#1
Gisteren zware dag, ergs last van bewegingsdrang, en tinnitus.
Nijging weer bij te slikken, niet gedaan. Had ook gewoon enorme drukke dag. 8 uur gewerkt en s avonds nog uit eten geweest. Was gewoon veel te veel, moet je niet willen in afbouw fase. Afgelopen nacht redelijk geslapen op halve Zolpidem plus 2,5 mg diazepam. Heb ook echt geheugen problemen.
Nijging weer bij te slikken, niet gedaan. Had ook gewoon enorme drukke dag. 8 uur gewerkt en s avonds nog uit eten geweest. Was gewoon veel te veel, moet je niet willen in afbouw fase. Afgelopen nacht redelijk geslapen op halve Zolpidem plus 2,5 mg diazepam. Heb ook echt geheugen problemen.