#1
Goed te horen!
Ik ben nog steeds gepauzeerd op 0.5 Clonazepam.
Ga even niet lager, nu niet de tijd voor.
Ik ben nog steeds gepauzeerd op 0.5 Clonazepam.
Ga even niet lager, nu niet de tijd voor.
Ik ben er nu ook tevreden mee, merk echt wel vooruitgang en positieve effecten.Ook jij bent er bijna @Ei-Salade !
Komen ook spannende tijden aan voor jou natuurlijk , eerst daar maar goed doorheen komen😉Goed te horen!
Ik ben nog steeds gepauzeerd op 0.5 Clonazepam.
Ga even niet lager, nu niet de tijd voor.
Goed bezig, je kan trots op jezelf zijn💪🏾🥳Hoe is t met mijn medestrijders? De afgelopen 4 dagen zijn echt heel goed geweest. Langere diepe slaap (intens dromen) en overdag helder, weinig last van ontwenning. Het lukt nu zelfs om zonder medicatie in slaap te vallen. Gisteren en vandaag er om 6 uur uit om vervolgens om 9 u in Utrecht te zijn voor het geven van een presentatie. Zag er als een berg tegenop niet wetend of ik t zou volhouden. Alles geaccepteerd, ook de angst en spanning tijdens de lange rit, en het is allemaal goed gegaan. Kan bijna weer 40u werken (met een maandinkomen van 20k 🙂, dat is wel heel lekker, en geeft rust). Benzovrij leven, heerlijk. Nooit meer die troep in huis.
Wel nog elke werkdag intensief sporten en op tijd naar bed (22u).
En hoe is het nu met je? Still going strong?Ja echt wel. Hopelijk blijven die paws mij bespaard. Besef echter ook dat het een grillig iets is, en dat het volgende week zo weer anders kan zijn. Nu even genieten van het moment, ben onderweg naar de sportschool (zin in!).
Hi Jazz. Het gaat nog steeds goed; mijn mentale klachten die ik nu nog heb, herken ik van voor mijn burn-out (angst gerelateerd). Dat zware depressive gevoel is uit mijn systeem, dus dat was echt wel een benzo gerelateerd. Mijn natuurlijke slaap met gezonde dromen hersteld steeds beter. Afgelopen twee nachten zeker 8u geslapen, en ik word hooguit 2x wakker tussendoor. Sporten blijf ik dagelijks doen. In beweging blijven is het beste. Hoe is het met jou?En hoe is het nu met je? Still going strong?
Wow, goed om te lezen zeg. Lekker bezig! ♥️ Met mij gaat het goed (ik heb een topic geopend in het verslaving-subforum, mocht je mee willen lezen). Zit momenteel op 0,5 mg bromazolam (= 5 mg diazepam). Woensdag ga ik naar 0,4! Plan is nu iedere week 0,1 eraf. Ik ben er klaar mee. Geen last van bijverschijnselen momenteel. Dus dat is superfijn! Ik heb deze maand nauwelijks werk staan ( ben freelancer, net als jij), en ik gun mezelf de maand vrij om lekker af te bouwen naar (hopelijk) 0. Dagelijks sporten (plus gezonde voeding) is ook hier het wondermiddel bij uitstek.Hi Jazz. Het gaat nog steeds goed; mijn mentale klachten die ik nu nog heb, herken ik van voor mijn burn-out (angst gerelateerd). Dat zware depressive gevoel is uit mijn systeem, dus dat was echt wel een benzo gerelateerd. Mijn natuurlijke slaap met gezonde dromen hersteld steeds beter. Afgelopen twee nachten zeker 8u geslapen, en ik word hooguit 2x wakker tussendoor. Sporten blijf ik dagelijks doen. In beweging blijven is het beste. Hoe is het met jou?
Heej Jazz, met mij gaat het goed. Ik slaap sinds een aantal weken in en door zonder enige vorm van medicatie. Ook het diepe slapen hersteld verder, dat merk ik aan de films die allemaal afspelen in mijn dromen. Mijn angststoornis is goed onder controle en kan eigenlijk bijna alles weer doen. Alcohol en bepaald eten is oppassen geblazen, die kunnen echt klachten weer triggeren. Als ik een lange reis moet maken met een lange dag neem ik helaas nog wel wat mee, voor het gevoel, ik heb iets bij me als het misgaat. Gebeurt nooit, maar dit is een lastige. Heb 2,5 jaar zo geleefd, en nu moet het uit mijn systeem.Hoe gaat het @Vinidi84 ?
Klinkt supergoed zeg, gefeliciteerd!!! En zeer herkenbaar, als je jarenlang zo geleefd hebt, is het niet plots uit je systeem. Heel herkenbaar ook, die films die zich 's nachts afspreken in je hoofd. Ik hoop dat dat op den duur wel wat minder wordt. Best vermoeiend soms. 😅Heej Jazz, met mij gaat het goed. Ik slaap sinds een aantal weken in en door zonder enige vorm van medicatie. Ook het diepe slapen hersteld verder, dat merk ik aan de films die allemaal afspelen in mijn dromen. Mijn angststoornis is goed onder controle en kan eigenlijk bijna alles weer doen. Alcohol en bepaald eten is oppassen geblazen, die kunnen echt klachten weer triggeren. Als ik een lange reis moet maken met een lange dag neem ik helaas nog wel wat mee, voor het gevoel, ik heb iets bij me als het misgaat. Gebeurt nooit, maar dit is een lastige. Heb 2,5 jaar zo geleefd, en nu moet het uit mijn systeem.
Dankje hoe gaat t met jou schat?Klinkt supergoed zeg, gefeliciteerd!!! En zeer herkenbaar, als je jarenlang zo geleefd hebt, is het niet plots uit je systeem. Heel herkenbaar ook, die films die zich 's nachts afspreken in je hoofd. Ik hoop dat dat op den duur wel wat minder wordt. Best vermoeiend soms. 😅
Dankje hoe gaat t met jou schat?
Of Kordie moet Jazz zijn of ik snap er niets meer van. 😎Door me met schat aan te spreken maakt mijn hart een sprongetje. De vlinders in mijn buik beginnen te fladderen. Mijn darmen produceren bloemtetjesgas en mijn tanden beginnen spontaan wit te schine
![]()
![]()
![]()
Of Kordie moet Jazz zijn of ik snap er niets meer van. 😎
Wat heftig joh. Veel sterkte! Hoeveel slik je van die rc benzo’s?Ik ga proberen te minderen met benzo’s. Heb een enorme tolerantie opgebouwd op recept krijg ik al dagelijks omgerekend circa 45mg diazepam dagelijks. En dan nog RC (NPS) bromazolam en Flubromazepam, pyrazolam etcetera.... en al veel jaren. Maar had ook periodes die goed waren.
Maar het probleem is dat ik door een medisch chronische pijn ook opiaten gebruik (bij de pijnpoli in het ziekenhuis had ik zoveel verschillende medicijnen en pijnblokkade's die helaas maar 2 weken werkte wat normaal 3 maanden zou werken. Die f******* pijn kan niet verhelpen omdat het zenuwpijn is. Wordt er soms echt klote gaat.
Heb nog steeds niet een operatie gevonden., en heb echt zoveel.
(FML ) 😒
Hij zei schat tegen me. 🥰Dankje hoe gaat t met jou schat?
Wat goed om te lezen!! En wat klote van die zenuwpijn. Geen tips daarin, maar wél ervaring in het (zelfstandig) afbouwen van bromazolam. Jij gebruikt zelfs nog wat meer dan ik deed als ik het zo soms voorbij zie komen. 9 tot 12 mg...? Da's wel serieus. k zat in mijn slechtste periode op 6 - 9 mg per dag. Maar... Nu op 0. Het kan! En supergoed en knap dat je ermee aan de slag wilt gaan (en dan is de bromazolam voor jou slechts het topje van de ijsberg). Pfoeh, pittig. Je mag me uiteraard altijd DM'en.Ik ga proberen te minderen met benzo’s. Heb een enorme tolerantie opgebouwd op recept krijg ik al dagelijks omgerekend circa 45mg diazepam dagelijks. En dan nog RC (NPS) bromazolam en Flubromazepam, pyrazolam etcetera.... en al veel jaren. Maar had ook periodes die goed waren.
Maar het probleem is dat ik door een medisch chronische pijn ook opiaten gebruik (bij de pijnpoli in het ziekenhuis had ik zoveel verschillende medicijnen en pijnblokkade's die helaas maar 2 weken werkte wat normaal 3 maanden zou werken. Die f******* pijn kan niet verhelpen omdat het zenuwpijn is. Wordt er soms echt klote gaat.
Heb nog steeds niet een operatie gevonden., en heb echt zoveel.
(FML ) 😒
Lumbale radiculopathie is , ik vroeg de neuroloogen nog.
Circa 40 mg flubromazepam per dag nu extra.Ik vind de naam slaap poeder beter klinken dan benzodiazepines lol.Wat heftig joh. Veel sterkte! Hoeveel slik je van die rc benzo’s?
Ik ga proberen te minderen met benzo's. Heb een enorme tolerantie op recept krijg ik al dagelijks omgerekend circa 45 mg diazepam dagelijks. En dan nog RC (NPS) bromazolam en Flubromazepam, pyrazolam etcetera.... en al veel jaren. Maar er waren ook periodes die goed waren.
Maar het probleem is dat ik door een medisch chronische pijn ook opiaten gebruik (bij de pijnpoli in het ziekenhuis had ik zoveel verschillende medicijnen en pijnblokkade's die helaas maar 2 weken werkte wat normaal 3 maanden zou werken. Die f******* pijn kan niet uitgesloten worden omdat de zenuwpijn is. Wordt er soms echt klote gaat.
Heb nog steeds niet een operatie gevonden., en heb echt zoveel.
(FML) 😒
Lumbale radiculopathie is nog geen vroeg neuroloog.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."