Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kordie zei: Ik kan er niet precies uithalen wat er nu gebeurd lijkt te zijn. Mijn inziens drie opties. 1) X verkocht legale medicijnen als rc benzo. Bv een valiumpil als norflurazepam 2) X verkocht onder het bureau legale dempende medicijnen, op aanvraag ofzo. 3) X verkocht onder de tafel nog verboden middelen. ----------------------------------------------------------------------------------------- Gezien RC benzo's (nog) niet op de verboden lijst staan kunnen ze mijn inziens hier niks mee. Er valt niks op te handhaven, want het is legaal. Waar je hooguit iets mee kunt is "niet voor consumptie" , terwijl het daar wel voor gebruikt wordt. Net als poppers worden verkocht als leerreiniger. Ik kan me echter niet voorstellen dat zo'n grote speler, mogelijk de grootste, dit risico heeft genomen. Maar goed, er was natuurlijk al eerder ook iets mis met dit bedrijf. dit staat op IJG (inspectie gezondheidszorg): De NVWA startte een strafrechtelijk onderzoek naar aanleiding van informatie van de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ) en politie. Klik om te vergroten... 4) Hun leverancier wist van de NL ban en wisten dat ze een groot deel van hun inkomen gingen verliezen, leverancier besloot alle restproducten/mislukte synthese aan ze te verkopen als "exit scam". Ik heb zelf vlak voor de ban bij exact deze vendor 2FMA besteld. Poeder zag en rook heel raar, zeker niet zoals 2FMA hoort te zijn, ik heb dit laten testen en het kwam terug als 73% pure 4FMA met de aanwezigheid van N,N'-(o-phenylenebis(oxytrimethylene))diacetanide. Uberhaupt de aanwezigheid hiervan wijst op uiterst gebrekkige synthesepraktijken en/of geen enkele kwaliteitscontrole. Ik zet mijn geld in op deze optie"
"Doobey83 zei: zou me niets verbazen idd, maar waarom niet eerst zelf alles laten testen als vendor zijnde zittend op een goudmijn. Klik om te vergroten... Doen ze denk ik steekproefsgewijs. Gratis testlocaties zijn alleen voor consumenten bestemd, bij Janoshik moeten ze ~€300 per test sample betalen"
"Brakka Mang zei: De feiten zijn dat er vervuiling is ontstaan door gare productie omgeving, zulke dingen gebeuren niet bij alcohol etc. Ik ken de feiten en door oa deze mislukkelingen is de markt helemaal op slot gegaan . Klik om te vergroten... De meeste doden zijn door misbruik van de drugs. Maar wat je zegt klopt; Ik bestelde voor de ban 5gr 2FMA bij ze, heb dit laten testen en het kwam terug als zwaar verontreinigde 73% pure 4FMA"
"Brakka Mang zei: Ja logisch ze weten hoe verslavend deze zijn en 12-15 x zo sterk als diazepam dus dan ga je snel Klik om te vergroten... In de praktijk is 12-15x zo sterk niet relevant, want de dosering wordt gewoon navenant aangepast"
"Kratom green malay 100% mijn favoriet"
"Deadwing zei: Ik durf niet echt Kratom te proberen omdat je er blijkbaar snel verslaafd aan kan raken. Nieuwsgierig ben ik wel.. Klik om te vergroten... Het is inderdaad vrij verslavend. Het probleem is dat het heel laagdrempelig voelt om te gebruiken, je merkt ook niet direct negatieve effecten."