Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voel je bij heroïne?

Wat voel je bij heroïne?

122 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kordie zei:
Zit geloof ik wel verschil in in die kleuren toch?
Klik om te vergroten...
Ja, de ene (rode?) wat meer oppeppend en de ander (groene?) wat meer ontspannend. Dacht ik...
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Ja, de ene (rode?) wat meer oppeppend en de ander (groene?) wat meer ontspannend. Dacht ik...
Klik om te vergroten...
Rood is tegen de pijn meest opiaten achtig green is gewoon wat rust gevend en wit is beetje speedy achtig

Maar er zijn maar weinig punten waar je echt de pure kan kopen eigenlijk niet in Nederland dat moet je echt laten over komen uit Borneo
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#3
CuriousExplorer zei:
Dat had ik dan weer met Keta.
Klik om te vergroten...
Heb je dan over keta uit het ziekenhuis of gewoon via de neus 😅 want via het ziekenhuis 2 weken lang aan de ketamine kan ik je vertellen is echt geen pretje
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Ja, de ene (rode?) wat meer oppeppend en de ander (groene?) wat meer ontspannend. Dacht ik...
Klik om te vergroten...
Nee is andersom, rood is meer ontspannend, wit oppeppend en groen zou er tussenin moeten zitten. Ik ben ook gold en black tegengekomen maar weet niet zo goed wat ik daarvan moest vinden.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb verscheidenen geprobeerd maar ik voel er niet veel van, of ik kan het niet waarderen. Net zoals hasj voor een wietroker en coke voor een pepper.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maatje90 zei:
Heb je dan over keta uit het ziekenhuis of gewoon via de neus 😅 want via het ziekenhuis 2 weken lang aan de ketamine kan ik je vertellen is echt geen pretje
Klik om te vergroten...
Hoe zou ik aan Keta uit het ziekenhuis geraken? 😆😆

Gewoon via de neus dus. 😄
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zie mezelf nog nodden ,lam als maar zijn kan en vaak de naald nog in me arm en dan omvallen om daar vervolgens nog een paar uur te liggen
Het enige wat er dan in je hoofd zit is I don't give a fuck.
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
Hoe zou ik aan Keta uit het ziekenhuis geraken? 😆😆

Gewoon via de neus dus.
Klik om te vergroten...
U zou niet de enige zijn ik ken er meerdere die het uit het ziekenhuis mee nemen dus vandaar maar goed ik snap niet wat er leuk aan is ! Als je het via de neus doet is het echt heel anders en snap ik de fun nog wel
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb wel eens vloeibare keta omgezet naar poeder ,gewoon koken in een klein bakpannetje en dan zie je ineens de omslag van vloeibaar naar poeder,precies 1 gram pure shit en enorm sterk ,dat was ook me laatste keer in een k-hole
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Niks. Ik voelde niks. Ik had trillend van angst daar moeten zitten omdat ik daar zat met een crimineel waarvan ik wist dat ik hem niet kom vertrouwen.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Casrus zei:
Niks. Ik voelde niks. Ik had trillend van angst daar moeten zitten omdat ik daar zat met een crimineel waarvan ik wist dat ik hem niet kom vertrouwen.
Klik om te vergroten...
Haha ja een junk kan je nooit vertrouwen ,voor je het weet heb je een mes in je rug hangen voor een puntje bruin.
En crimineel of junkie crimineel ?
Soms wil dat wel eens wat schelen ,bij de full breed krijg je al heel snel een pistool op het hoofd en bij de junk gaat het op een sluwe manier
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Soulassasins zei:
Haha ja een junk kan je nooit vertrouwen ,voor je het weet heb je een mes in je rug hangen voor een puntje bruin.
En crimineel of junkie crimineel ?
Soms wil dat wel eens wat schelen ,bij de full breed krijg je al heel snel een pistool op het hoofd en bij de junk gaat het op een sluwe manier
Klik om te vergroten...
Een Spaanse zigeuner. Maar ik wist min of meer wat er kon gebeuren.
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Casrus zei:
Niks. Ik voelde niks. Ik had trillend van angst daar moeten zitten omdat ik daar zat met een crimineel waarvan ik wist dat ik hem niet kom vertrouwen.
Klik om te vergroten...
Heb het zelf nooit gebruikt, maar:

"Take the best orgasm you ever had, multiply it by a thousand and you're still nowhere near it."

zoals de main character in Trainspotting het ergens beschrijft.. Overdreven?
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#14
djiego zei:
Heb het zelf nooit gebruikt, maar:

"Take the best orgasm you ever had, multiply it by a thousand and you're still nowhere near it."

zoals de main character in Trainspotting het ergens beschrijft.. Overdreven?
Klik om te vergroten...
Nope haha
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Soulassasins zei:
Haha ja een junk kan je nooit vertrouwen ,voor je het weet heb je een mes in je rug hangen voor een puntje bruin.
En crimineel of junkie crimineel ?
Soms wil dat wel eens wat schelen ,bij de full breed krijg je al heel snel een pistool op het hoofd en bij de junk gaat het op een sluwe manier
Klik om te vergroten...

'Junkie' die het had over kleding pakken in de kleding winkel en in een tas doen met aluminium folie.

Er waren toen veel meer alcoholisten, heroïne verslaafden, Marokkanen en daklozen in Madrid.

Ben een paar jaar terug teruggegaan naar waar ik toen leefde, en op de terugweg kwam ik over de loopbrug waar we toen heroïne en base-coke spaceball-den.

"Never trust a junkie!"
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Casrus zei:
Junkie die het had over kleding pakken in de kleding winkel en in een tas doen met aluminium folie.

Er waren toen veel meer alcoholisten, heroïne verslaafden, Marokkanen en daklozen in Madrid.

Ben een paar jaar terug teruggegaan naar waar ik toen leefde, en op de terugweg kwam ik over de loopbrug waar we toen heroïne en base-coke spaceball-den.
Klik om te vergroten...
Bij ons heete dat speedballing,gewoon kwartje bruin met bolletje wit ongeveer 0,25g in de lepel met absorbinezuur of citroen en dan koken en shotten,de rest wat er gebeurt kan ik niet omschrijven op een a4tje
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Soulassasins zei:
Bij ons heete dat speedballing,gewoon kwartje bruin met bolletje wit ongeveer 0,25g in de lepel met absorbinezuur of citroen en dan koken en shotten,de rest wat er gebeurt kan ik niet omschrijven op een a4tje
Klik om te vergroten...

Wij rookten het van alufolie.

Had twee jaar terug een keer a-PVP gerookt (tweede chemseks date van dat parkour) in Noord-Brabant, tijdens een tussenstop onderweg naar een stemlokaal in Amsterdam en toen ik gestemd had en daarna veganistisch gegeten had bij de Vrankrijk ging ik naar de (cruising) bar (,altijd naar de cruisingbar,) en trof daar -hoe noem je een vriend waar je niet zo close mee bent?- een bekende die onder de indruk was van mijn openheid over mijn gebruik dat hij mij vertelde dat Peter Pontiac hem vroeger had ingespoten met een speedball met heroïne en (meth?)amfetamine.
r
ramon420Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ander gevoel als crack roken
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Van heroine kan je eigenlijk maar 1 ding zeggen.....zo heb ik een en ander in de ontwenning kliniek mogen aanschouwen.

Doe het nooit!

Dit is wat een van de junks aldaar tegen mij zei.

Ik zal het ondanks nieuwsgierigheid dus nooit doen.
Het leven als junk is geen ding wat je graag wilt!
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Senseo zei:
Ik heb eens gelezen dat je het kunt vergelijken met een dekentje over uw ziel en waarbij je totaal geen zorgen meer hebt. Iemand die zijn ervaringen of inzichten wilt delen is meer dan welkom!
Klik om te vergroten...
En over dat dekentje dat klopt zeker ! Maar dat is met kratom ook als je geen tolerantie hebt maar beide kun je echt zwaar verslaafd aan worden ! Mijn mening is echt dat kratom werkt om heroïne of opiaten te stoppen maar ik ken zoveel lui die elke maand voor 80 euro kratom kopen en dan als excuus zeggen dit geeft mij even rust in de weekenden maar ondertussen gebruiken ze het smorgens voor ze de deur uit gaan en in de avond om te kunnen slapen en als ze dat niet doen krijgen ze afkickverschijnselen

En er zoude met kratom best uitzondering zijn dat mensen na maand zo kunnen stoppen maar met heroïne stop je niet zo maar even

Al je zorgen gaan weg en je hebt enorm veel zin in van alles of juist niet en ligt de hele dag kinder tv te kijken en je bent al gelukkig ik neem aan dat u dat niet wilt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."