Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste drankje was een..

Mijn laatste drankje was een..

3355 antwoorden
553 weergaven
18-5-2026
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#1
met Qdag heel veel bier en vandaag rode wijn
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Droge witte wijn & bier op Koninginnedag:)
J
JohnnyNostrilLid
01-01-2024, 00:00
#3
Halve liter euroshopper!
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Bier na wijn geeft venijn , wijn na bier geeft plezier
Klik om te vergroten...
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
plat watertje
J
JovanovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
whisky pepsi :xtc:
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jameson, puur, zonder ijs, want ijs is voor watjes.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pandan zei:
Jameson, puur, zonder ijs, want ijs is voor watjes.
Klik om te vergroten...

Hier wat sambuca weer.. ook puur. Fles(sen) bijna op, nu maar eens wat anders halen , wat is jou volgens jou een goede whiskey/vodka? (liefst whiskey) :)
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lekkerste whiskey's vind ik toch: Jameson, tellamore dew, glenfiddich, famous grouse, bushmills.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
25tolife zei:
Pandan zei:
Jameson, puur, zonder ijs, want ijs is voor watjes.
Klik om te vergroten...

Hier wat sambuca weer.. ook puur. Fles(sen) bijna op, nu maar eens wat anders halen , wat is jou volgens jou een goede whiskey/vodka? (liefst whiskey) :)
Klik om te vergroten...
Jameson is om te beginnen helemaal top, niet duur en heerlijk soepel.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Witte wijn en nu heb ik hoofdpijn. Dat rijmt.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
http://m.youtube.com/watch?v=l0Il2LVvhzo
M
Machiavelli13Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Glaasje rooie wijn :P
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
bierrrrrrrrr
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
glas granaatappelsap
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#16
Fool zei:
autysd zei:
mijn nieuwe dagelijkse cocktail :grin:
40% vodka+ 20% '43'(een spaanse 43-kruiden likeur, mierzoet)+40% multifruit sap

1e keer goed gemixt, na een paar pogingen
de 43-likeur is 30°, honingzoet, kruidig, spaans en je kunt er alles mee opzoeten
Klik om te vergroten...
Jij bent vroeg begonnen.


OT) Kopje koffie.
Klik om te vergroten...
jij zet me aan het denken!
ik drink bijna alleen cocktails en soja drank en water en verse chocomelk
maar, de cocktails zijn altijd 50% goede 100% fruitsappen en 50% sterke drank
ik vind dan zelf dat ik zo slecht nog niet bezig ben, op dat vlak :stoned: :wave:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Derde mok oploskoffie
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fool zei:
Ik vind sterke drank overdag anders best slecht. :wink:
Klik om te vergroten...
het is ook wel zo, dat ik iedere dag meestal op een ander tijdstip uit bed kom, ook overdag :wink:


30% poliakov wodka + 20% jägermeister + 50% pure granaatappelsap + 20 druppels pompelmoeszaadextract :beer:

een cocktail:
40% van het glas poliakov vodka
dan 55% pure granaatappelsap
dan 20 druppels pompemoeszaadextract
:beer: :grin: :stoned:

cocktail:
poliakov wodka 30% + multigroentesap bio uit bokaal 55% + 10% jagermeister + 5% 43 likeur

dit is voor mij precies de grens tussen een snoepdrank en een niet-zoete cocktail
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#19
en nu mag ik op dit topic (en nog een stuk of 5) dus een bepaalde tijd niet meer dagelijks posten, want anders ben ik blijkbaar aan het spammen, the hunt goes on
PEACE :rock: :stoned:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#20
autysd zei:
en nu mag ik op dit topic (en nog een stuk of 5) dus een bepaalde tijd niet meer dagelijks posten, want anders ben ik blijkbaar aan het spammen, the hunt goes on
PEACE :rock: :stoned:
Klik om te vergroten...

Doei , ga maar elders spammen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5859606162...168
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."