Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pink Floyd - shine on you crazy diamond"
"Katie Melua - Ghosttown lekker reggea nummer om in te verdwalen !"
"Bordeaux verkoopt ze voor 2,50 per stuk Headshop(20 verkoopt ze ook voor 2,50 en bij 5 jointjes krijg je er 1 gratis dus koop er 5 en je krijgt er 6, koop er 6 en je krijgt er 7 enz. En ze zijn goed te roken. Shabab ja op zich goede shop als je je weed zo gaat kopen maar voorgedraaide zou ik daar niet kopen. Heb er 10 jaar van me leven doorgebracht ook vaak voor en na sluitingstijd en geloof me die voorgedraaide wil je niet hebben. Koffiedik heeft ook altijd wel lekkere voorgedraaide maar ben daar al een tijd niet geweest maar ja wie weet. Ja en vroeger Sarasani he daar kon je het beste kopen maar helaas R.I.P Sara!"
"acidboy zei: nancy04021984 zei: Ja en vroeger Sarasani he daar kon je het beste kopen maar helaas R.I.P Sara! Klik om te vergroten... En de No Name. Maar Sarasani was toch wel echt een van de betere coffeeshops.. Klik om te vergroten... Ja ok No Name was ook altijd wel goed maar Sarasani was de beste."
"Je moet idd vervainging vinden voor het jointje wat je draait uit verveling. Ik heb tien jaar lang elke dag heel wat jointjes weg gerookt en ja ook ik had moeite met stoppen. Het viel niet mee. Heb 2 weken niet kunnen slapen, zweet gutste van me kop en ach ook daar komt een eind aan hoor. Weet je wat het is! Ik heb nu pas door dat ik dus toen jaar lang heb stil gestaan. Geen stap vooruit gezet in me leven en nu in een half jaar tijd is er al zoveel veranderd en gaan dingen zoveel beter dan voorheen. Energie is veel meer aanwezig en heb ook echt weer de tijd, de moed en de kracht om iets te ondernemen. Succes en weet dat die rotperiode ook weer weg gaat."
"Gisteravond een raketje nu een glas casis en zometeen een red bull"
"Ik ben in januari gestopt met blowen na tien jaar. Maar zo heel af en toe wil er nog wel eens een jointje ingaan. Voor de rest ja af en toe een drankje en heel wat sigaretten hahaa"