als ik slik krijg ik met moeite iets door mijn keel maar drank gaat er best wel in.
op speed is het een nachtmerrie als je een smos eet, ik zit er namelijk een uurtje of 2 aan om een klein broodje te eten.
(kotsneigingen niet meegerekend)
en als je je wat zwak voelt en je kunt niet eten, drink dan yogourt....vol vitamintjes en voor een sterker gestel. (tijdelijk)
een stijve op pep is moeilijker dan ernstig geconsentreerd te blijven bij 2 jehova getuigen die voor je deur staan.
maar het lukt, af en toe, als je niet aan iets anders denkt en blijft focussen op de daad
![:grin:]()
maar eten....? eten op xtc?, ja dat lukt, als je een joint smoort.
en als je niet kan slapen van speed, rook dan een zware joint en ga direct slapen, als het na een half uur niet lukt, smoor dan nog een toet.
succes verzekerd.