#1
Ja, de ene (rode?) wat meer oppeppend en de ander (groene?) wat meer ontspannend. Dacht ik...Zit geloof ik wel verschil in in die kleuren toch?
Ja, de ene (rode?) wat meer oppeppend en de ander (groene?) wat meer ontspannend. Dacht ik...Zit geloof ik wel verschil in in die kleuren toch?
Rood is tegen de pijn meest opiaten achtig green is gewoon wat rust gevend en wit is beetje speedy achtigJa, de ene (rode?) wat meer oppeppend en de ander (groene?) wat meer ontspannend. Dacht ik...
Heb je dan over keta uit het ziekenhuis of gewoon via de neus 😅 want via het ziekenhuis 2 weken lang aan de ketamine kan ik je vertellen is echt geen pretjeDat had ik dan weer met Keta.
Nee is andersom, rood is meer ontspannend, wit oppeppend en groen zou er tussenin moeten zitten. Ik ben ook gold en black tegengekomen maar weet niet zo goed wat ik daarvan moest vinden.Ja, de ene (rode?) wat meer oppeppend en de ander (groene?) wat meer ontspannend. Dacht ik...
Hoe zou ik aan Keta uit het ziekenhuis geraken? 😆😆Heb je dan over keta uit het ziekenhuis of gewoon via de neus 😅 want via het ziekenhuis 2 weken lang aan de ketamine kan ik je vertellen is echt geen pretje
U zou niet de enige zijn ik ken er meerdere die het uit het ziekenhuis mee nemen dus vandaar maar goed ik snap niet wat er leuk aan is ! Als je het via de neus doet is het echt heel anders en snap ik de fun nog welHoe zou ik aan Keta uit het ziekenhuis geraken? 😆😆
Gewoon via de neus dus.
Haha ja een junk kan je nooit vertrouwen ,voor je het weet heb je een mes in je rug hangen voor een puntje bruin.Niks. Ik voelde niks. Ik had trillend van angst daar moeten zitten omdat ik daar zat met een crimineel waarvan ik wist dat ik hem niet kom vertrouwen.
Een Spaanse zigeuner. Maar ik wist min of meer wat er kon gebeuren.Haha ja een junk kan je nooit vertrouwen ,voor je het weet heb je een mes in je rug hangen voor een puntje bruin.
En crimineel of junkie crimineel ?
Soms wil dat wel eens wat schelen ,bij de full breed krijg je al heel snel een pistool op het hoofd en bij de junk gaat het op een sluwe manier
Heb het zelf nooit gebruikt, maar:Niks. Ik voelde niks. Ik had trillend van angst daar moeten zitten omdat ik daar zat met een crimineel waarvan ik wist dat ik hem niet kom vertrouwen.
Nope hahaHeb het zelf nooit gebruikt, maar:
"Take the best orgasm you ever had, multiply it by a thousand and you're still nowhere near it."
zoals de main character in Trainspotting het ergens beschrijft.. Overdreven?
Haha ja een junk kan je nooit vertrouwen ,voor je het weet heb je een mes in je rug hangen voor een puntje bruin.
En crimineel of junkie crimineel ?
Soms wil dat wel eens wat schelen ,bij de full breed krijg je al heel snel een pistool op het hoofd en bij de junk gaat het op een sluwe manier
Bij ons heete dat speedballing,gewoon kwartje bruin met bolletje wit ongeveer 0,25g in de lepel met absorbinezuur of citroen en dan koken en shotten,de rest wat er gebeurt kan ik niet omschrijven op een a4tjeJunkie die het had over kleding pakken in de kleding winkel en in een tas doen met aluminium folie.
Er waren toen veel meer alcoholisten, heroïne verslaafden, Marokkanen en daklozen in Madrid.
Ben een paar jaar terug teruggegaan naar waar ik toen leefde, en op de terugweg kwam ik over de loopbrug waar we toen heroïne en base-coke spaceball-den.
Bij ons heete dat speedballing,gewoon kwartje bruin met bolletje wit ongeveer 0,25g in de lepel met absorbinezuur of citroen en dan koken en shotten,de rest wat er gebeurt kan ik niet omschrijven op een a4tje
En over dat dekentje dat klopt zeker ! Maar dat is met kratom ook als je geen tolerantie hebt maar beide kun je echt zwaar verslaafd aan worden ! Mijn mening is echt dat kratom werkt om heroïne of opiaten te stoppen maar ik ken zoveel lui die elke maand voor 80 euro kratom kopen en dan als excuus zeggen dit geeft mij even rust in de weekenden maar ondertussen gebruiken ze het smorgens voor ze de deur uit gaan en in de avond om te kunnen slapen en als ze dat niet doen krijgen ze afkickverschijnselenIk heb eens gelezen dat je het kunt vergelijken met een dekentje over uw ziel en waarbij je totaal geen zorgen meer hebt. Iemand die zijn ervaringen of inzichten wilt delen is meer dan welkom!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."