Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsProblemen met absurde dealer

Problemen met absurde dealer

140 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#1
Cdeman zei:
Ja, ik ken zijn voor en achternaam, die kerel zelf weet niet dat ik ik z'n volledige naam weet iig
Klik om te vergroten...
Perfect, leef je uit op de LinkedIn. Niet te specifiek maar als je logistiek mbo4 niveau werkervaring hebt dan hoef je niet te solliciteren, de recruiters zullen dir clannie tel opblazen met kutbaantjes haha dat zal m leren
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je weet waar hij woont kan je een mooie batavus fiets aanbieden op Facebook marketplace. Das echt vermaak
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou je er niet zo druk om maken. Is een kleine jongen, beetje dealer doet zulke dingen niet.

Gewoon zeggen dat ie niet zo wijs moet doen en dat je tegenwoordig voor 250 euro een hitman uit voormalig Joegoslavië laat overvliegen. En is Amsterdam Zuidoost heb je van horen zeggen doen ze het al voor de helft. 🤣

Je kan altijd nog melding maken bij Meld Misdaad Anoniem dan zijn de woorden drugsdealer en vuurwapen en afpersing genoeg om hem weer heel snel terug te stoppen waar die hoort. Hoeft niet per se in die volgorde maar zou wel volzinnen gebruiken. 🤣
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#4
1756425237466.png
Dit bedoel ik dan die Matis Fauteuil staat denk ik uitstekend in de woonkamer van je fiscaal uitgedaagde dealer deze kleur gaat heel mooi met de blauwe 20jes die hij onder het tv meubel bewaard.
misschien direct even niewue gordijnen aan laten meten ik denk dat die dealer echt een toffe makeover krijgt zo
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#5
Brakka Mang zei:
Je kan altijd nog melding maken bij Meld Misdaad Anoniem dan zijn de woorden drugsdealer en vuurwapen en afpersing genoeg om hem weer heel snel terug te stoppen waar die hoort
Klik om te vergroten...
Ietsje teveel volgens het boekje he ik denk we handelen niet volgens het boekje qua middel en ook niet qua principes dan lossen we het ook op met de gepaste middelen en daar speelt de eierkamp gewoon een rol bij.

Die dealer van m zit echt met smart te wachten op de nieuwe marijn rechts hoekbank en de benjamin eetkamerstoel om comfortabel zijn coke met kruidvat paracetamol zonder coffeine te versnijden
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Telefonischisch is dat vaak zo geregeld staan ze al met dat Modknip voor taalgebruik Modknip voor zn deur terwijl je nog geen aanbetaling heb gedaan hahahah
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik me niet vergis wilde ome sos ook nieuwe tegels laten leggen voor de deur bel de stratenmaker direct maar even
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oh foutje verkeerde adres? Ah joh zand erover. Kan altijd ook nog gewoon zand of puin laten bezorgen daar
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#9
sorry ik laat me helemaal meeslepen
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#10
StraatPiraat zei:
sorry ik laat me helemaal meeslepen
Klik om te vergroten...
Krijg je rond dit tijdstip
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#11
TimmyTaakstraf zei:
Vuur aan de schenen leggen zou ik maar zeggen toch? Zeg dat als hij dit doorzet, je naar de wouten gaat. Terug bang maken die vieze drerrie
Klik om te vergroten...
En dan meteen boco keukens opbellen dat ze bij het politiebureau ook nog een marmeren keukenblad willen aan laten meten met een 12 pits inductie kookplaat.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik geloof dat we vuur kunnen bestrijden met meubels
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#13
Of zn schuur verhuren aan een stel Mexicanen die hier zijn voor een internationaal uitwisselingsproject voor scheikunde studenten.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#14
LET OP!

Eigen rechter spelen = keiharde consequenties

Zelf voor rechter spelen staat in Nederland zeer hoog op de lijst van misdrijven die streng worden bestraft. De rechter zal hier zelden mild over doen: denk aan forse gevangenisstraffen, zware boetes en een strafblad dat je je hele leven blijft achtervolgen.

Wees je daarvan bewust.

In de trias politica is het zo geregeld:

De wetgever maakt de wetten.

De politie voert die wetten uit, zonder eigen oordeel.

De rechter toetst de wet op jouw acties en beslist of jij fout zat of niet.

Ga je daar zelf tussen zitten, dan begeef je je op zeer glad ijs.

Wil je toch geweld gebruiken, dan moet je snappen wat "proportioneel geweld" betekent. Een voorbeeld:

Als iemand op een fatbike iets naar je gooit en jij besluit hem vervolgens met je auto te rammen, dan ziet de rechter dat gebruik van de auto juridisch op hetzelfde niveau als het gebruik van een vuurwapen (je kan iemand met rammen zo dood rijden, dat is verre van proportioneel).

Een taser inzetten zonder directe noodzaak staat bijna gelijk aan het inzetten van een politiehond, en die bevoegdheid heeft een gewone burger simpelweg niet, en staat hoog op de lijst van zwaar letsel aan mensen.

Kortom:
Eigen rechter spelen => een snel pad naar een celstraf, hoge schulden en levenslange problemen.


Soft-acties zoals inschrijven oor linkedin en andere spam actions zijn gevaarlijk, maar doxen is dan weer een heel ander spel waarbij escalatie veel te snel kan gaan, met wederom strenge en snelle gerechtelijke acites als gevolg.

Spelletjes spelen is leuk, maar weet wanneer het geen spel meer is maar serieuse shit waar bij de wet je bij je strot wordt gepakt, en pats-boom in de gevangenis zit.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#15
Proxima zei:
LET OP!

Eigen rechter spelen = keiharde consequenties

Zelf voor rechter spelen staat in Nederland zeer hoog op de lijst van misdrijven die streng worden bestraft. De rechter zal hier zelden mild over doen: denk aan forse gevangenisstraffen, zware boetes en een strafblad dat je je hele leven blijft achtervolgen.

Wees je daarvan bewust.

In de trias politica is het zo geregeld:

De wetgever maakt de wetten.

De politie voert die wetten uit, zonder eigen oordeel.

De rechter toetst de wet op jouw acties en beslist of jij fout zat of niet.

Ga je daar zelf tussen zitten, dan begeef je je op zeer glad ijs.

Wil je toch geweld gebruiken, dan moet je snappen wat "proportioneel geweld" betekent. Een voorbeeld:

Als iemand op een fatbike iets naar je gooit en jij besluit hem vervolgens met je auto te rammen, dan ziet de rechter dat gebruik van de auto juridisch op hetzelfde niveau als het gebruik van een vuurwapen (je kan iemand met rammen zo dood rijden, dat is verre van proportioneel).

Een taser inzetten zonder directe noodzaak staat bijna gelijk aan het inzetten van een politiehond, en die bevoegdheid heeft een gewone burger simpelweg niet, en staat hoog op de lijst van zwaar letsel aan mensen.

Kortom:
Eigen rechter spelen => een snel pad naar een celstraf, hoge schulden en levenslange problemen.


Soft-acties zoals inschrijven oor linkedin en andere spam actions zijn gevaarlijk, maar doxen is dan weer een heel ander spel waarbij escalatie veel te snel kan gaan, met wederom strenge en snelle gerechtelijke acites als gevolg.

Spelletjes spelen is leuk, maar weet wanneer het geen spel meer is maar serieuse shit waar bij de wet je bij je strot wordt gepakt, en pats-boom in de gevangenis zit.
Klik om te vergroten...
Ik mag hopen dat duidelijk is dat alle reacties met een flinke korrel zout genomen moeten worden 🤣
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#16
Raver zei:
Lekker laten lullen. Je hebt toch betaald of niet dan. Blaaskaak die gozer.
Klik om te vergroten...
Dit vind ik niet echt geweldig advies, je kent de situatie niet.

Het feit dat hij een account aanmaakt hier voor advies, geeft mij het idee dat hij bang is.

Dan moeten we hem helpen de situatie op te lossen, niet helpen de boel te laten escaleren.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Cdeman zei:
Ja, ik ken zijn voor en achternaam, die kerel zelf weet niet dat ik ik z'n volledige naam weet iig
Klik om te vergroten...

Moet je hem eens appen met die volledige naam. " x y ik wil dat je nu stopt hier mee. Ik heb je op datum z betaald voor het witgoed product. Prettige dag"
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Gewoon zeggen ja is goed maat. Kom maar koffie staat klaar.

En dan bam! Meteen bitch slap int gezicht en confetti strooien🥳
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Niet serieus op ingaan.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lekker laten lullen. Je hebt toch betaald of niet dan. Blaaskaak die gozer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."