#1
Citroenwater
Lekker, slobberwijn!3 liter wijn in een kartonnen doos
Ik ken stevia niet....en ja. Aspartaam is troep.....Maar je weet toch dat aspartaam troep is. Je kan beter kijken naar een andere zoetstof. Het beste is nog wel stevia
En als je ze zelf maakt dan zitten de vitamines er nog in ook!Zo'n kiwi sinasappel spinazie ding van de AH. Instant regret altijd, zoveel lekkerder en goedkoper zelf te maken.
Ja precies!!! I'll never learn🙄En als je ze zelf maakt dan zitten de vitamines er nog in ook!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."