#1
In welke context zeg je dit?Haha, check.
Beetje offtopic, maar eigenlijk te zot voor woorden dat ontsnappen niet strafbaar is.
Waar wil je dan aan of uit ontsnappen ?
In welke context zeg je dit?Haha, check.
Beetje offtopic, maar eigenlijk te zot voor woorden dat ontsnappen niet strafbaar is.
sowieso doe ik wat advo zegt; .......
En mocht ik, Escobar van het Zuiden, de cel ingaan, moeten jullie mij bevrijden natuurlijk.
Hij heeft Monero gebruikt zegt hij net.Bitcoin is wel degelijk te traceren...het is niet zaligmakend.
Hij heeft Monero gebruikt zegt hij net.
Monero is niet traceerbaar. Voor een aankoop moet je natuurlijk wel adresgegevens versturen, maar dat heeft hij via PGP gedaan. Dat betekent dat het zo is versleuteld dat alleen de ontvanger het kan lezen, met zijn 'key'.Is elke cryptocoin niet traceerbaar? Voor een aankoop zijn er toch bepaalde gegevens nodig of is dat met monero anders?
Ben echt benieuwd wat er uit de bus komt.Vanmiddag verhoor dus, voorafgaand daaraan half uur overleg advocaat.
Nee, ik heb het net hierboven uitgelegd. Als je met monero betaalt en PGP gebruikt kan je niet worden getraceerd.Dus, als je niet heeeeel goed oplet, ben je traceerbaar.
Gewoon eerlijk, zeggen dat je wou proberen.Gisteren popo aan de deur; er was een darkweb marktplaats in groningen opgerold; er was een envelop met mijn naam en adres gevonden.
Volgende week woensdag moet ik op bureau komen voor verklaring.
Wat is nu slim om wel of niet te doen?
Gelukkig ben jij geen advocaat😂Gewoon eerlijk, zeggen dat je wou proberen.
En de politie er op wijzen dag ze maar de bestudeerde drugs moeten legaliseren.
Haha, alles opgelost!Gewoon eerlijk, zeggen dat je wou proberen.
En de politie er op wijzen dag ze maar de bestudeerde drugs moeten legaliseren.
Weenie hoeveel je besteld had maar over paar gr zullen ze nie moeilijk doenHaha, alles opgelost!
Klopt.Ook al is die kans miniem, je zal maar eens die pech hebben, nietwaar.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."