Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGewoon een mooie foto

Gewoon een mooie foto

614 antwoorden
123 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Calliweed2.0 zei:
Dat zakje heb het even voor je nagewogen en het zakje weegt 1.17 gram.
Haha nee geintje de inhoud van zakje is maar 5 gr hoor en dan met 3 man gekocht dus als je het dan zo bekijkt valt het wel weer mee
Klik om te vergroten...
Haha , ik heb zo weinig ervaring met coke.
Zag er voor mij 20/30 gram uit 🤦‍♂️.

Ja eens je start met wat men is 5g Snel weg.
Gelukkig houd ik niet van coke.

1622671252983481086686322185269.jpg
Deze oproken en slapen , Enjoy ✌️
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#2
inner_search zei:
Haha , ik heb zo weinig ervaring met coke.
Zag er voor mij 20/30 gram uit 🤦‍♂️.

Ja eens je start met wat men is 5g Snel weg.
Gelukkig houd ik niet van coke.

Bekijk bijlage 23230
Deze oproken en slapen , Enjoy ✌️
Klik om te vergroten...
Beter man, coke is eigenlijk ook rotzooi. Veel van mijn maten zijn daarvan naar de kkr gegaan. Maar als je van die goeie coke hebt.. :hearteyes:

Ik kan het wel waarderen, maar neem zelf ook liever andere drugs.
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#3
adieu zei:
Ik heb deze een tijdje terug genomen, geen strakke lijnen helaas en de live focus van mn S10 presteert iets beter op een grotere afstand, desalniettemin een mooie foto:
Bekijk bijlage 7369
Klik om te vergroten...
Skilatten! lekker. Kan je weer een uurtje mee door :grin:
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
A887FC7B-CF6E-4431-BE8F-60631D71ABFB.jpeg
l
lp1992Lid
01-01-2024, 00:00
#5
20210606_021841.jpgmoet zeggen dat ik deze kwaliteit al ff niet meer gehad heb✌
l
lp1992Lid
01-01-2024, 00:00
#6
CuriousExplorer zei:
Niks minder dan een grammetje,
Bleérde het cocaïne lammetje.
Klik om te vergroten...
juistem!!
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stillfighting zei:
Echt moeilijk te zeggen soms heb je die hele glanzige coke die kun je wel vaak zeggen dat Colo is dit is geen cryssie wel flakes het kan natuurlijk uit 3 of 4 landen komen ook Colombia heeft uiteraard flakes. Als je een betrouwbare bron hebt kun je het weten niet die dealer die een jaar draait meestal meestal zijn het mensen die al paar jaar achter de rug hebben die het weten. Maar ook ben ik erachter gekomen kijk beide foto's dat de glans ook door flits kan komen. Ik heb vele soorten voorbij zien komen en gekookt ik heb flakes mooi droog laagjes aanwezig ook 7.5 zien koken niks kan je zien blijkbaar zelfs na 20 jaar niet. Geur smaak overblijfsel na koken kan je over speculeren na 20 jaar. Beter een dealer die garantie geeft tot buiten de deur.
Als ik die foto's van mezelf kijk beide hetzelfde de 1 zou ik Colo cryssie zeggen andere zonder flits ziet wel mooi eruit.
Klik om te vergroten...

Die foto's doen me bijna watertanden. :mouthzip:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
lp1992 zei:
Bekijk bijlage 23504moet zeggen dat ik deze kwaliteit al ff niet meer gehad heb✌
Klik om te vergroten...
Van spiegel?


Kidding 😂


Enjoy it 😄
l
lp1992Lid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
Van spiegel?


Kidding 😂


Enjoy it 😄
Klik om te vergroten...
Yes gaat wel lukken😁
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
lp1992 zei:
Yes gaat wel lukken😁
Klik om te vergroten...
Lijkt wel een hoop? Niet? 😄
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lorki1 zei:
Bekijk bijlage 24056
Klik om te vergroten...
Mooi hoor.
l
lp1992Lid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Lijkt wel een hoop? Niet? 😄
Klik om te vergroten...
voor de verandering was het weer eens ook daadwerkelijk een grammetje wat ik kreeg :grin:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
20210806_163810.jpg
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
825BF61D-D184-4BB5-B3AF-C56A58EFC129.jpeg
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
lp1992 zei:
voor de verandering was het weer eens ook daadwerkelijk een grammetje wat ik kreeg :grin:
Klik om te vergroten...
Niks minder dan een grammetje,
Bleérde het cocaïne lammetje.
S
StillfightingLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hardcore_frk zei:
Wat denken jullie: Colombia of Peru?

Ik weet het verschil niet zo goed te herkennen eigenlijk..
Klik om te vergroten...

Echt moeilijk te zeggen soms heb je die hele glanzige coke die kun je wel vaak zeggen dat Colo is dit is geen cryssie wel flakes het kan natuurlijk uit 3 of 4 landen komen ook Colombia heeft uiteraard flakes. Als je een betrouwbare bron hebt kun je het weten niet die dealer die een jaar draait meestal meestal zijn het mensen die al paar jaar achter de rug hebben die het weten. Maar ook ben ik erachter gekomen kijk beide foto's dat de glans ook door flits kan komen. Ik heb vele soorten voorbij zien komen en gekookt ik heb flakes mooi droog laagjes aanwezig ook 7.5 zien koken niks kan je zien blijkbaar zelfs na 20 jaar niet. Geur smaak overblijfsel na koken kan je over speculeren na 20 jaar. Beter een dealer die garantie geeft tot buiten de deur.
Als ik die foto's van mezelf kijk beide hetzelfde de 1 zou ik Colo cryssie zeggen andere zonder flits ziet wel mooi eruit.
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Stillfighting zei:
Echt moeilijk te zeggen soms heb je die hele glanzige coke die kun je wel vaak zeggen dat Colo is dit is geen cryssie wel flakes het kan natuurlijk uit 3 of 4 landen komen ook Colombia heeft uiteraard flakes. Als je een betrouwbare bron hebt kun je het weten niet die dealer die een jaar draait meestal meestal zijn het mensen die al paar jaar achter de rug hebben die het weten. Maar ook ben ik erachter gekomen kijk beide foto's dat de glans ook door flits kan komen. Ik heb vele soorten voorbij zien komen en gekookt ik heb flakes mooi droog laagjes aanwezig ook 7.5 zien koken niks kan je zien blijkbaar zelfs na 20 jaar niet. Geur smaak overblijfsel na koken kan je over speculeren na 20 jaar. Beter een dealer die garantie geeft tot buiten de deur.
Als ik die foto's van mezelf kijk beide hetzelfde de 1 zou ik Colo cryssie zeggen andere zonder flits ziet wel mooi eruit.
Klik om te vergroten...
Zonder het weg te brengen blijft het uiteraard altijd speculeren ik kijk ook vooral als het kookt hoe helder de olie word en hoe helder de ammoniak blijft en hoe snel het hard word maar het blijft speculeren zonder het te laten testen maar als je het vaker weg heb gebracht en veel ervaring hebt met koken kom je een heel eind
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Calliweed2.0 zei:
Ik heb al tijdje niet laten testen maar in het verleden regelmatig laten testen weet ook niet of het wel kan met de Corona.
Meestal tussen de 86 en 88 % de 89.3 % word in het productieproces bijna nooit gehaald ben het ook nog nooit tegen gekomen.


Ok

Bekijk bijlage 22378
Klik om te vergroten...
En zo krijg ik nog spijt dat mijn wilde jaren voorbij zijn!
L
Lorki1Lid
01-01-2024, 00:00
#19
IMG_20210614_032041.jpg
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#20
9C070A46-396F-4356-9B51-9FA48E9E050F.jpeg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."