Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Madclubber, ik hoor mezlf hier spreken vroeger studeerde ik clean, echter de dag van het examen een halfje of een hele captagon (hing af van de geslapen uren) en je gaat als een trein! De leerstof die je de dagen ervoor met veel moeite hebt geblokt wordt zonder moeite gereproduceerd. Voorwaarde is wel dat je studeerd, slaapt en eet! Captagon is de max, als je er verstandig mee omgaat!!!!!!! En als je eraan kunt geraken"
"Phreakingout zei: rudyv zei: Madclubber, ik hoor mezlf hier spreken vroeger studeerde ik clean, echter de dag van het examen een halfje of een hele captagon (hing af van de geslapen uren) en je gaat als een trein! De leerstof die je de dagen ervoor met veel moeite hebt geblokt wordt zonder moeite gereproduceerd. Voorwaarde is wel dat je studeerd, slaapt en eet! Captagon is de max, als je er verstandig mee omgaat!!!!!!! En als je eraan kunt geraken Klik om te vergroten... Nooit van gehoord, wat is dat precies? Even Google'en Klik om te vergroten... captagon is fenetyllinehydrochloride, een amfetamine. Het wordt voorgeschreven voor narcolepsie. Het gaat lichamelijke en geestelijke vermoeidheid tegen. (eigenlijk houdt het gewoon de signalen van vermeoidheid tegen, je bent wel degelijk moe) vroeger was dit heel populair bij de wielrenners, een pilletje captagon voor de koers en je was zeker van een goede uitslag. in de tijd van eddy merckx, freddy maertens,... was dit schering en inslag, controles toen waren minimaal en gemakkelijk te omzeilen. Bij studenten is het ook populair om 's nachts te blokken. Bij langdurig gebruik kan er gewenning optreden, daarom wordt dit niet meer zo veel voorgeschreven. Het valt ook onder de opiumwet. als je toch een vroorschrift kan bemachtigen moet je je wel aan vieze blikken van de apotheker verwachten (ze bekijken je als een junk) hoewel die vent het waarschijnlijk zelf neemt om zijn wachtdienst te kunnen doen. volgens mij houdt de medische sector de goede spullen voor zichzelf (captagon) en de rommel (rilatine) of de heel dure (provigil) spullen zijn voor de consument. ik begin echt gefrustreerd te worden als ik me zo bezig hoor"
"als het echt hartproblemen zijn zal je ook uitstraling hebben naar je schouder en arm. Je voelt je ook heel slecht dan (algemeen)"
"ijskoude duvel"
"duvel"
"ik denk het wel, al hangt het er natuurlijk van af hoeveel je drinkt en met welke frequetnie. Ook de individuele gevoeligheid speelt een grote rol"
"kheb 2 zware weken, veel werken en weinig slaap!! normaal zou ik captagon nemen, maar daar geraak ik niet meer aan dus zit ik aan de RILATINE!!!!!"
"Deseril van novartis www.novartis.nl/pdf/bijsluiters/Deseril.pdf"
"niet slecht, ik meen me te herrineren dat er een donkere versie is van het bier. namelijk "delirium nocturne" of zoiets. Deze laastste vind ik persoonlijk niet zo goed."
"heb eens tzelfde meegemaakt. Veeeeeeel te veeeel gezopen, benzo's erop genomen en de gracht in gesukkeld! gelukkig vonden enkele vrienden me en hebben me thuis gebracht."