#1
Iedere week 0,5mg Lorazepam vervangen door 5mg Diazepam. Het lieft eerst de ochtenddosis overzetten en daarna de avonddosis. Bekijk de tabellen achterin de Ashton manual maar eens.De eerste inname 0.5 Lorazepam eraf en 5 mg Diazepam erbij en dat elke week zo doen? Dan kom ik op 20 mg Diazepam uit toch?
Wat kan die zware ontregeling van de Neurotransmitters wel fixen dan? Ik ben gewoon zwaar depressief en het gaat echt ernstig de foute kant op dus er moet nu echt wat gaan gebeuren.
Ik slaap heel slecht, vannacht ook weer om 3 uur wakker met pijn en enorme depressieve gevoelens en net beneden in huilen uitgebarsten omdat ik niet meer weet wat ik moet doen. Trek het echt niet meer zo…🥹
En ja, 2mg Lorazepam = 20mg Diazepam.