#1
Laten we niet te hard van stapel lopen. Ik lees het bericht van TS niet als een teken dat hij het wilt proberen, maar dat hij info/ervaringen wilt van mensen die het wel eens gebruikt hebben.
Het kan ook triggeren. En dan willen gaan proberen. Dus waarschuwen is wel op zijn plaats bij een middel als heroine.
Heb wel eens gehoord dat je na paar keer verslaafd kan zijn.
Maar iedereen moet natuurlijk zelf weten wat hij probeert.
Ik heb eens uitgeholpen bij de methadon bus / soep bus. En daar heb ik mensen gezien die echt helemaal kapot waren van de heroine.