om deze verrotte maandag toch nog op een leuke manier te eindigen,en met the big lebowski in mijn achterhoofd heb ik maar een lekkere white russian gemaakt....(wodka,melk, Kahlúa en ijs)
#6
ff niks gedronken, kmoet werken maar daarna lust ik wel n pilsje
#7
pilsje in het zonnetje deed me wel goed toennet ja