#1
Van mij mag heel de RC markt eruit.Dit!!! Je zal maar afhankelijk zijn van de benzo's, wachten op hulp en dan niet meer kunnen halen. Maar goed.
Dan maar klassieke drugs als pep ,coke ,xtc en M
Van mij mag heel de RC markt eruit.Dit!!! Je zal maar afhankelijk zijn van de benzo's, wachten op hulp en dan niet meer kunnen halen. Maar goed.
Ik noem het Monopoly ,heb het te doen met de verslaafden aan dat spul dat die een beetje met de handen in hun haar zitten nu.
Die tijd heb ik wel gehad. Pep is leuk maar te grote kater. Coke nooit leuk gevonden. Xtc zo heel af en toe. Maar gaat niks boven 3mmc.Van mij mag heel de RC markt eruit.
Dan maar klassieke drugs als pep ,coke ,xtc en M
Ik krijg nou van vendor X die sommige producten niet meer zelf verkoopt een mailtje dat je ze nu bij vendor Y moet kopenš
Bekijk bijlage 67360
WTF haha.
En daar zijn alle benzo's die op hun site niet meer staan gewoon te koop?
Dan kun je er van op aan gaan dat ze een nieuwe site hebben opgericht haha.
Of is het spam?
Nee het is geen spam, komt wel echt van vendor waar ik wel eens wat bestelde. En lijkt zo uit de mail alsof dan weer gewoon 2 vrienden van hun zijn met andere website waar je het idd nog wel kunt bestellen. Dat is volgens mij ook geen nieuwe website, bestond ook al.
Slim spel dan.
Bedoelde met spam meer de link die er in staat. Maar als je de site herkend zal dat wel niet
Doen ze denk ik steekproefsgewijs. Gratis testlocaties zijn alleen voor consumenten bestemd, bij Janoshik moeten ze ~ā¬300 per test sample betalenzou me niets verbazen idd, maar waarom niet eerst zelf alles laten testen als vendor zijnde zittend op een goudmijn.
Doen ze denk ik steekproefsgewijs. Gratis testlocaties zijn alleen voor consumenten bestemd, bij Janoshik moeten ze ~ā¬300 per test sample betalen
De afgelopen jaren zijn mogelijk meerdere mensen overleden na het gebruik van medicatie of drugs die ze op de site ... hadden gekocht. Het AD schrijft op basis van bronnen dat het gaat om tientallen sterfgevallen. Het Openbaar Ministerie wil dat niet bevestigen.
In die context heb ik het eigenlijk nooit bekeken maar on point šš½š¤š½hahaHeb daar in het andere topic ook op gereageerd, maar nog ter aanvulling: moet je je voorstellen dat de nvwa mensen gaat vragen of ze gezondheidsklachten hebben gekregen na de aankoop van een pakje sigaretten bij het pompstation. Of een fles whisky bij de slijterij. Etc etc. Haha is toch van de zotte dit
Idd. Beetje vaag eigenlijk want ze vonden mazen in de wet. Als je drie flessen jenever opzuipt ga je ook dood. Wel triest voor de slachtoffers en hun nabestaanden. Ik ben tegen verbod op drugs maar voor betere voorlichting. Via dark web krijg je sowieso nog steeds alles, is alleen wat minder toegankelijk.Die lui van *******zijn zwaar de lul....
Als je drie flessen jenever opzuipt ga je ook dood
Ik vind het allemaal een beetje dubbel. Iedereen mag gelukkig gewoon zān eigen mening hebben, maar ik gooi de mijne ook even in de groep. Ik heb zelf eigenlijk geen vrienden die iets gebruiken, terwijl ik het juist wĆ©l af en toe doe. Een jointje op zān tijd, en XTC vind ik eerlijk gezegd gewoon een heerlijke drug. Doe dat samen met mijn vrouw, en bij ons blijft het allemaal netjes binnen de perken.
Feit is ook: je kunt tegenwoordig overal drugs krijgen, helemaal in de grote steden. Online maakt het misschien wel Ć©rg makkelijk. Maar goed, als je 18+ bent, zou je ook moeten snappen dat er risicoās aan zitten.
Daarnaast kun je online echt alles lezen over elke pil of elk poedertje dat er bestaat. En vaak staat er doodleuk bij dat er weinig onderzoek naar is gedaan en dat het officiĆ«le advies āniet gebruikenā is.
Maar ja⦠ook wij recreatieve gebruikers nemen nou eenmaal een risico. Dat weet je, en daar kies je zelf voor.
De heren hebben een risico genomen.. en nu is het op de blaren zitten. Dit doen straatdealers ook.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."