#1
Ja, beetje moeilijk uit te leggen. Ik draai er mee soms... ![:flushed:]()
Exceptional Insight zei:Behalve praten en socializen is er niets dat ik móét doen.
Chris Pontius zei:
Wie niet?Angramar Temenos zei:Een van de redenen dat ik speed weinig aan vind is dat ik er extreem neurotisch/OCD gedrag van krijg tijdens de werking, is anderen dat ook bekend?
Dopezilla zei:Wie niet?Angramar Temenos zei:Een van de redenen dat ik speed weinig aan vind is dat ik er extreem neurotisch/OCD gedrag van krijg tijdens de werking, is anderen dat ook bekend?
Olle
Azazel zei:ik heb hier eigenlijk een vraag rond! ik lik altijd aan de onderkant van m'n lippen, of haal m'n tong naar binnen langs m'n onderlip, en probeer erop te letten, maar blijkbaar gebeurd het toch te vaak.
W.F.L. zei:Haha, maatjes van mij doen het ook altijd. Grappig om te zien.![]()
Zelfs geen last van gelukkig. Maarja wel droge lippen natuurlijk dan. :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."