#1
Komt alleen maar ellende van.
Daarom.
Begrijp niet dat een dealer dat doet.
Ken er die zelfs een soort spaarkaarten systeem hadden. Bij een volle kaart kreeg je hele extra 🤣
Bizar. Wel goede ondernemersgeest haha
Komt alleen maar ellende van.
Ken er die zelfs een soort spaarkaarten systeem hadden. Bij een volle kaart kreeg je hele extra 🤣
Vrienden dienst.Daarom.
Begrijp niet dat een dealer dat doet.
Hahahahahahahahaha ik ga helemaal stuk wtf heb jij opsorry ik laat me helemaal meeslepen
3m en keta hahaHahahahahahahahaha ik ga helemaal stuk wtf heb jij op
Held! Grap van de dag (oké gisteren dan).Ik geloof dat we vuur kunnen bestrijden met meubels
Ik weet nu, dat er een deurwaarder bestaat.Boete van 750 euro voor een rekening van 150 euro is echt ongelooflijk. Afpersing noem ik dat.
Poffen is na mijn inziens gewoon vragen om problemen.
Je weet dat het onder de radar gebeurt dus krijg je ook consequenties onder de radar.
Ik heb nooit gepoft uit principe.
Denk wel dat het een goede les is, hoop ik.
Ik vond het wel fijn dat ik kon poffen bij m'n dealer. We hadden vertrouwen in elkaar en daardoor was het soms ook niet erg als ik wat later was. Poffen was voor hem als een soort verzekering. In contact blijven staan met z'n klanten. Hij had wel kleiner en gesloten klantenbestand.
Zoms moest het in natura werd mijn kring weer uitgerektIk weet nu, dat er een deurwaarder bestaat.
Je kunt hem zien, als ie aan je voordeur staat.
Ik weet nu ook, dat zon deurwaarder je kaal trekt.
Ik kan het weten
Ik ben er zelf eens door genekt.
Zo doet het je postuur na werd die volledig gestrektZoms moest het in natura werd mijn kring weer uitgerekt
elk nadeel heb zn voordeel hoef niet meer te drukken op het toiletZo doet het je postuur na werd die volledig gestrekt
Gewoon weer eens New Kids Turbo kijken. 'Dan betaal ik vanaf nu ook helemaal nergens meer voor!'NIET poffen.
NIET betalen die afpersing!
Ik vind het jammer dat ik de laatste aankoop bij de favo dealer niet gepoft heb. (nooit gedaan overigens).NIET poffen.
Gewoon weer eens New Kids Turbo kijken. 'Dan betaal ik vanaf nu ook helemaal nergens meer voor!'
Anders werkt een taser ook effectief als kort 'tijd rekken' of als je er stuk of 20 hebt met verschillende batterijen kan je hem alles laten beloven als die op hoogste stand (dat mensen letterlijk hun hele lichaam trilt 😂)
Nooit de film New Kids gezien? Power Rangers vond ik toen ik jong was niet echt boeiend. Maar iedereen zijn of haar eigen smaak / interesses voor tv en eigenlijk alles in het leven gelukkig. Zou anders zeer saai zijn hier op deze planeet die we helemaal kapot maken..Power Rangers Turbo?
Nooit de film New Kids gezien? Power Rangers vond ik toen ik jong was niet echt boeiend. Maar iedereen zijn of haar eigen smaak / interesses voor tv en eigenlijk alles in het leven gelukkig. Zou anders zeer saai zijn hier op deze planeet die we helemaal kapot maken..
Tenzij je thuis een analytisch lab hebt.Ik vind het jammer dat ik de laatste aankoop bij de favo dealer niet gepoft heb. (nooit gedaan overigens).
Door mijn afwezigheid in NL heb ik zijn/haar nieuwe nummer gemist dus nu ben ik haar/hem kwijt.
Had ik (deels) gepoft, dan wist de dealer me vast alsnog te vinden.
PS. er zijn natuurlijk zat dealers in AMS, maar lastig om weer een relatie op te bouwen waarin koop terugdraaien bij een tegenvallend testresultaat, onderdeel is van de omgangsvorm.erh
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."