Daar ga ik even op terugkomen: Grassprietjes knopen!Exceptional Insight zei:Behalve praten en socializen is er niets dat ik móét doen.


Dat ja. ><Oom Klaas zei:Ik draai er ook af en toe mee![]()
Maar 't komt me niet echt bekend voor,
behalve bijna neurotisch vaak pissen.
Ollemann zei:Dat ja. ><Oom Klaas zei:Ik draai er ook af en toe mee![]()
Maar 't komt me niet echt bekend voor,
behalve bijna neurotisch vaak pissen.
Olle
Exceptional Insight zei:Behalve praten en socializen is er niets dat ik móét doen.
Chris Pontius zei:
Wie niet?Angramar Temenos zei:Een van de redenen dat ik speed weinig aan vind is dat ik er extreem neurotisch/OCD gedrag van krijg tijdens de werking, is anderen dat ook bekend?
Dopezilla zei:Wie niet?Angramar Temenos zei:Een van de redenen dat ik speed weinig aan vind is dat ik er extreem neurotisch/OCD gedrag van krijg tijdens de werking, is anderen dat ook bekend?
Olle
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."