gisteren avond. heerlijk glaasje whiskey waarvan me de naam is ontschoten
#3
halve liter herog jan ! binnenkort naar de brouwerij !
#4
#5
Saint Margaret's ale
#6
Net 2 biertjes gedronken, maar ik lijk er niet meer zo goed tegen te kunnen sinds ik griep heb gehad. Krijg er steeds hoofdpijn van, dus ben nu maar aan de cherry coke. Ga zo toch naar bed.
Vind Ale toch wel de vieze variant van onze over-zeese buren, de Stout en de Cider is wel goed te drinken. Ik heb trouwens nog een aantal flesjes Ale uit Engeland staan, mocht je toevallig eens langs Arnhem komen.
OT: Rum cola en een biertje, weet niet meer welke als laatst is op gegaan maar in ieder geval 1 van die 2. :P