Whisky. Gisteren sowieso veel whisky gedronken, al dan in combo met cola's.
#9
Een na drie uur koele wodka, van te voren heeft Brandon ijsblokjes eroverheen moeten gooien. Duurt dus drie uur, voordat hij genoeg ijsblokjes eroverheen heeft gegooid.
Vraag is nu:
Moet ik nu een nieuwe ijsblokjesschepper aannemen, Brandon dus ontslaan, maar wil het eigenlijk niet, maar hij schept niet door, geen opschepper dus!
Wat moet ik toch doen?
Tips!
#10
aanmaaklimonade
#11
Wodka on the rocks!
#12
Halve fles whiskey uhm... volgens mij Glen Davaron