren en je zag het er niet van af !
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Soulassasins zei:
Ik heb foto's gezien wat Meth aandoet in 1 maand en dat wil je niet zien
Klik om te vergroten...
Ja dat is ook geen best spul !! Ik heb wel meer gekke dingen gezien pff houd maar op het is mooi weer ga genieten haha ff lekker in de zon een peukie jij dan ik heb echt een enorm weekend gevoel
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maatje90 zei:
Ja dat is ook geen best spul !! Ik heb wel meer gekke dingen gezien pff houd maar op het is mooi weer ga genieten haha ff lekker in de zon een peukie jij dan ik heb echt een enorm weekend gevoel
Klik om te vergroten...
Ik hang ook al gaar in de tuin haha ,fijne dag nog !
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heroine vond ik 1 van de lekkerste drugs dat er is maar o zo verslavend. Ik heb het alleen gesnoven want never nooit niet dat dit soort drug mijn aderen in zal worden gespoten. Het werkt redelijk subtiel op lagere dosissen en op hogere ga je nodden met heerlijke korte maar zeer realistische dagdromen. Je hele lichaam zal geen kwaaltje meer voelen en er komt zoals al gezegd een soort zacht warm dekentje om je heen waar zorgen totaal niet meer bestaan.

Maar alle rust en heerlijkheid zal terug moeten worden betaald MET rente. Het stiekeme van dit spul is dat je dit in de eerste keren niet zal merken en dus het snel als totaal onschuldig zal zien. Het is zo makkelijk nemen en je kan perfect blijven functioneren als je dosis in de gaten houdt. Misschien zelfs wel beter dan je nuchter kon. Maar ook hier zit weer het gevaar. Je zal snel dit niet meer ervaren en meer nodig hebben. Wat je ook gaat nemen omdat het zo onschuldig lijkt. Zo heeft dit afgrijselijk verslavend middel nog wel meer valkuilen.

Ik ken dan ook maar weinig mensen (geen) die het langere tijd dit functioneel kunnen blijven gebruiken.

Ja het werkt voor velen heerlijk maar nee het is het proberen echt niet waard. Het zal je voor altijd een stemmetje in je hoofd blijven geven met de woorden: aah kan vast nog wel een keertje..
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mezelf zei:
Heroine vond ik 1 van de lekkerste drugs dat er is maar o zo verslavend. Ik heb het alleen gesnoven want never nooit niet dat dit soort drug mijn aderen in zal worden gespoten. Het werkt redelijk subtiel op lagere dosissen en op hogere ga je nodden met heerlijke korte maar zeer realistische dagdromen. Je hele lichaam zal geen kwaaltje meer voelen en er komt zoals al gezegd een soort zacht warm dekentje om je heen waar zorgen totaal niet meer bestaan.

Maar alles rust en heerlijkheid zal terug moeten worden betaald MET rente. Het stiekeme van dit spul is dat je dit in de eerste keren niet zal merken en dus het snel als totaal onschuldig zal zien. Het is zo makkelijk nemen en je kan perfect blijven functioneren als je dosis in de gaten houdt. Misschien zelfs wel beter dan je nuchter kon. Maar ook hier zit weer het gevaar. Je zal snel dit niet meer ervaren en meer nodig hebben. Wat je ook gaat nemen omdat het zo onschuldig lijkt. Zo heeft dit afgrijselijk verslavend middel nog wel meer valkuilen.

Ik ken dan ook maar weinig mensen (geen) die het langere tijd dit functioneel kunnen blijven gebruiken.

Ja het werkt voor velen heerlijk maar nee het is het proberen echt niet waard. Het zal je voor altijd een stemmetje in je hoofd blijven geven met de woorden: aah kan vast nog wel een keertje..
Klik om te vergroten...
Haha zoals u het verteld 100% dat er weer iemand is die het gaat proberen!!

Ik zelf had fentanyl pff lijkt zo onschuldig maar 1 dag niet gebruiken en zelf de lucht die verplaatst lijkt pijn te doen en trap lopen gaat gewoon niet zoveel spierpijn heb je !

Ben er nu 3 weken bijna van af en begin me nu weer redelijk te voelen
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heerlijk. Voor mij was het inderdaad een warme coating en je voelt je erg goed. Beter dan nuchter, wat ook de bedoeling vaak is van heroïne.

Het is niet heel erg bijzonder, maar dat maakt het juist ook een sluipmoordenaar.
k
knikkebollerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Verdoving, dagdromen, vlinders in mijn buik.. af en toe overgeven, jeuk
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kotsen, jeuk en algehele malaise. Ohja en kotsen
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeebats zei:
Kotsen, jeuk en algehele malaise. Ohja en kotsen
Klik om te vergroten...
Jeuk had ik alleen bij O-DSMT 'mijn' crimizigeuner geloofde niet dat ik nog nooit hero had genomen.
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Casrus zei:
Jeuk had ik alleen bij O-DSMT 'mijn' crimizigeuner geloofde niet dat ik nog nooit hero had genomen.
Klik om te vergroten...
Ook van O-DSMT wordt ik niet blij. Geef mij maar een lage dosis kratom of natuurlijke endorfinen 👍
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zeebats zei:
Ook van O-DSMT wordt ik niet blij. Geef mij maar een lage dosis kratom of natuurlijke endorfinen 👍
Klik om te vergroten...
Kratom is goor, Tramadol niet leuk.

Franse opiumpillen waren wel goed.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#13
Casrus zei:
Niks. Ik voelde niks. Ik had trillend van angst daar moeten zitten omdat ik daar zat met een crimineel waarvan ik wist dat ik hem niet kom vertrouwen.
Klik om te vergroten...
Zat je in het torentje?
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik zou heel graag eens ervaren hoe heroine IV is wanneer ik terminaal ben en het toch niets meer uit maakt. volgens velen is de euforie ongelofelijk lekker.
toch gek als je erover nadenkt dat je ouders in de tijd leefde dat het heel normaal was om hero te doen. (vaak durven ze dit niet eens toe te geven als ze het hebben gedaan haha)

wat ook wel weer een soort van "naar" is, is dat heroine tegenwoordig heel zwak is vergeleken met de nieuwe opioids en zenes... terwijl heroine vroeger de aller leipste drugs was
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#15
ILoveRCs zei:
ik zou heel graag eens ervaren hoe heroine IV is wanneer ik terminaal ben en het toch niets meer uit maakt. volgens velen is de euforie ongelofelijk lekker.
toch gek als je erover nadenkt dat je ouders in de tijd leefde dat het heel normaal was om hero te doen. (vaak durven ze dit niet eens toe te geven als ze het hebben gedaan haha)

wat ook wel weer een soort van "naar" is, is dat heroine tegenwoordig heel zwak is vergeleken met de nieuwe opioids en zenes... terwijl heroine vroeger de aller leipste drugs was
Klik om te vergroten...
Zuivere hero en dan praat ik over 40% is nog steeds het lekkerste wat er is ,geen staatsdrug of straatdrugs kan daar tegen op.
Potent as fuck en ja heel snel fucked up ook ,Ik ben er vrij van gelukkig!
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Soulassasins zei:
Zuivere hero en dan praat ik over 40% is nog steeds het lekkerste wat er is ,geen staatsdrug of straatdrugs kan daar tegen op.
Potent as fuck en ja heel snel fucked up ook ,Ik ben er vrij van gelukkig!
Klik om te vergroten...
klinkt echt chill haha, maar 40% zuiver?, keek voor de grap ff op DW. Reviews gelezen en die zeggen dat t nog puurder is



*Modknip*
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zou die plaatjes even weghalen voordat de 🍆 dit zien
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#18
ILoveRCs zei:
klinkt echt chill haha, maar 40% zuiver?, keek voor de grap ff op DW. Reviews gelezen en die zeggen dat t nog puurder is



*Modknip*
Klik om te vergroten...
1000151330.jpg

Te warm voor de banhamer vandaag, ik laat het bij een officiële waarschuwing.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb gelezen dat schapen kanker verwekkend zijn.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lemmy zei:
Ik heb gelezen dat schapen kanker verwekkend zijn.
Klik om te vergroten...

Gebruik een condoom.

Maar ging dit topic niet over hero?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."