Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsProblemen met absurde dealer

Problemen met absurde dealer

140 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Omgedraaid;
Waarom doen dealers poffen?
Ben je dan een heel goede klant, of moet ik het zien als een soort Klarna? ;/
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#2
StraatPiraat zei:
Telefonischisch is dat vaak zo geregeld staan ze al met dat Modknip voor taalgebruik Modknip voor zn deur terwijl je nog geen aanbetaling heb gedaan hahahah
Klik om te vergroten...
Pardon meneer moderator, dat heb ik in de opwelling even niet doorgehad denk ik.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kordie zei:
Omgedraaid;
Waarom doen dealers poffen?
Ben je dan een heel goede klant, of moet ik het zien als een soort Klarna? ;/
Klik om te vergroten...
Komt alleen maar ellende van. Ken er die zelfs een soort spaarkaarten systeem hadden. Bij een volle kaart kreeg je hele extra 🤣
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Brakka Mang zei:
Komt alleen maar ellende van.
Klik om te vergroten...

Daarom.
Begrijp niet dat een dealer dat doet.

Brakka Mang zei:
Ken er die zelfs een soort spaarkaarten systeem hadden. Bij een volle kaart kreeg je hele extra 🤣
Klik om te vergroten...

Bizar. Wel goede ondernemersgeest haha
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Kordie zei:
Daarom.
Begrijp niet dat een dealer dat doet.
Klik om te vergroten...
Vrienden dienst.

Niet iedere dealer is een eikel 🤣
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#6
2 keuzes:

Eenmaal duidelijk maken dat de deal zo rond is en je het jammer zou vinden als jullie zakelijke relatie door dit dispuut beschadigd raakt. Gevolgd door een subtiele "ik weet waar je huis woont" (en "ik weet het nummer van de wijkagent. Leuke gozer. Joegoslaaf.)

Optie twee is de adviezen van al die Tony Montana's hierboven volgen.
Spoiler: Spoiler
Na een kort maar krachtig leven is hij doodongelukkig en wordt neergemaaid
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#7
StraatPiraat zei:
sorry ik laat me helemaal meeslepen
Klik om te vergroten...
Hahahahahahahahaha ik ga helemaal stuk wtf heb jij op
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#8
ljuv zei:
Hahahahahahahahaha ik ga helemaal stuk wtf heb jij op
Klik om te vergroten...
3m en keta haha
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#9
FerdFatoehaus zei:
En sowieso een paar exen, dat verkoopt goed.
Klik om te vergroten...
En voor t meerwerk heb ik er een incomplete rummikub speelset bij gedaan
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#10
StraatPiraat zei:
Kijk het is belangrijk dat we met een open mind alle suggesties natuurlijk op tafel leggen maar het lijkt me vrij duidelijk dat er in de oplossing op zn minst een meubelzaak verwerkt moet zitten.
Klik om te vergroten...

Krijg ik dan een nieuwe boekenkast van je?
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#11
TheRealKoekert zei:
Het gaat al fout bij "op de pof" als dealer moet je dit vermijden en als gebruiker al helemaal. Als je geen geld hebt voor drugs dan blijf er maar even vanaf. Wat je kan doen is de politie inshakelen (of ermee dreigen), een deurbel camera ophangen. En tot slot is pepperspray over de grens verkrijgbaar. Dit lijkt mij toch wel voldoende voor een schuld die je al afgelost hebt.
Klik om te vergroten...
Met politie dreigen of de politie er bij halen is imo not done. Daar krijg je mogelijk echt oorlog door.
Wat handig kan zijn is, mocht je toch communiceren(wat ik niet zou doen) is zeggen dat je je niet laat afpersen. En hier screenshots van maken.
Hierdoor is het voor de politie, OM etc duidelijk dat jij je op dat moment voelde afgeperst. Zoekt iemand daarna weer toenadering met het doel die niet bestaande schuld te innen, dan sta je veel sterker. Dan is het makkelijker om een voltooid strafbaar feit te bewijzen. Maar dat is echt het laatste wat je wil.
Mogelijk heeft die dealer financiële problemen. TS gaf aan dat die dealer een tijd van de radar was. Wie weet heeft hij gepoft om zijn voorraad te halen, is hij gepakt, is hij alles kwijt en zit hij in de penarie omdat hij zijn supplier moet aflossen.
Geen zaken doen met Tokkies, straat figuren etc 😉.
Als gewone burger wil gewoon je gram halen. En hoe Rambo je ook bent, een mini oorlogje kan alleen maar in je nadeel werken.
Die dealer heeft inmiddels vast al weer het 50 voudige van die 750 gepakt. En zit er niet op te wachten om de aandacht via TS op zich te richten.
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#12
Alleen TS weet wat voor figuur het is. Maar zou mij zeker niet zomaar laten afpersen door een kansloos dealertje. Voor eigen rechter spelen ook beter van niet. Dan blijft alleen de politie over toch? En nogmaals doe gewoon niks "op de pof".
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#13
1000030753.jpg
S
SJ456Lid
01-01-2024, 00:00
#14
1000046683.jpg
Een halve ruilen voor miauwmiauw, krijgt zo wel een heel andere betekenis 🤣
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
SJ456 zei:
Bekijk bijlage 67798
Een halve ruilen voor miauwmiauw, krijgt zo wel een heel andere betekenis 🤣
Klik om te vergroten...
Ik heb medelijden met Anna.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoe is deze saga nou afgelopen?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#17
SJ456 zei:
Bekijk bijlage 67798
Een halve ruilen voor miauwmiauw, krijgt zo wel een heel andere betekenis 🤣
Klik om te vergroten...
Geen mensenhandel maar dierenhandel de mens is ook een dier immers ..
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#18
SoulAssassins zei:
Bekijk bijlage 67856
Klik om te vergroten...

Ja, dat feestje herinner ik me nog zeer goed. De Charlie is een toffe gast, we hebben er toch wel een gram of 15 doorgedraaid.

:smilingimp:
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Helaas is het nu wel duidelijk...

We zullen nooit weten hoe het afliep...

:sweat::sweat::sweat:
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hypothetisch gezien kan het zijn dat zn dealert een tuintje op zn hart heb geplant natuurlijk, zeer droevig uiteraard. Zonder de tips van @StraatPiraat zou dat nooit gebeurt zijn. Hypothetisch gezien dan. Ook hypothetisch gezien kan het zijn dat de dealert door deze tips nu 5 jaar bijstand moet terugbetalen en uit de Wsnp is gezet. Zn huis uit is gezet, zie eerder bericht, en niet meer in de omgang van zn kinderen kan voorzien. Allemaal hypothetisch gezien. Natuurlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."