Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPopo aan de deur ivm drugs via post

Popo aan de deur ivm drugs via post

247 antwoorden
56 weergaven
18-5-2026
c
cojonesmLid
01-01-2024, 00:00
#1
willyvanoranje zei:
Gisteren popo aan de deur; er was een darkweb marktplaats in groningen opgerold; er was een envelop met mijn naam en adres gevonden.
Volgende week woensdag moet ik op bureau komen voor verklaring.

Wat is nu slim om wel of niet te doen?
Klik om te vergroten...
Ben je opgeroepen om te getuigen? Dan kan je dit weigeren. Gewoon even bellen en melden dat je niet wilt getuigen.

Ben je verdachte? Dan moet je wel verschijnen.
w
willyvanoranjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sorry van popo dan!
Heb advocaat ingeschakeld.
Hou jullie op de hoogte!
P
PaddoKwekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
willyvanoranje zei:
Heb advocaat ingeschakeld.
Klik om te vergroten...
Ik ben toch echt wel benieuwd naar de hoeveelheid die je hebt besteld.
Zeker na de hand van je opmerking dat je een advocaat hebt ingeschakeld!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
PaddoKweker zei:
Ik ben toch echt wel benieuwd naar de hoeveelheid die je hebt besteld.
Zeker na de hand van je opmerking dat je een advocaat hebt ingeschakeld!
Klik om te vergroten...
Je krijgt gewoon een pro deo advocaat (als je niet meer dan 28.000 euro verdiende in 2018 ). Juridisch advies inwinnen is altijd verstandig in dergelijke situaties omdat je jezelf ook kunt belasten en daarmee de zaken dus erger kunt maken dan ze waren.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
PaddoKweker zei:
Ik ben toch echt wel benieuwd naar de hoeveelheid die je hebt besteld.
Zeker na de hand van je opmerking dat je een advocaat hebt ingeschakeld!
Klik om te vergroten...
Ik eigenlijk ook wel.. :tonguewink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Advocaat nemen die de zaak kan bekijken; wat precies het belastend materiaal is tegen je. De advocaat kan dan ook helpen bij het bepalen van een strategie. In de tussentijd oefenen op zinnetjes waarmee je effectief niks zegt, zoals 'ik hoor het u zeggen', 'dat is wat u ervan maakt', 'ik kan daar op dit moment geen uitlatingen over doen', 'ik hoopte dat u mij dat kon vertellen' en 'ik ben niet verplicht daaraan mee te werken'.

Het is verleidelijk om negatieve claims te maken zoals 'dat is niet van mij', 'ik ken die mensen niet', 'ik heb dat niet besteld', 'die drugs zijn niet van mij', 'ik heb daar niet voor betaald', enzovoorts. Maar het probleem daarvan is dat als er later bewijs boven tafel komt dat jij die mensen wel kende of dat je die drugs wel hebt besteld dat je andere verklaringen dan ook niet meer geloofwaardig zijn. Daarom is het beter om helemaal geen uitlatingen te doen. Een verhoor kan je ook gebruiken om te ontdekken wat voor belastend materiaal er precies tegen jou ligt. Geef zo min mogelijk informatie daarvoor in ruil terug.
Klik om te vergroten...
Dit is echt een goede tip! 👍
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
willyvanoranje zei:
Sorry van popo dan!
Heb advocaat ingeschakeld.
Hou jullie op de hoogte!
Klik om te vergroten...

Zal het doorgeven. :tongueout: Houd ons inderdaad op de hoogte!

Ik wist trouwens niet dat onze Willy zo'n onbehoorlijke jongen was.
S
SchitterendschutterendLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Dit is echt een goede tip! 👍
Klik om te vergroten...
Zeker. Die Neo zegt wel vaker snuggere dingen.
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Dit is echt een goede tip! 👍
Klik om te vergroten...
Limited abilities zei:
Zeker. Die Neo zegt wel vaker snuggere dingen.
Klik om te vergroten...
Ik zeg niks
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
wapboy zei:
Ik zeg niks
Klik om te vergroten...

Want?

Ik ben het met Dunne en Limited Abilities eens, Neo heeft vaak interessante informatie toe te voegen.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#11
als ze tijdens een verhoor je betrappen op een leugen, buiten ze dat compleet uit. het zijn klootzakken. gebruiken ook neurolinguistisch programmeren en zelfs hypnose voor verhoor:flushed: weten hoe ze je moeten laten vastlullen, onder druk zetten. brengen je in kaart om te weten hoe ze je moeten laten lullen. het kan er hard aan toe gaan, ook soms voor wat minder zware delicten.

doe beroep op je zwijgrecht, en als je praat overleg vooraf eerst met je advocaat. al vertrouw ik persoonlijk pro deo advocaten niet, en alles word afgeluisterd. ook al is het niet rechtsmatig wat je aan je advocaat verteld, het kan toch gebruikt worden als een aanwijzing in hun onderzoek naar nog meer bruikbare bewijs dat ze tegen je kunnen gebruiken.

zet nooit handtekeningen, wees voorzichtig met wat je daar aanraakt (dna op kartonnen bekers en border word soms gebruikt in hun onderzoek), praat zo min mogelijk met de agenten. als ze vragen of je samen met ze wilt roken, zeg dan nee. als een agent een praatje met je aanknoopt op de luchtplaats, zeg dan dat je even met rust gelaten wilt worden.

vermoeidheid, angst, onzekerheid, stress, afkickverschijnselen; dit word allemaal tegen je gebruikt om je te laten praten. lees je daarom goed in over wat de regels zijn en wat zij mogen doen en wat zij niet mogen doen. want ook de politie houd zich niet altijd aan de regels en begeeft zich soms op grijs gebied. in een cellencomplex zijn er kamers zonder camera's en opneem apparatuur, waar ze toch wel onredelijk tegen je kunnen doen.

Laat je niet gek maken!
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Iedereen kan je zomaar van alles opsturen, zolang ze geen bewijs hebben van aankoop ben je safe.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Roze Olifant zei:
Ik wist trouwens niet dat onze Willy zo'n onbehoorlijke jongen was.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat Wimlex wel meer onbehoorlijke dingen doet die wij niet weten. 😂
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Ik denk dan Wimlex wel meer onbehoorlijke dingen doet die wij niet weten. 😂
Klik om te vergroten...
Oh gatver.. Nee laat maar.. 😳
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Ik denk dan Wimlex wel meer onbehoorlijke dingen doet die wij niet weten. 😂
Klik om te vergroten...
Sowieso bieren
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
Ik denk dat Wimlex wel meer onbehoorlijke dingen doet die wij niet weten. 😂
Klik om te vergroten...
denk dat ie wel wil, maar niet kan en soms Maxima neemt terwijl ze een baby pakje aan heeft...
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Roze Olifant zei:
Want?

Ik ben het met Dunne en Limited Abilities eens, Neo heeft vaak interessante informatie toe te voegen.
Klik om te vergroten...
Ik zeg daar toch ook niks over..... maar je hebt gelijk :blush: :blush:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Oh gatver.. Nee laat maar.. 😳
Klik om te vergroten...

Ik zie nu beelden voor me... :tongueclosed:

PsychedelicMagic zei:
denk dat ie wel wil, maar niet kan en soms Maxima neemt terwijl ze een baby pakje aan heeft...
Klik om te vergroten...

Oh God.

P.S.: Sorry voor deze nogal aparte off-topic wending.
c
cojonesmLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ben je verdachte?
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snuffelaar zei:
Iedereen kan je zomaar van alles opsturen, zolang ze geen bewijs hebben van aankoop ben je safe.
Klik om te vergroten...
Terug te traceren via pc. En betalen van je rekeningen met je naam ? Of gaat dat anders op t dark web, ken ik alleen van films . Maar ik betwijfel dat de straf enorm is, postpakketje met wat drugs voor eigen gebruik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."