#1
In de praktijk is 12-15x zo sterk niet relevant, want de dosering wordt gewoon navenant aangepastJa logisch ze weten hoe verslavend deze zijn en 12-15 x zo sterk als diazepam dus dan ga je snel
In de praktijk is 12-15x zo sterk niet relevant, want de dosering wordt gewoon navenant aangepastJa logisch ze weten hoe verslavend deze zijn en 12-15 x zo sterk als diazepam dus dan ga je snel
Door een lastercampagne, en door onjuiste vrijgegeven informatie vanuit de politie, zijn wij door de ontstane (sociale) media-aandacht genoodzaakt ons tijdelijk te beraden. Wij nemen afstand van misleidende berichtgeving en benadrukken dat wij ons strikt houden aan geldende wet- en regelgeving.
Balen! Ik koop daar mijn microblotters 1P-LSD altijd 😞
Ik heb het gelezen idd. Zal ook wel weer uitdraaien op sluiten van de webshop. Had meer in moeten slaan hahaGoogle maar eens op hun naam.
Dan lees je waar het over gaat.
Ik heb het gelezen idd. Zal ook wel weer uitdraaien op sluiten van de webshop. Had meer in moeten slaan haha
Gaat dit over het artikel op NRC?Denk ik ook.
Te warm onder de voeten gekregen met die media aandacht vrees ik.
Gaat dit over het artikel op NRC?
Recent zijn er ook 2 artikelen in de krant gekomen omtrent incidenten na gebruik van middelen van een andere grote vendor. Ik kan het volledige artikel niet lezen door een paywall. Maar hallooow, wake up. Vind het nogal laf om de schuld naar hun te schuiven terwijl ze zelf goed genoeg weten wat ze deden.Die bedoelde ik idd.
Ook iets in krant van het noorden.
Vast nog meer als je hun tekst op de site leest.
Vind het nogal laf om de schuld naar hun te schuiven terwijl ze zelf goed genoeg weten wat ze deden.
Ook deels met je eens. Sommige vendors hebben echt wel agressief reclame zitten maken en onverantwoordelijk geweest met gevaarlijke samples op te sturen.Deels met je eens.
Anderzijds kun je het via vendors heel makkelijk krijgen.
Ik denk dat wij op DF best goed dingen uit kunnen zoeken, maar lang niet iedereen doet dat.
Anderzijds weet je ook gewoon als vendor dat je je in grijs gebied begeeft.
En horen dit soort risico's bij je beroep.
Ook deels met je eens. Soms hebben sommigen wel echt agressief reclame zitten maken en onverantwoordelijk geweest met gevaarlijke samples op te sturen.
Toch zou ik ook niet boos zijn op mijn dealer als ik tijdens een k-hole in de club op de grond val. Had ik maar minder moeten sleutelen, of ergens anders, of gewoon niet.
Jammer dat deze site offline is, hier kocht ik altijd mijn nootropics. Ze waren misschien wel duurder dan andere aanbieders, maar de kwaliteit was top.Een vendor die naast vitamines en dingen zoals Agmatine, NAC, anti oxicodanten ook synthetische nootropics verkocht zoals Phenibut (waar ik zelf vroeger kocht en ook verslaafd aan ben geraakt) is nu ook permanent gesloten.
Een vendor die naast vitamines en dingen zoals Agmatine, NAC, anti oxicodanten ook synthetische nootropics verkocht zoals Phenibut (waar ik zelf vroeger kocht en ook verslaafd aan ben geraakt) is nu ook permanent gesloten.
Jammer dat deze site offline is, hier kocht ik altijd mijn nootropics. Ze waren misschien wel duurder dan andere aanbieders, maar de kwaliteit was top.
Dit was ook onze vaste vendor waar we het meeste bestelden. Lekker k*t allemaal dit zeg😓
vind het ook jammer (behalve dat als er verleiding naar phenibut komt, ik geen goeie vendor heb). Maar de andere nootropics waren ontzettend fijn. Had laatst nog Agmatine gekocht wat ik normaliter uit Zwitserland moest halen vanwege EU verbod. Top kwaliteit.Jammer dat deze site offline is, hier kocht ik altijd mijn nootropics. Ze waren misschien wel duurder dan andere aanbieders, maar de kwaliteit was top.
Wat wilde je hebben ?En nou niet allemaal gaan zitten hamsteren bij die paar overgebleven vendors. Ik kan volgende woensdag pas weer bestellen en zie de items zo mn mandje uitvliegen hahaha🤣
Ik zie een recent gesloten grote vendor nu weer online onder een iets andere naam. Zou dit vertrouwd zijn, of toch een opportunist die een kans tot oplichting ziet..?
de naam is toch hetzelfde gebleven, alleen de extensie is veranderd naar de Kaaijman eilanden. Dat is eerder een poging om de wet nog verder te omzeilen. Zolang het rekeningnummer nog steeds werkt heeft dat voor de vendor weinig nut. Of hij wil zich internationaler profileren maar een .cx of .to domeinextentie oogt niet heel erg betrouwbaar of professioneel. Maar inderdaad, wijzigingen zoals deze zijn vaak een red-flag. Opletten en geen grote bestellingen plaatsen.Waarom zou een vendor een andere site openen die op eerste naam kijkt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."