#1
Vuur aan de schenen leggen zou ik maar zeggen toch? Zeg dat als hij dit doorzet, je naar de wouten gaat. Terug bang maken die vieze drerrie
Ja, ik ken zijn voor en achternaam, die kerel zelf weet niet dat ik ik z'n volledige naam weet iigAls je zn naam weet en je gebruikt die dan durf ik je te garanderen dat ie jou meteen vergeten is als meneer met naam aangesproken worden op de clannietel
Perfect, leef je uit op de LinkedIn. Niet te specifiek maar als je logistiek mbo4 niveau werkervaring hebt dan hoef je niet te solliciteren, de recruiters zullen dir clannie tel opblazen met kutbaantjes haha dat zal m lerenJa, ik ken zijn voor en achternaam, die kerel zelf weet niet dat ik ik z'n volledige naam weet iig

Ietsje teveel volgens het boekje he ik denk we handelen niet volgens het boekje qua middel en ook niet qua principes dan lossen we het ook op met de gepaste middelen en daar speelt de eierkamp gewoon een rol bij.Je kan altijd nog melding maken bij Meld Misdaad Anoniem dan zijn de woorden drugsdealer en vuurwapen en afpersing genoeg om hem weer heel snel terug te stoppen waar die hoort
Krijg je rond dit tijdstipsorry ik laat me helemaal meeslepen
En dan meteen boco keukens opbellen dat ze bij het politiebureau ook nog een marmeren keukenblad willen aan laten meten met een 12 pits inductie kookplaat.Vuur aan de schenen leggen zou ik maar zeggen toch? Zeg dat als hij dit doorzet, je naar de wouten gaat. Terug bang maken die vieze drerrie
Ik mag hopen dat duidelijk is dat alle reacties met een flinke korrel zout genomen moeten worden 🤣LET OP!
Eigen rechter spelen = keiharde consequenties
Zelf voor rechter spelen staat in Nederland zeer hoog op de lijst van misdrijven die streng worden bestraft. De rechter zal hier zelden mild over doen: denk aan forse gevangenisstraffen, zware boetes en een strafblad dat je je hele leven blijft achtervolgen.
Wees je daarvan bewust.
In de trias politica is het zo geregeld:
De wetgever maakt de wetten.
De politie voert die wetten uit, zonder eigen oordeel.
De rechter toetst de wet op jouw acties en beslist of jij fout zat of niet.
Ga je daar zelf tussen zitten, dan begeef je je op zeer glad ijs.
Wil je toch geweld gebruiken, dan moet je snappen wat "proportioneel geweld" betekent. Een voorbeeld:
Als iemand op een fatbike iets naar je gooit en jij besluit hem vervolgens met je auto te rammen, dan ziet de rechter dat gebruik van de auto juridisch op hetzelfde niveau als het gebruik van een vuurwapen (je kan iemand met rammen zo dood rijden, dat is verre van proportioneel).
Een taser inzetten zonder directe noodzaak staat bijna gelijk aan het inzetten van een politiehond, en die bevoegdheid heeft een gewone burger simpelweg niet, en staat hoog op de lijst van zwaar letsel aan mensen.
Kortom:
Eigen rechter spelen => een snel pad naar een celstraf, hoge schulden en levenslange problemen.
Soft-acties zoals inschrijven oor linkedin en andere spam actions zijn gevaarlijk, maar doxen is dan weer een heel ander spel waarbij escalatie veel te snel kan gaan, met wederom strenge en snelle gerechtelijke acites als gevolg.
Spelletjes spelen is leuk, maar weet wanneer het geen spel meer is maar serieuse shit waar bij de wet je bij je strot wordt gepakt, en pats-boom in de gevangenis zit.
Dit vind ik niet echt geweldig advies, je kent de situatie niet.Lekker laten lullen. Je hebt toch betaald of niet dan. Blaaskaak die gozer.
Ja, ik ken zijn voor en achternaam, die kerel zelf weet niet dat ik ik z'n volledige naam weet iig
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."