Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNeurotisch gedrag door Speed

Neurotisch gedrag door Speed

48 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, beetje moeilijk uit te leggen. Ik draai er mee soms... :flushed:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik zit altijd met mijn tongpiercing te friemelen...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik draai er ook af en toe mee :beer:

Maar 't komt me niet echt bekend voor,
behalve bijna neurotisch vaak pissen.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik moet altijd neurotisch stiften enzo.
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Exceptional Insight zei:
Behalve praten en socializen is er niets dat ik móét doen.
Klik om te vergroten...

Enkele jaren terug paar keer gedaan en praten en socializen was ook het enige waar ik aan dacht.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
TeKNoZem zei:
Ik moet altijd neurotisch stiften enzo.
Klik om te vergroten...




?
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Chris Pontius zei:
TeKNoZem zei:
Ik moet altijd neurotisch stiften enzo.
Klik om te vergroten...




?
Klik om te vergroten...

Lol. Nee. Stiften met stiften. =p
H
H3DII31Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ziekelijk vaak pissen las ik, dat moet ik wel met dexamfetamine, maar niet zo met speed. Ik zat wel echt als een bezetene te dwangen op alles, uren lang (echt 10 uur) om de paar seconde hetzelfde scheldwoord afwisselend als positieve en negatieve krachtterm gebruiken. Mondbewegingen, heel obsessief ijsberen, was de eerste keer dat ik pep had dus ik denk dat het in mijn geval het er iig door komt doordat ik veel teveel shit mijn keel in gewerkt had.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb de reacties verder niet gelezen dus misschien is eht al gezegd. Maar ik denk dat het komt omdat speed je toch een energiek gevoel geeft, en die handelingen die je dan doet die je normaal niet zou doen is misschien omdat je dan die energie ergens in probeert te steken.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
Een van de redenen dat ik speed weinig aan vind is dat ik er extreem neurotisch/OCD gedrag van krijg tijdens de werking, is anderen dat ook bekend?
Klik om te vergroten...
Wie niet? :grin:

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dopezilla zei:
Angramar Temenos zei:
Een van de redenen dat ik speed weinig aan vind is dat ik er extreem neurotisch/OCD gedrag van krijg tijdens de werking, is anderen dat ook bekend?
Klik om te vergroten...
Wie niet? :grin:

Olle
Klik om te vergroten...

Ik niet.. Ik ben best wel relaxt de eerste 8 of 10 uur, daarna wordt het een beetje meer tweakerig maar extreem neurotisch niet.. Obsessief dan weer wel, maar niet op een neurotische manier. Het enigste waar dat zich in uit is de tijd die ik spendeer aan het maken van de perfecte smalle lange lijntjes eigenlijk. Verder niks.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik kan ook gewoon rustig stilzitten of op bed liggen en iets lezen terwijl de rush door me lichaam gaat.
Ook totaal dus geen reden om geen pep te gebruiken omdat het zo neurotisch werkt,dat je het niet meer leuk vind.
Ken wel zo iemand die blijft nemen en dan vind ie het weer kut en dan word er iemand uit de familie pam uitgekozen. :tearsofjoy:
Ben alwat neurotisch zonder pep,moet altijd wat in me handen hebben dus meestal pen,plastic dingetjes, of iets anders kwa troep.
A
AzazelLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb hier eigenlijk een vraag rond! ik lik altijd aan de onderkant van m'n lippen, of haal m'n tong naar binnen langs m'n onderlip, en probeer erop te letten, maar blijkbaar gebeurd het toch te vaak.

Ik heb een dubbele onderlip nu!

nivea en lippenbalsem, I guess?
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Op pep vertoon ik toch altijd wel wat tweakerig gedrag. Maar met kleine dingetjes friemelen, papiertjes scheuren, figuurtjes op de grond trekken, etcetera is gewoon hartstikke leuk op pep. :grin:

Olle
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Azazel zei:
ik heb hier eigenlijk een vraag rond! ik lik altijd aan de onderkant van m'n lippen, of haal m'n tong naar binnen langs m'n onderlip, en probeer erop te letten, maar blijkbaar gebeurd het toch te vaak.
Klik om te vergroten...

Pfff dit doe ik ook altijd, na een nachtje doorhalen zijn m'n lippen vaak knal rood. :openmouth:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Haha, maatjes van mij doen het ook altijd. Grappig om te zien. :grin:

Zelfs geen last van gelukkig. Maarja wel droge lippen natuurlijk dan. :P
b
bitLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ging er vaak van zitten wiebelen (natuurlijk vooral met muziek), alles recht willen leggen (wat voelde dat goed), 10 dingen tegelijk willen doen en heen en weer lopen door het huis (voornamelijk omdat ik alweer iets anders bedacht te gaan doen voordat ik ergens was). Maar dit waren wel extreme periodes vroeger. Nu kan ik rustig blijven zitten, maar ga er dan ook verantwoorder mee om.
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat van dat pissen is gewoon omdat je veel gaat drinken op pep....

Enigste neurotisch gedrag onder Speed bij mezelf is dat ik misschien meer erop let dat de deuren thuis toe zijn en ik ze ook sluit als ik uit bv de badkamer , m'n slaapkamer etc. kom en niet op een kier laat. En de voordeur doe ik ook altijd op slot.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat heb ik ook wel ja. Alles netjes in orde enzo. Geen opruimkick, maar het is vet als het allemaal klopt. :P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#20
W.F.L. zei:
Haha, maatjes van mij doen het ook altijd. Grappig om te zien. :grin:

Zelfs geen last van gelukkig. Maarja wel droge lippen natuurlijk dan. :P
Klik om te vergroten...

Naja het is in ieder geval beter dan met je kaken lopen te malen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."