#1
Gezien shotten ,freebase of chinezen compleet uit de tijd is ,is dit helemaal waar
D'r wordt toch soms aardig gerookt in MSM chemseks kringen.
Gezien shotten ,freebase of chinezen compleet uit de tijd is ,is dit helemaal waar
Vriend van mij beweerde dit ook altijd van die Peruaanse.Ik vond Peruaanse cocaïne vaak een fijner effect hebben dan bijvoorbeeld Colombiaanse cocaïne. Dat zal ook waarschijnlijk te maken hebben gehad de zuiverheid van het product.
Het is verder gewoon de waarde die je er zelf aan hangt. Net als dat wiet uit California hier ineens 30 euro per gram kost.
Het doet iets met ons mensen, verandering, nieuwigheid en exclusiviteit. Daardoor zijn we geneigd hogere prijzen te rechtvaardigen terwijl het hetzelfde product is in feite.
Andersom zou ik zeggen, aangezien het de cocaïne is die de schade aan de neus berokkent.Als je neus eraf valt na 1 jaar heb je slechte ,en als hij er na 6 jaar af valt heb je goeie![]()
Dit bericht was ook niet serieus te noemen haha ,in land van herkomst is het puur en tegen de tijd dat het hier is kan het al 10x her perst zijn.Andersom zou ik zeggen, aangezien het de cocaïne is die de schade aan de neus berokkent.
Haal die prijs weg ,je weet het
De Nationaledrugmonitor is duidelijk:
Duurdere varianten van cocaïne in opkomst
Hoewel de gemiddelde prijs van cocaïne redelijk stabiel is, zijn er signalen dat er duurdere varianten op de markt verschijnen.
Er wordt in de marketing van cocaïne in menu’s verspreid via berichten apps bijvoorbeeld onderscheid gemaakt tussen het land van oorsprong.
Zo kan men kiezen voor Peruaanse of Boliviaanse cocaïne waar verschillende eigenschappen worden toegeschreven, deze vormen van cocaïne worden vaak wat duurder in de markt gezet dan ‘gewone’ cocaïne.
Deze kenmerken lijken niet op waarheid te berusten, de meeste cocaïne komt nog steeds uit Colombia.
Gezien shotten ,freebase of chinezen compleet uit de tijd is ,is dit helemaal waarde meeste cocaïne komt nog steeds uit Colombia.
Dat zou ik ook zeggen.Koop van elk wat en breng een sample naar het testcentrum. Dan weet je of het de gebruikelijke dealerpraat is of niet.
Wat is het verschil dan? Coke = coke toch?Columbia pleasure= snuifcoke
Bolivia is the real deal ,Freebase en shotten
Peru ook prima ,chinezen en freebase
Allemaal getest op eigen ervaring en uitvoerig getest op zuivere sample's
Geen idee, ben ik ook nog aan het uitvindenWaarom?
Veel succes in het Red Light District van Amsterdam.Voordeel is wel dat je in het Spaans een heel eind komt wat betreft cocaïne.
Die kringen lijken nou juist minder te discrimineren op basis van land van afkomst. Vooral als de kopers Nederlanders zijn (tenzij onder invloed).D'r wordt toch soms aardig gerookt in MSM chemseks kringen.
Si claroGeen idee, ben ik ook nog aan het uitvinden. Voordeel is wel dat je in het Spaans een heel eind komt wat betreft cocaïne.
Nee je heb nog altijd verschillende gradatiesWat is het verschil dan? Coke = coke toch?
Gradaties qua zuiverheid wellicht maar waar het vandaan komt maakt niet uit. Alleen hoe het bewerkt is.Nee je heb nog altijd verschillende gradaties
Ik wou nooit geen snuifcoke in me lepel hebben want het verlies is groot
Nee je heb nog altijd verschillende gradaties
Ik wou nooit geen snuifcoke in me lepel hebben want het verlies is groot
Al blijft de werkzame stof uiteindelijk toch gewoon cocaïne? Snuifcoke kan je toch gewoon uitkoken en dan is t weer voor de lepel?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."