Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNeurotisch gedrag door Speed

Neurotisch gedrag door Speed

48 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#1
en hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Obsessive_ ... e_Disorder
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#2
daar heb ik ook last van;
hele tijd hartslag in de gaten houden
ademhaling controleren
precies bijhouden hoeveel ik drink en blabla
en daar dan heel lang bij nadenken en er helemaal in doordraaien.
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Veel vrienden van mij hebben onder pep wel iets heel typisch dat steeds bij ook alleen dat specifieke persoon blijft terugkomen:

- constant armhaar in de juiste richting strijken
- constant met vingers het gezicht aftasten opzoek naar verdikkingen. Soort van drang in kaart te brengen of er een puistje was bij gekomen ofzo.
- met tong tanden afgaan waardoor die na een paar uur een rauw zeer tongpuntje heeft
- aan huid plukken of op de zelfde plek terug keren om te jeuken/krabben/kriebelen hoe je het ook noemen wil.

- constant met 1 been heel snel heen en weer bewegen
- duim en wijs vingers constant even contact laten maken
- lucht tegen handpalm blazen (blijf ik de vreemdste vinden)
- vaak met duim en wijsvinger vanuit de mondhoeken de onderlip volgen tot de vingers in het midden samen komen en dat dan 10 keer herhalen met wel variatie in tempo.

- zakken keer op keer afgaan of alles er wel echt inzit
- in spiegel bekijken of je nog meer donkere plekjes op je tanden ziet verschijnen
- constant lippen bevochtigen met tong
- op onderlip bijten
- tong vastklemmen tussen je tanden
- gezicht in een vreemde uitdrukking plooien(voornamelijk een overdreven soort frons)en deze
zonder het te beseffen zo een vijftal minuten als bevroren intand houden.
L
LabRatLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb wel eens last van dat ik iets aan het doen ben maar voor mijn gevoel ben ik dan nutteloos bezig.... dat ik het dus voor niks doe en ik beweeg vaak onbewust met mij enkel
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#5
honderd keer mn zakken controleren heb ik ook nog weleens maar alleen als ik het heel bont heb gemaakt :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Exceptional Insight zei:
Behalve praten en socializen is er niets dat ik móét doen.
Klik om te vergroten...
Daar ga ik even op terugkomen: Grassprietjes knopen! :rock:
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#7
nja ik heb neurotisch trekje aan me been. :rockband:
Maar dat had ik voordat ik speed deed.
Ik stoor me er ook verder niet aan, degene die naast me zit op de bank vaak wel.
Gelukkig is mn vriend net zo erg! :mrgreen:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
Ik draai er ook af en toe mee :beer:

Maar 't komt me niet echt bekend voor,
behalve bijna neurotisch vaak pissen.
Klik om te vergroten...
Dat ja. ><

Olle
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ollemann zei:
Oom Klaas zei:
Ik draai er ook af en toe mee :beer:

Maar 't komt me niet echt bekend voor,
behalve bijna neurotisch vaak pissen.
Klik om te vergroten...
Dat ja. ><

Olle
Klik om te vergroten...

Neurotisch vaak niet zo zeer, alleen irritant/zebuwwekkend laaaaang.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik moet altijd neurotisch stiften enzo.
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Exceptional Insight zei:
Behalve praten en socializen is er niets dat ik móét doen.
Klik om te vergroten...

Enkele jaren terug paar keer gedaan en praten en socializen was ook het enige waar ik aan dacht.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
TeKNoZem zei:
Ik moet altijd neurotisch stiften enzo.
Klik om te vergroten...




?
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Chris Pontius zei:
TeKNoZem zei:
Ik moet altijd neurotisch stiften enzo.
Klik om te vergroten...




?
Klik om te vergroten...

Lol. Nee. Stiften met stiften. =p
H
H3DII31Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ziekelijk vaak pissen las ik, dat moet ik wel met dexamfetamine, maar niet zo met speed. Ik zat wel echt als een bezetene te dwangen op alles, uren lang (echt 10 uur) om de paar seconde hetzelfde scheldwoord afwisselend als positieve en negatieve krachtterm gebruiken. Mondbewegingen, heel obsessief ijsberen, was de eerste keer dat ik pep had dus ik denk dat het in mijn geval het er iig door komt doordat ik veel teveel shit mijn keel in gewerkt had.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb de reacties verder niet gelezen dus misschien is eht al gezegd. Maar ik denk dat het komt omdat speed je toch een energiek gevoel geeft, en die handelingen die je dan doet die je normaal niet zou doen is misschien omdat je dan die energie ergens in probeert te steken.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Angramar Temenos zei:
Een van de redenen dat ik speed weinig aan vind is dat ik er extreem neurotisch/OCD gedrag van krijg tijdens de werking, is anderen dat ook bekend?
Klik om te vergroten...
Wie niet? :grin:

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Dopezilla zei:
Angramar Temenos zei:
Een van de redenen dat ik speed weinig aan vind is dat ik er extreem neurotisch/OCD gedrag van krijg tijdens de werking, is anderen dat ook bekend?
Klik om te vergroten...
Wie niet? :grin:

Olle
Klik om te vergroten...

Ik niet.. Ik ben best wel relaxt de eerste 8 of 10 uur, daarna wordt het een beetje meer tweakerig maar extreem neurotisch niet.. Obsessief dan weer wel, maar niet op een neurotische manier. Het enigste waar dat zich in uit is de tijd die ik spendeer aan het maken van de perfecte smalle lange lijntjes eigenlijk. Verder niks.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik kan ook gewoon rustig stilzitten of op bed liggen en iets lezen terwijl de rush door me lichaam gaat.
Ook totaal dus geen reden om geen pep te gebruiken omdat het zo neurotisch werkt,dat je het niet meer leuk vind.
Ken wel zo iemand die blijft nemen en dan vind ie het weer kut en dan word er iemand uit de familie pam uitgekozen. :tearsofjoy:
Ben alwat neurotisch zonder pep,moet altijd wat in me handen hebben dus meestal pen,plastic dingetjes, of iets anders kwa troep.
A
AzazelLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik heb hier eigenlijk een vraag rond! ik lik altijd aan de onderkant van m'n lippen, of haal m'n tong naar binnen langs m'n onderlip, en probeer erop te letten, maar blijkbaar gebeurd het toch te vaak.

Ik heb een dubbele onderlip nu!

nivea en lippenbalsem, I guess?
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Op pep vertoon ik toch altijd wel wat tweakerig gedrag. Maar met kleine dingetjes friemelen, papiertjes scheuren, figuurtjes op de grond trekken, etcetera is gewoon hartstikke leuk op pep. :grin:

Olle

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."