#1
Lekker laten lullen. Je hebt toch betaald of niet dan. Blaaskaak die gozer.
Nou dat ligt er een beetje aan natuurlijk.Ja maar wat kan je anders dan??
We moeten helemaal niks. Hoe kunnen "wij" nou de problemen van een ander oplossen? Vreemde op het internet.Dan moeten we hem helpen de situatie op te lossen, niet helpen de boel te laten escaleren.
Dit vind ik niet echt geweldig advies, je kent de situatie niet.
Het feit dat hij een account aanmaakt hier voor advies, geeft mij het idee dat hij bang is.
Dan moeten we hem helpen de situatie op te lossen, niet helpen de boel te laten escaleren.
We moeten helemaal niks. Hoe kunnen "wij" nou de problemen van een ander oplossen? Vreemde op het internet.
T.S kan beter met vrienden praten enof schijt hebben aan zielige ventje en hier van leren, zoals b.v niet poffen 🤣
En neem het vooral allemaal niet zo serieus.
als de situatie is zo is als op het beschrijft dan is betalen het allerdomste wat je kan doen.Nou dat ligt er een beetje aan natuurlijk.
Als blijkt dat hij de waarheid spreekt heb je een aantal opties.
Hij kent zijn naam, dus ik gok dat het iemand is die in zijn omgeving woont en gewoon zo'n thuisdealertje oid is.
Dan zou ik kijken of er iemand kan bemiddelen, bij voorkeur iemand uit de directe kring van de dealer.
Blijkt dat TS niet de waarheid spreekt, en hij gewoon veel te lang heeft gewacht met betalen en daarmee zijn woord heeft gebroken (persoonlijk denk ik dat dat hetgeen is wat echt aan de hand is, je poft niet omdat je zoveel geld hebt vaak)
Dan zou ik een maat laten bemiddelen om tot een eerlijkere prijs te komen, 375 oid.
Heel simpel, afspraak is afspraak.
Houdt je je eigen daar niet aan, dan heeft dat consequenties. Echter is 750 een beetje overdreven.
Kheb er gelukkig heel weinig tot geen ervaring mee. (En die ik heb zijn goed)Jij hebt duidelijk andere ervaringen met dealers dan ik in mijn omgeving heb meegemaakt.
Iedereen heeft op het internet al snel een grote bek😉
Klopt, dan moet hij het op een andere manier oplossen.als de situatie is zo is als op het beschrijft dan is betalen het allerdomste wat je kan doen.
Als dat niet zo is dan heeft het geen zin om te speculeren wat er dan wel aan de hand is.
Die 11 gulden uitgeven terwijl je er maar 10 hebt is een prachtig principe, echter als je coke habit hebt Zijn Dat soort principe vrij snel overboord.Kheb er gelukkig heel weinig tot geen ervaring mee. (En die ik heb zijn goed)
En ik heb geleerd dat je geen 11 gulden kunt uitgeven als je er maar 10 hebt.
Maar dan nog moeten wij helemaal niks met zijn problemen en kan hij beter met echte mensen praten.
Omgerekend heeft hij 360 gulden uitgegeven die hij niet had....Klopt, dan moet hij het op een andere manier oplossen.
Mijn ervaring leert echter anders.
Maar verder ben ik ook alleen aan het speculeren.
Die 11 gulden uitgeven terwijl je er maar 10 hebt is een prachtig principe, echter als je coke habit hebt Zijn Dat soort principe vrij snel overboord.
En wij moeten idd niks, echter mag je wel van ons verwachten dat we hem geen tips gaan geven die hem in grotere problemen kunnen brengen toch?
Als jij hier speciaal een account voor aanmaakt op dit forum, dan zit ie best wel een beetje met de handen in zijn haar.
Ondanks dat hij het zelf heeft veroorzaakt door drugs te kopen, vind ik dat dan wel sneu voor hem.
Verder ben ik het volledig met je eens!
Aan zulke dingen moet je niet beginnen.Kunnen dealers (ik bedoel eigenlijk sowieso mensen in het algemeen) erachter komen of via bv marktplaats zelf te contacten dat het een valse account is? Via je ip adres of iets?
Ik ken zelf namelijk iemand bij wie ik zoiets wil uithalen “to get her of my back”.
Het gaat alleen niet om iemand die in de criminaliteit zit. (Voor zover ik weet dan want met (covert) narcisten weet je het nooit).
Dat is mijn beslissing. 😉Aan zulke dingen moet je niet beginnen.
Ik zag laatst dat ze haar dag begon met een goeie sterke koffie, gezet door ene René...Lowlands dag 40
Bekijk bijlage 67167
OT:
Waarschijnlijk gewoon trol account of Tony Montana heeft toch met de scepter gezwaaid🤣
Dat is mijn beslissing. 😉
Ja. Maar is dat het risico waard? 🤔
Zou @Cdeman nog wel leven? Of is hij ten prooi gevallen aan de dealer?
Eerder aan zijn verslaving denk ik.Zou @Cdeman nog wel leven? Of is hij ten prooi gevallen aan de dealer?
Dat is mijn beslissing. 😉
Identiteitsfraude wordt zwaar bestraft tegenwoordig.Trust me, in dit geval ZEKER! 🙂
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."