Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsProblemen met absurde dealer

Problemen met absurde dealer

140 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lekker laten lullen. Je hebt toch betaald of niet dan. Blaaskaak die gozer.
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lastige dit.

Ik heb het wel eens op moeten lossen voor een maatje, die kreeg een soortgelijke "boete" aan zijn broek.

Ik vind het een apart verhaal, waarom is hij niet over die boete begonnen toen je hem die 150 afrekende?

Uiteindelijk moet je zelf een inschatting maken wat verstandig is.

Luisteren naar de grootspraak hier raadt ik ten zeerste af.

Blijkbaar ziet deze dealer jou ofwel als een zwakke broeder, of je verteld niet het hele verhaal.

Van poffen komt altijd gezeik, zo zie je maar weer.

Is het een grote? Of zomaar de dorpsdealer met een klantenbestandje waar hij zijn eigen verslaving mee bekostigd?

Er zijn diverse opties, echter is dat echt afhankelijk van wat je tegenover je hebt.

Dus ik wil wel wat tips geven, echter is dat echt afhankelijk van het volgende:

- Is het een dealer met grote omzet/klantenkring?
- Vertel je hier echt de volledige waarheid?
- Is je gebruik iets wat bekend is bij je omgeving?
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#3
Raver zei:
Ja maar wat kan je anders dan??
Klik om te vergroten...
Nou dat ligt er een beetje aan natuurlijk.

Als blijkt dat hij de waarheid spreekt heb je een aantal opties.

Hij kent zijn naam, dus ik gok dat het iemand is die in zijn omgeving woont en gewoon zo'n thuisdealertje oid is.

Dan zou ik kijken of er iemand kan bemiddelen, bij voorkeur iemand uit de directe kring van de dealer.

Blijkt dat TS niet de waarheid spreekt, en hij gewoon veel te lang heeft gewacht met betalen en daarmee zijn woord heeft gebroken (persoonlijk denk ik dat dat hetgeen is wat echt aan de hand is, je poft niet omdat je zoveel geld hebt vaak)

Dan zou ik een maat laten bemiddelen om tot een eerlijkere prijs te komen, 375 oid.

Heel simpel, afspraak is afspraak.

Houdt je je eigen daar niet aan, dan heeft dat consequenties. Echter is 750 een beetje overdreven.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
LifeIsAlmostGreatAgain zei:
Dan moeten we hem helpen de situatie op te lossen, niet helpen de boel te laten escaleren.
Klik om te vergroten...
We moeten helemaal niks. Hoe kunnen "wij" nou de problemen van een ander oplossen? Vreemde op het internet.

T.S kan beter met vrienden praten enof schijt hebben aan zielige ventje en hier van leren, zoals b.v niet poffen 🤣

En neem het vooral allemaal niet zo serieus.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
LifeIsAlmostGreatAgain zei:
Dit vind ik niet echt geweldig advies, je kent de situatie niet.

Het feit dat hij een account aanmaakt hier voor advies, geeft mij het idee dat hij bang is.

Dan moeten we hem helpen de situatie op te lossen, niet helpen de boel te laten escaleren.
Klik om te vergroten...

Ja maar wat kan je anders dan??
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#6
N3K0 zei:
We moeten helemaal niks. Hoe kunnen "wij" nou de problemen van een ander oplossen? Vreemde op het internet.

T.S kan beter met vrienden praten enof schijt hebben aan zielige ventje en hier van leren, zoals b.v niet poffen 🤣

En neem het vooral allemaal niet zo serieus.
Klik om te vergroten...

Jij hebt duidelijk andere ervaringen met dealers dan ik in mijn omgeving heb meegemaakt.

Iedereen heeft op het internet al snel een grote bek😉
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
LifeIsAlmostGreatAgain zei:
Nou dat ligt er een beetje aan natuurlijk.

Als blijkt dat hij de waarheid spreekt heb je een aantal opties.

Hij kent zijn naam, dus ik gok dat het iemand is die in zijn omgeving woont en gewoon zo'n thuisdealertje oid is.

Dan zou ik kijken of er iemand kan bemiddelen, bij voorkeur iemand uit de directe kring van de dealer.

Blijkt dat TS niet de waarheid spreekt, en hij gewoon veel te lang heeft gewacht met betalen en daarmee zijn woord heeft gebroken (persoonlijk denk ik dat dat hetgeen is wat echt aan de hand is, je poft niet omdat je zoveel geld hebt vaak)

Dan zou ik een maat laten bemiddelen om tot een eerlijkere prijs te komen, 375 oid.

Heel simpel, afspraak is afspraak.

Houdt je je eigen daar niet aan, dan heeft dat consequenties. Echter is 750 een beetje overdreven.
Klik om te vergroten...
als de situatie is zo is als op het beschrijft dan is betalen het allerdomste wat je kan doen.

Als dat niet zo is dan heeft het geen zin om te speculeren wat er dan wel aan de hand is.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
LifeIsAlmostGreatAgain zei:
Jij hebt duidelijk andere ervaringen met dealers dan ik in mijn omgeving heb meegemaakt.

Iedereen heeft op het internet al snel een grote bek😉
Klik om te vergroten...
Kheb er gelukkig heel weinig tot geen ervaring mee. (En die ik heb zijn goed)
En ik heb geleerd dat je geen 11 gulden kunt uitgeven als je er maar 10 hebt.

Maar dan nog moeten wij helemaal niks met zijn problemen en kan hij beter met echte mensen praten.
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#9
FerdFatoehaus zei:
als de situatie is zo is als op het beschrijft dan is betalen het allerdomste wat je kan doen.

Als dat niet zo is dan heeft het geen zin om te speculeren wat er dan wel aan de hand is.
Klik om te vergroten...
Klopt, dan moet hij het op een andere manier oplossen.

Mijn ervaring leert echter anders.

Maar verder ben ik ook alleen aan het speculeren.

N3K0 zei:
Kheb er gelukkig heel weinig tot geen ervaring mee. (En die ik heb zijn goed)
En ik heb geleerd dat je geen 11 gulden kunt uitgeven als je er maar 10 hebt.

Maar dan nog moeten wij helemaal niks met zijn problemen en kan hij beter met echte mensen praten.
Klik om te vergroten...
Die 11 gulden uitgeven terwijl je er maar 10 hebt is een prachtig principe, echter als je coke habit hebt Zijn Dat soort principe vrij snel overboord.

En wij moeten idd niks, echter mag je wel van ons verwachten dat we hem geen tips gaan geven die hem in grotere problemen kunnen brengen toch?

Als jij hier speciaal een account voor aanmaakt op dit forum, dan zit ie best wel een beetje met de handen in zijn haar.

Ondanks dat hij het zelf heeft veroorzaakt door drugs te kopen, vind ik dat dan wel sneu voor hem.

Verder ben ik het volledig met je eens!
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#10
LifeIsAlmostGreatAgain zei:
Klopt, dan moet hij het op een andere manier oplossen.

Mijn ervaring leert echter anders.

Maar verder ben ik ook alleen aan het speculeren.


Die 11 gulden uitgeven terwijl je er maar 10 hebt is een prachtig principe, echter als je coke habit hebt Zijn Dat soort principe vrij snel overboord.

En wij moeten idd niks, echter mag je wel van ons verwachten dat we hem geen tips gaan geven die hem in grotere problemen kunnen brengen toch?

Als jij hier speciaal een account voor aanmaakt op dit forum, dan zit ie best wel een beetje met de handen in zijn haar.

Ondanks dat hij het zelf heeft veroorzaakt door drugs te kopen, vind ik dat dan wel sneu voor hem.

Verder ben ik het volledig met je eens!
Klik om te vergroten...
Omgerekend heeft hij 360 gulden uitgegeven die hij niet had....
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Absurd verhaal dat helaas een open einde heeft. Of niet?

*Schrijft scenario voor het vervolg*
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Kunnen dealers (ik bedoel eigenlijk sowieso mensen in het algemeen) erachter komen of via bv marktplaats zelf te contacten dat het een valse account is? Via je ip adres of iets?

Ik ken zelf namelijk iemand bij wie ik zoiets wil uithalen “to get her of my back”.
Het gaat alleen niet om iemand die in de criminaliteit zit. (Voor zover ik weet dan want met (covert) narcisten weet je het nooit).
Klik om te vergroten...
Aan zulke dingen moet je niet beginnen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
FerdFatoehaus zei:
Aan zulke dingen moet je niet beginnen.
Klik om te vergroten...
Dat is mijn beslissing. 😉
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#14
Brakka Mang zei:
Lowlands dag 40
Bekijk bijlage 67167

OT:

Waarschijnlijk gewoon trol account of Tony Montana heeft toch met de scepter gezwaaid🤣
Klik om te vergroten...
Ik zag laatst dat ze haar dag begon met een goeie sterke koffie, gezet door ene René...
Ik denk niet dat het suiker is wat ie erij doet hahahaha
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Dat is mijn beslissing. 😉
Klik om te vergroten...

Ja. Maar is dat het risico waard? 🤔
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lemmy zei:
Ja. Maar is dat het risico waard? 🤔
Klik om te vergroten...

Trust me, in dit geval ZEKER! 🙂
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zou @Cdeman nog wel leven? Of is hij ten prooi gevallen aan de dealer?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kordie zei:
Zou @Cdeman nog wel leven? Of is hij ten prooi gevallen aan de dealer?
Klik om te vergroten...

Het laatste wat ik er van hoorde was dat hij nu ergens ondergedoken leeft.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kordie zei:
Zou @Cdeman nog wel leven? Of is hij ten prooi gevallen aan de dealer?
Klik om te vergroten...
Eerder aan zijn verslaving denk ik.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Dat is mijn beslissing. 😉
Klik om te vergroten...
De Dunne zei:
Trust me, in dit geval ZEKER! 🙂
Klik om te vergroten...
Identiteitsfraude wordt zwaar bestraft tegenwoordig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."