#1
met Qdag heel veel bier en vandaag rode wijn
Bier na wijn geeft venijn , wijn na bier geeft plezier

Pandan zei:Jameson, puur, zonder ijs, want ijs is voor watjes.
Jameson is om te beginnen helemaal top, niet duur en heerlijk soepel.25tolife zei:Pandan zei:Jameson, puur, zonder ijs, want ijs is voor watjes.
Hier wat sambuca weer.. ook puur. Fles(sen) bijna op, nu maar eens wat anders halen , wat is jou volgens jou een goede whiskey/vodka? (liefst whiskey)![]()
jij zet me aan het denken!Fool zei:Jij bent vroeg begonnen.autysd zei:mijn nieuwe dagelijkse cocktail
40% vodka+ 20% '43'(een spaanse 43-kruiden likeur, mierzoet)+40% multifruit sap
1e keer goed gemixt, na een paar pogingen
de 43-likeur is 30°, honingzoet, kruidig, spaans en je kunt er alles mee opzoeten
OT) Kopje koffie.

het is ook wel zo, dat ik iedere dag meestal op een ander tijdstip uit bed kom, ook overdagFool zei:Ik vind sterke drank overdag anders best slecht.![]()



autysd zei:en nu mag ik op dit topic (en nog een stuk of 5) dus een bepaalde tijd niet meer dagelijks posten, want anders ben ik blijkbaar aan het spammen, the hunt goes on
PEACE![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."