Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsProblemen met absurde dealer

Problemen met absurde dealer

140 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Brakka Mang zei:
Komt alleen maar ellende van.
Klik om te vergroten...

Daarom.
Begrijp niet dat een dealer dat doet.

Brakka Mang zei:
Ken er die zelfs een soort spaarkaarten systeem hadden. Bij een volle kaart kreeg je hele extra 🤣
Klik om te vergroten...

Bizar. Wel goede ondernemersgeest haha
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Kordie zei:
Daarom.
Begrijp niet dat een dealer dat doet.
Klik om te vergroten...
Vrienden dienst.

Niet iedere dealer is een eikel 🤣
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#3
2 keuzes:

Eenmaal duidelijk maken dat de deal zo rond is en je het jammer zou vinden als jullie zakelijke relatie door dit dispuut beschadigd raakt. Gevolgd door een subtiele "ik weet waar je huis woont" (en "ik weet het nummer van de wijkagent. Leuke gozer. Joegoslaaf.)

Optie twee is de adviezen van al die Tony Montana's hierboven volgen.
Spoiler: Spoiler
Na een kort maar krachtig leven is hij doodongelukkig en wordt neergemaaid
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
StraatPiraat zei:
sorry ik laat me helemaal meeslepen
Klik om te vergroten...
Hahahahahahahahaha ik ga helemaal stuk wtf heb jij op
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#5
ljuv zei:
Hahahahahahahahaha ik ga helemaal stuk wtf heb jij op
Klik om te vergroten...
3m en keta haha
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#6
StraatPiraat zei:
Ik geloof dat we vuur kunnen bestrijden met meubels
Klik om te vergroten...
Held! Grap van de dag (oké gisteren dan).
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#7
de pot in stukken aan het bukken sta te rukken aan de toiletrol, vegen de volgende zet
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#8
Poffen is na mijn inziens gewoon vragen om problemen.
Je weet dat het onder de radar gebeurt dus krijg je ook consequenties onder de radar.
Ik heb nooit gepoft uit principe.
Denk wel dat het een goede les is, hoop ik.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#9
Raver zei:
Boete van 750 euro voor een rekening van 150 euro is echt ongelooflijk. Afpersing noem ik dat.
Klik om te vergroten...
Ik weet nu, dat er een deurwaarder bestaat.
Je kunt hem zien, als ie aan je voordeur staat.
Ik weet nu ook, dat zon deurwaarder je kaal trekt.
Ik kan het weten
Ik ben er zelf eens door genekt.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ei-Salade zei:
Ei-Salade zei:
Ei-Salade zei:
Poffen is na mijn inziens gewoon vragen om problemen.
Je weet dat het onder de radar gebeurt dus krijg je ook consequenties onder de radar.
Ik heb nooit gepoft uit principe.
Denk wel dat het een goede les is, hoop ik.
Klik om te vergroten...

Ik vond het wel fijn dat ik kon poffen bij m'n dealer. We hadden vertrouwen in elkaar en daardoor was het soms ook niet erg als ik wat later was. Poffen was voor hem als een soort verzekering. In contact blijven staan met z'n klanten. Hij had wel kleiner en gesloten klantenbestand.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#11
Voor mij is poffen en klarna hetzelfde. Ik heb een bult aan rommel en ben ondertussen nog af aan het betalen voor ik weet niet eens meer welke aankoop.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#12
StraatPiraat zei:
Ik weet nu, dat er een deurwaarder bestaat.
Je kunt hem zien, als ie aan je voordeur staat.
Ik weet nu ook, dat zon deurwaarder je kaal trekt.
Ik kan het weten
Ik ben er zelf eens door genekt.
Klik om te vergroten...
Zoms moest het in natura werd mijn kring weer uitgerekt
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#13
Brakka Mang zei:
Zoms moest het in natura werd mijn kring weer uitgerekt
Klik om te vergroten...
Zo doet het je postuur na werd die volledig gestrekt
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#14
StraatPiraat zei:
Zo doet het je postuur na werd die volledig gestrekt
Klik om te vergroten...
elk nadeel heb zn voordeel hoef niet meer te drukken op het toilet
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Zandman zei:
NIET poffen.
NIET betalen die afpersing!
Klik om te vergroten...
Gewoon weer eens New Kids Turbo kijken. 'Dan betaal ik vanaf nu ook helemaal nergens meer voor!'

Anders werkt een taser ook effectief als kort 'tijd rekken' of als je er stuk of 20 hebt met verschillende batterijen kan je hem alles laten beloven als die op hoogste stand (dat mensen letterlijk hun hele lichaam trilt 😂)
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Zandman zei:
NIET poffen.
Klik om te vergroten...
Ik vind het jammer dat ik de laatste aankoop bij de favo dealer niet gepoft heb. (nooit gedaan overigens).
Door mijn afwezigheid in NL heb ik zijn/haar nieuwe nummer gemist dus nu ben ik haar/hem kwijt.
Had ik (deels) gepoft, dan wist de dealer me vast alsnog te vinden.

PS. er zijn natuurlijk zat dealers in AMS, maar lastig om weer een relatie op te bouwen waarin koop terugdraaien bij een tegenvallend testresultaat, onderdeel is van de omgangsvorm.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tijdloos zei:
Gewoon weer eens New Kids Turbo kijken. 'Dan betaal ik vanaf nu ook helemaal nergens meer voor!'

Anders werkt een taser ook effectief als kort 'tijd rekken' of als je er stuk of 20 hebt met verschillende batterijen kan je hem alles laten beloven als die op hoogste stand (dat mensen letterlijk hun hele lichaam trilt 😂)
Klik om te vergroten...

Power Rangers Turbo?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lemmy zei:
Power Rangers Turbo?
Klik om te vergroten...
Nooit de film New Kids gezien? Power Rangers vond ik toen ik jong was niet echt boeiend. Maar iedereen zijn of haar eigen smaak / interesses voor tv en eigenlijk alles in het leven gelukkig. Zou anders zeer saai zijn hier op deze planeet die we helemaal kapot maken..
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tijdloos zei:
Nooit de film New Kids gezien? Power Rangers vond ik toen ik jong was niet echt boeiend. Maar iedereen zijn of haar eigen smaak / interesses voor tv en eigenlijk alles in het leven gelukkig. Zou anders zeer saai zijn hier op deze planeet die we helemaal kapot maken..
Klik om te vergroten...

Nee die film ken ik niet. Ik ken wel de groep New Kids On The Block. :smirk:
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#20
BelowTheFlow zei:
Ik vind het jammer dat ik de laatste aankoop bij de favo dealer niet gepoft heb. (nooit gedaan overigens).
Door mijn afwezigheid in NL heb ik zijn/haar nieuwe nummer gemist dus nu ben ik haar/hem kwijt.
Had ik (deels) gepoft, dan wist de dealer me vast alsnog te vinden.

PS. er zijn natuurlijk zat dealers in AMS, maar lastig om weer een relatie op te bouwen waarin koop terugdraaien bij een tegenvallend testresultaat, onderdeel is van de omgangsvorm.erh
Klik om te vergroten...
Tenzij je thuis een analytisch lab hebt.
Dan zeg je: Alee manneke, kom maar eens eve binnen!
Dealert kijkt onzeker om zich heen.
Wij zullen eens even kijken wat er in jouw spulleke zit!
Aan de hand van de testresultaten, kan ik jou het volgende bedrag overhandigen....
Reactie: Jouw vieze H###e t####s t####g uit de b#########r geslingerde t#####g t####s h###e etc etc etc etc etc. Ga je spul maar ergens anderz kopuh

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."