Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goh,leuk/interessant om andere ervaringen te lezen!,,ik krijg geen hap door mn keel na een pilletje,,,,ken verder ook niemand die wel honger krijgt!!! van blowen krijg ik normaal na uurtje of anderhalf wel een vreetkick, maar als ik p'tje op heb en ga blowen (juist veeeeel dan) krijg ik nog steeds eg geeeen honger!! rustig aan allemaal,,,Maarten"