Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshonger na het nemen van een pil

honger na het nemen van een pil

45 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
n
nataliaLid
01-01-2024, 00:00
#1
MystiX zei:
:smoke: als ik pillen (neem aan dat je xtc bedoelt, gezien het forum) geslikt heb krijg ik ook altijd honger en ook heel vaak krijg ik zin om te blowen. :grin: :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

jaaaaaaaa joints mee xtc samen is gewoon te zalig!!!als ge der op smoort,voelt ge da opeens super neig en al!!! :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
hmm, weet niet, kan lekker zijn maar heb toch ook over het algemeen dat het me niet zo goed smaakt. Als het maar lekker vettig is. Big Mac doet het ook goed en nee ik heb het niet over mijn lul.
a
aquarelLid
01-01-2024, 00:00
#3
als ik slik krijg ik met moeite iets door mijn keel maar drank gaat er best wel in.
op speed is het een nachtmerrie als je een smos eet, ik zit er namelijk een uurtje of 2 aan om een klein broodje te eten.
(kotsneigingen niet meegerekend)
en als je je wat zwak voelt en je kunt niet eten, drink dan yogourt....vol vitamintjes en voor een sterker gestel. (tijdelijk)
een stijve op pep is moeilijker dan ernstig geconsentreerd te blijven bij 2 jehova getuigen die voor je deur staan.
maar het lukt, af en toe, als je niet aan iets anders denkt en blijft focussen op de daad :grin: :grin:
maar eten....? eten op xtc?, ja dat lukt, als je een joint smoort.
en als je niet kan slapen van speed, rook dan een zware joint en ga direct slapen, als het na een half uur niet lukt, smoor dan nog een toet.
succes verzekerd.
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#4
als ik xtc heb genomen heb ik juist geen honger

na het blowen krijg ik wel een vreet kick
v
verleidingLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goh,leuk/interessant om andere ervaringen te lezen!,,ik krijg geen hap door mn keel na een pilletje,,,,ken verder ook niemand die wel honger krijgt!!! van blowen krijg ik normaal na uurtje of anderhalf wel een vreetkick, maar als ik p'tje op heb en ga blowen (juist veeeeel dan) krijg ik nog steeds eg geeeen honger!!
rustig aan allemaal,,,Maarten
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb dan echt geen trek in eten. Ik denk er niet eens aan
L
L-MackLid
01-01-2024, 00:00
#7
Degene die honger krijgen van Xtc slikken volgens mij nep pillen want normaal gezien verdwijnt je eetlust van XTc. Ik kan onder invloed en de dag erna weinig of niets eten en als ik iets eet dan moet het iets zacht (omdat men kaken zeer doen) en sappig zijn omdat ik dan een droge keel heb.
b
blidoLid
01-01-2024, 00:00
#8
klopt heb ik ook maar bij de da drogist kun je l-tryptofaan bestellen van het merkTopph Bioritme kost hier 14,90 . Hier krijg je weer honger gevoel van en je serrotine worden weer aangevuld en je kan er beter van slapen .
N
NickLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb totaal geen honger...Maar ik eet altijd erbij ook al heb ik geen honger..anders loopt het verkeerd haha...Krijg wel een gigantische droge bek van het eten!! dat los ik op me fanta hmmmmm:grin:
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#10
bij pillen hoef ik niks te eten, met alleen speed op kan ik gewoon eten.
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#11
Op het moment als ik ze heb genomen hoef ik niks te eten.
Maar volgende dag vreet ik het huis leeg
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#12
big mac krijg ik nooit weg. gewoon een klein broodje en dan met veel water weg spoelen anders stik ik erin
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het hangt er ook vanaf hoeveel je voor de pil hebt gegeten hé.. ik eet me meestal wel redelijk vol dervoor zodat ik niet te veel op mijn reserves leef en dan heb je sowieso geen honger meer
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
honger heb ik niet, maar soms wle nog zin om iets te eten en dat lukt wel

fruit lukt evengoed als normaal en drogere dinge gaan ook maar iets moeilijker.. keb ergens op uitjebol zelfs gelezen dat zoute dingen de trip kunne verlengen en het is ook gezonder als je er op eet, als je uitgaat zonder harddrugs ebt ge tegent midden of einde van de avond toch ook hanner na al die dansinspanning, dus bij xtc is da ook zo maar ge voelt u honger gewoon nie.. als ge niks eet na gebruik leeft ge vollenbak op u reserves, de beste manier tegen een afkik==>eten echt waar
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jeller zei:
honger heb ik niet, maar soms wle nog zin om iets te eten en dat lukt wel

fruit lukt evengoed als normaal en drogere dinge gaan ook maar iets moeilijker.. keb ergens op uitjebol zelfs gelezen dat zoute dingen de trip kunne verlengen en het is ook gezonder als je er op eet, als je uitgaat zonder harddrugs ebt ge tegent midden of einde van de avond toch ook hanner na al die dansinspanning, dus bij xtc is da ook zo maar ge voelt u honger gewoon nie.. als ge niks eet na gebruik leeft ge vollenbak op u reserves, de beste manier tegen een afkik==>eten echt waar
Klik om te vergroten...
Ikke niet begrijp sorry :confused:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Op pillen kan ik wel achteraf makkelijk eten, op snelle gaat het iets moeizamer, maar met een beetje pijn en moeite (lees drinken en mayo) lukt het wel.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#17
bij mij is het heel verschillend ..
meestal kan ik als ik wakker word wel wat eten .. maar niet veel ..
het enige wat ik meestal weg krijg is een kroket :rolleyes:
vraag me niet waarom


en een tip voor als je niets weg krijgt: fruityoghurt of kwark!
dat is dan zo heerlijk .. hoef je niet op te kouwen en is lekker smaakje .. en vult ook nog een beetje!
n
nothingtodoLid
01-01-2024, 00:00
#18
eten op xtc vind ik beter te doen als eten op speed maar nog altijd vies moeilijk.met joint gaat eten er wel beter in alleen het lijkt zo lang dat eten als je vies stoned bent.je eet beetje en dat lijkt dan zo lang terwijl het niet egt lang is dus stop ik meetsal met eten dat het lijkt dat een een kwartier doe over een beetje.drinken gaat gewoon bij mij lekker makkelijk.slapen is ook moeilijk zeker bij speed bij xtc gaat het meestal redelijk.joint roke om in slaap te vallen heb ik ook slechte ervaring mee.ben dan kei stoned en nog altijd vies aant kauwen in bed zonder kaugom egt irriterent.dan pak ik een kaugom en dat ik zo stoned ben denk ik telkes dat die kaugom achter in men keel komt dus doe die maar weg.ook eens gehad dat ik dan kei stoned gewoon iets ging zoeken tegen dat kauwen en sta ik gewoon stil aan wat anders te denken tot ik het weer door heb wat ik wou doen en dan weer het zelfde.met koek half in mond en daar tanden op werkt bij mij ook niet bijt dat gewoon stuk na een min of 2 door die druk op mijn kaken.dan gewoon proberen slapen en dan bijt ik men mond open :confused: .dus blijf meestal wakker als ik dat irriterende kauwen nog heb ook al ben ik knal stoned.
P
Party_PrincezzLid
01-01-2024, 00:00
#19
Trip Unit zei:
Jeller zei:
honger heb ik niet, maar soms wle nog zin om iets te eten en dat lukt wel

fruit lukt evengoed als normaal en drogere dinge gaan ook maar iets moeilijker.. keb ergens op uitjebol zelfs gelezen dat zoute dingen de trip kunne verlengen en het is ook gezonder als je er op eet, als je uitgaat zonder harddrugs ebt ge tegent midden of einde van de avond toch ook hanner na al die dansinspanning, dus bij xtc is da ook zo maar ge voelt u honger gewoon nie.. als ge niks eet na gebruik leeft ge vollenbak op u reserves, de beste manier tegen een afkik==>eten echt waar
Klik om te vergroten...
Ikke niet begrijp sorry :confused:
Klik om te vergroten...

Wat Jeller bedoelt is :

Honger heb ik niet, maar soms wel zin om iets te eten; dat lukt wel

Fruit eten lukt even goed als normaal en andere dingen eten lukt ook nog..
Maar egt droge dingen eten lukt niet egt ..
Ik heb ergens op UitJeBol zelfs gelezen dat gezouten eten je trip kan verlengen en dat het ook gezonder is om op je trip te eten..
Als je uitgaat zonder harddrugs heb je opt einde van de avond tog ook honger.. Dus bij xtc heb je ook honger, maar je voelt die honger gwn niet..
Als je nix eet na je gebruik, gaat je lichaam op je reserves teren en dat is nie goed..
De beste manier tegen een afkick is eten

Ik hoop da je hem nu begrepen hebt, Trip Unit :) hehe
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#20
fruit vind ik lekker als knoeper ben. probeer laatste tijd wel wat te eten maar krijg het echt maar moeilijk naar binnen. met water wegspoelen lukt het nog enigzins

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."