Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voel je bij heroïne?

Wat voel je bij heroïne?

122 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mazed zei:
Laten we niet te hard van stapel lopen. Ik lees het bericht van TS niet als een teken dat hij het wilt proberen, maar dat hij info/ervaringen wilt van mensen die het wel eens gebruikt hebben.
Klik om te vergroten...

Het kan ook triggeren. En dan willen gaan proberen. Dus waarschuwen is wel op zijn plaats bij een middel als heroine.
Heb wel eens gehoord dat je na paar keer verslaafd kan zijn.
Maar iedereen moet natuurlijk zelf weten wat hij probeert.

Ik heb eens uitgeholpen bij de methadon bus / soep bus. En daar heb ik mensen gezien die echt helemaal kapot waren van de heroine.
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Nooit heroïne gedaan, maar kratom gaf me het gevoel van "ik vind alles wel best zo", wat ik er juist naar aan vond.
Klik om te vergroten...
Precies dit had ik ook na gebruik van oxycodon (ook een opiaat). Maarten van Rossem sprak geloof ik eens van een "autistische staat van geluk". Ik vind het toepasselijk.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Nooit heroïne gedaan, maar kratom gaf me het gevoel van "ik vind alles wel best zo", wat ik er juist naar aan vond.
Klik om te vergroten...
Dat had ik dan weer met Keta.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Damius zei:
Precies dit had ik ook na gebruik van oxycodon (ook een opiaat). Maarten van Rossem sprak geloof ik eens van een "autistische staat van geluk". Ik vind het toepasselijk.
Klik om te vergroten...
Ja, misschien is het vergeleken bij extreme spanning, pijn of geestelijk echt slecht voelen fijn, maar wat ik voelde op kratom tenminste was een slap aftreksel van echt geluk. Geen sprankel in de ogen, geen echte levensvreugde, maar een doffe "ik vind het allemaal wel best".

Heb hier twee pellets oxy liggen van een vriend onder het mom van: kun je eens ervaren hoe dat is. Totaal geen behoefte aan. Volgende keer als ik hem zie geef ik het terug.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kordie zei:
Zit geloof ik wel verschil in in die kleuren toch?
Klik om te vergroten...
Ja, de ene (rode?) wat meer oppeppend en de ander (groene?) wat meer ontspannend. Dacht ik...
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Ja, de ene (rode?) wat meer oppeppend en de ander (groene?) wat meer ontspannend. Dacht ik...
Klik om te vergroten...
Rood is tegen de pijn meest opiaten achtig green is gewoon wat rust gevend en wit is beetje speedy achtig

Maar er zijn maar weinig punten waar je echt de pure kan kopen eigenlijk niet in Nederland dat moet je echt laten over komen uit Borneo
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Dat had ik dan weer met Keta.
Klik om te vergroten...
Heb je dan over keta uit het ziekenhuis of gewoon via de neus 😅 want via het ziekenhuis 2 weken lang aan de ketamine kan ik je vertellen is echt geen pretje
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Ja, de ene (rode?) wat meer oppeppend en de ander (groene?) wat meer ontspannend. Dacht ik...
Klik om te vergroten...
Nee is andersom, rood is meer ontspannend, wit oppeppend en groen zou er tussenin moeten zitten. Ik ben ook gold en black tegengekomen maar weet niet zo goed wat ik daarvan moest vinden.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb verscheidenen geprobeerd maar ik voel er niet veel van, of ik kan het niet waarderen. Net zoals hasj voor een wietroker en coke voor een pepper.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Maatje90 zei:
Heb je dan over keta uit het ziekenhuis of gewoon via de neus 😅 want via het ziekenhuis 2 weken lang aan de ketamine kan ik je vertellen is echt geen pretje
Klik om te vergroten...
Hoe zou ik aan Keta uit het ziekenhuis geraken? 😆😆

Gewoon via de neus dus. 😄
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zie mezelf nog nodden ,lam als maar zijn kan en vaak de naald nog in me arm en dan omvallen om daar vervolgens nog een paar uur te liggen
Het enige wat er dan in je hoofd zit is I don't give a fuck.
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Hoe zou ik aan Keta uit het ziekenhuis geraken? 😆😆

Gewoon via de neus dus.
Klik om te vergroten...
U zou niet de enige zijn ik ken er meerdere die het uit het ziekenhuis mee nemen dus vandaar maar goed ik snap niet wat er leuk aan is ! Als je het via de neus doet is het echt heel anders en snap ik de fun nog wel
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb wel eens vloeibare keta omgezet naar poeder ,gewoon koken in een klein bakpannetje en dan zie je ineens de omslag van vloeibaar naar poeder,precies 1 gram pure shit en enorm sterk ,dat was ook me laatste keer in een k-hole
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Niks. Ik voelde niks. Ik had trillend van angst daar moeten zitten omdat ik daar zat met een crimineel waarvan ik wist dat ik hem niet kom vertrouwen.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Casrus zei:
Niks. Ik voelde niks. Ik had trillend van angst daar moeten zitten omdat ik daar zat met een crimineel waarvan ik wist dat ik hem niet kom vertrouwen.
Klik om te vergroten...
Haha ja een junk kan je nooit vertrouwen ,voor je het weet heb je een mes in je rug hangen voor een puntje bruin.
En crimineel of junkie crimineel ?
Soms wil dat wel eens wat schelen ,bij de full breed krijg je al heel snel een pistool op het hoofd en bij de junk gaat het op een sluwe manier
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Soulassasins zei:
Haha ja een junk kan je nooit vertrouwen ,voor je het weet heb je een mes in je rug hangen voor een puntje bruin.
En crimineel of junkie crimineel ?
Soms wil dat wel eens wat schelen ,bij de full breed krijg je al heel snel een pistool op het hoofd en bij de junk gaat het op een sluwe manier
Klik om te vergroten...
Een Spaanse zigeuner. Maar ik wist min of meer wat er kon gebeuren.
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Casrus zei:
Niks. Ik voelde niks. Ik had trillend van angst daar moeten zitten omdat ik daar zat met een crimineel waarvan ik wist dat ik hem niet kom vertrouwen.
Klik om te vergroten...
Heb het zelf nooit gebruikt, maar:

"Take the best orgasm you ever had, multiply it by a thousand and you're still nowhere near it."

zoals de main character in Trainspotting het ergens beschrijft.. Overdreven?
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#18
djiego zei:
Heb het zelf nooit gebruikt, maar:

"Take the best orgasm you ever had, multiply it by a thousand and you're still nowhere near it."

zoals de main character in Trainspotting het ergens beschrijft.. Overdreven?
Klik om te vergroten...
Nope haha
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Soulassasins zei:
Haha ja een junk kan je nooit vertrouwen ,voor je het weet heb je een mes in je rug hangen voor een puntje bruin.
En crimineel of junkie crimineel ?
Soms wil dat wel eens wat schelen ,bij de full breed krijg je al heel snel een pistool op het hoofd en bij de junk gaat het op een sluwe manier
Klik om te vergroten...

'Junkie' die het had over kleding pakken in de kleding winkel en in een tas doen met aluminium folie.

Er waren toen veel meer alcoholisten, heroïne verslaafden, Marokkanen en daklozen in Madrid.

Ben een paar jaar terug teruggegaan naar waar ik toen leefde, en op de terugweg kwam ik over de loopbrug waar we toen heroïne en base-coke spaceball-den.

"Never trust a junkie!"
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Casrus zei:
Junkie die het had over kleding pakken in de kleding winkel en in een tas doen met aluminium folie.

Er waren toen veel meer alcoholisten, heroïne verslaafden, Marokkanen en daklozen in Madrid.

Ben een paar jaar terug teruggegaan naar waar ik toen leefde, en op de terugweg kwam ik over de loopbrug waar we toen heroïne en base-coke spaceball-den.
Klik om te vergroten...
Bij ons heete dat speedballing,gewoon kwartje bruin met bolletje wit ongeveer 0,25g in de lepel met absorbinezuur of citroen en dan koken en shotten,de rest wat er gebeurt kan ik niet omschrijven op een a4tje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."