Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNeurotisch gedrag door Speed

Neurotisch gedrag door Speed

48 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Azazel zei:
ik heb hier eigenlijk een vraag rond! ik lik altijd aan de onderkant van m'n lippen, of haal m'n tong naar binnen langs m'n onderlip, en probeer erop te letten, maar blijkbaar gebeurd het toch te vaak.
Klik om te vergroten...

Pfff dit doe ik ook altijd, na een nachtje doorhalen zijn m'n lippen vaak knal rood. :openmouth:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha, maatjes van mij doen het ook altijd. Grappig om te zien. :grin:

Zelfs geen last van gelukkig. Maarja wel droge lippen natuurlijk dan. :P
b
bitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ging er vaak van zitten wiebelen (natuurlijk vooral met muziek), alles recht willen leggen (wat voelde dat goed), 10 dingen tegelijk willen doen en heen en weer lopen door het huis (voornamelijk omdat ik alweer iets anders bedacht te gaan doen voordat ik ergens was). Maar dit waren wel extreme periodes vroeger. Nu kan ik rustig blijven zitten, maar ga er dan ook verantwoorder mee om.
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat van dat pissen is gewoon omdat je veel gaat drinken op pep....

Enigste neurotisch gedrag onder Speed bij mezelf is dat ik misschien meer erop let dat de deuren thuis toe zijn en ik ze ook sluit als ik uit bv de badkamer , m'n slaapkamer etc. kom en niet op een kier laat. En de voordeur doe ik ook altijd op slot.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat heb ik ook wel ja. Alles netjes in orde enzo. Geen opruimkick, maar het is vet als het allemaal klopt. :P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
W.F.L. zei:
Haha, maatjes van mij doen het ook altijd. Grappig om te zien. :grin:

Zelfs geen last van gelukkig. Maarja wel droge lippen natuurlijk dan. :P
Klik om te vergroten...

Naja het is in ieder geval beter dan met je kaken lopen te malen.
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#7
Voor ik speed gebruikte was Ritalin snuiven heel erg m'n ding.
Als ik Ritalin snuif ben ik in tegenoverstelling met speed echt een heel stuk neurotischer.
Kan zijn dat ik dit met speed ook wel heb maar onbewust, bij relatine merk ik dat hard op
S
SnwwyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Angramar Temenos zei:
Nou ben ik zelf erg onervaren met het goedje (5 keer gedaan als het goed is, waarvan 1x niks gemerkt), en de laatste keer was alweer een poos terug. Een van de redenen dat ik speed weinig aan vind is dat ik er extreem neurotisch/OCD gedrag van krijg tijdens de werking, is anderen dat ook bekend?

Denk heel dwangmatig nagels bijten, bewegingen maken met je hand, licht 3 keer aan en uit doen voor het "goed" voelt, elke 5 minuten handen wassen.. Let op he, ik heb hier nuchter/met andere drugs op NOOIT last van. Is dit iets wat vaker voorkomt? Kan er verder weinig over vinden, en er zijn vast genoeg doorgewinterde peppies die me een antwoord kunnen geven hierop.

Thanks :).
Klik om te vergroten...
Heyy ik gebruik zelf dex amfetamine, normale dagen maximaal 30mg en als ik echt strak wil staan dan kan er namelijk 150mg in een nacht op gaan nu moet ik er bij zeggen dat ik ook aardig wat nicotine en caffeine dan naar binnen gaat maar wat mij opgevallen is dat opgeven moment ik mijn tong de hele tijd tegen mijn mond beweeg tot het echt helemaal opgezwollen is wat tijdens de high best goed voelt maar als het is uit gewerkt dan is het toch aardig klote
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snwwy zei:
Heyy ik gebruik zelf dex amfetamine, normale dagen maximaal 30mg en als ik echt strak wil staan dan kan er namelijk 150mg in een nacht op gaan nu moet ik er bij zeggen dat ik ook aardig wat nicotine en caffeine dan naar binnen gaat maar wat mij opgevallen is dat opgeven moment ik mijn tong de hele tijd tegen mijn mond beweeg tot het echt helemaal opgezwollen is wat tijdens de high best goed voelt maar als het is uit gewerkt dan is het toch aardig klote
Klik om te vergroten...

Die opgezwollen tong zou wel eens van de caffeine kunnen komen.
Waarom drink je er zoveel koffie naast? Ik drink meestal gewoon bier. Maar water is nog beter trouwens.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."