#1
Komt alleen maar ellende van.
Daarom.
Begrijp niet dat een dealer dat doet.
Ken er die zelfs een soort spaarkaarten systeem hadden. Bij een volle kaart kreeg je hele extra 🤣
Bizar. Wel goede ondernemersgeest haha
Komt alleen maar ellende van.
Ken er die zelfs een soort spaarkaarten systeem hadden. Bij een volle kaart kreeg je hele extra 🤣
Vrienden dienst.Daarom.
Begrijp niet dat een dealer dat doet.
Hahahahahahahahaha ik ga helemaal stuk wtf heb jij opsorry ik laat me helemaal meeslepen
3m en keta hahaHahahahahahahahaha ik ga helemaal stuk wtf heb jij op
Held! Grap van de dag (oké gisteren dan).Ik geloof dat we vuur kunnen bestrijden met meubels
Ik weet nu, dat er een deurwaarder bestaat.Boete van 750 euro voor een rekening van 150 euro is echt ongelooflijk. Afpersing noem ik dat.
Poffen is na mijn inziens gewoon vragen om problemen.
Je weet dat het onder de radar gebeurt dus krijg je ook consequenties onder de radar.
Ik heb nooit gepoft uit principe.
Denk wel dat het een goede les is, hoop ik.
Ik vond het wel fijn dat ik kon poffen bij m'n dealer. We hadden vertrouwen in elkaar en daardoor was het soms ook niet erg als ik wat later was. Poffen was voor hem als een soort verzekering. In contact blijven staan met z'n klanten. Hij had wel kleiner en gesloten klantenbestand.
Zoms moest het in natura werd mijn kring weer uitgerektIk weet nu, dat er een deurwaarder bestaat.
Je kunt hem zien, als ie aan je voordeur staat.
Ik weet nu ook, dat zon deurwaarder je kaal trekt.
Ik kan het weten
Ik ben er zelf eens door genekt.
Zo doet het je postuur na werd die volledig gestrektZoms moest het in natura werd mijn kring weer uitgerekt
elk nadeel heb zn voordeel hoef niet meer te drukken op het toiletZo doet het je postuur na werd die volledig gestrekt
netjes heen en weer van boven naar benedende pot in stukken aan het bukken sta te rukken aan de toiletrol, vegen de volgende zet
Ik geef die dealer gewoon een boete van 750 euro wegens vervelend doen. Dan krijgt OP die 750 euro weer terug van mij.Misschien kunnen we die 750 splitten. Dan bellen we allemaal ombeurten die dealer van ja hij kan het zelf niet lappen. Wij hebben de schuld overgenomen. Ik wil met je afspreken om je mijn 10 euro te geven. Straks belt een ander DF lid je. En oh ja, als je autoradio weg is, dan is @Soulassasins weer aan het gebruiken. is je auto gatenkaas, dan is het @Kordie. Is je sterretje straks een auw rondje, dan was het hitsige @Frenk070. Maar misschien kan @Mevrouw Pløp daarna plop doen zodat je je niet zo vies voelt als je de rest kwijt scheldt.
Nee, maar even serieus.
Ik heb een soortgelijk iets meegemaakt. En ben daar toendertijd best wel van geschrokken.
Dat gastje was ik makkelijk de baas. Maar als je opeens onverwachts om niets bedreigd wordt, dat is niet chill.
Dan leer je het ook meteen af om bij je eigen thuis af te spreken. Ik kende zijn identiteit en adres niet, maar hij de mijne wel.
Heb niet terug gecommuniceerd en gewoon een ander nr genomen.
Daardoor had dat gastje ook niet de mogelijkheid om mij verder tot last te zijn.
Dat kan ik een ieder aanraden. Verbreek in zon geval meteen het contact en laat diegene verder geen ingang krijgen.
Komt alleen maar ellende van. Ken er die zelfs een soort spaarkaarten systeem hadden. Bij een volle kaart kreeg je hele extra 🤣Omgedraaid;
Waarom doen dealers poffen?
Ben je dan een heel goede klant, of moet ik het zien als een soort Klarna? ;/
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."