Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGewoon een mooie foto

Gewoon een mooie foto

614 antwoorden
101 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Is dat 3MMC in poedervorm?
Wist dat het bestond, alleen had ik het nog nooit gezien.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb deze een tijdje terug genomen, geen strakke lijnen helaas en de live focus van mn S10 presteert iets beter op een grotere afstand, desalniettemin een mooie foto:
20200429_025434.jpg
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Cocaïne: niks meer?, niks minder?

Ongetest.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#4
Leuke brok maar kan nog altijd versnede zijn en opnieuw gedrukt :upsidedown:
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Blauweaap zei:
Leuke brok maar kan nog altijd versnede zijn en opnieuw gedrukt :upsidedown:
Klik om te vergroten...
True that
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#6
@koningketa Hennig dikke lijnen dat ge legt. :P
Meestal pak ik maar de helft daarvan. Meestal...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Have fun !
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
Have fun !
Klik om te vergroten...
Thanks, nog steeds gezellig hier!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hier ook 🤣
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
John Trap zei:
Thanks, nog steeds gezellig hier!
Klik om te vergroten...
CuriousExplorer zei:
Hier ook 🤣
Klik om te vergroten...
C-658VsXoAo3ovC.jpg
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Niet slecht!
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#12
koningketa zei:
@heyol ik neem ook niet zulke dikke lijnen hoor, gewoon een stukje van de eerste lijn tot ie op is en dan maak ik kleinere lijnen. Daarnaast is het 3mmc, ik snuif zo ongeveer 0,5 tot 1 gram per dag van dat spul (ik weet 't, wordt aan gewerkt). Niet dat mensen de indruk krijgen dat dit normaal is hahah.
Klik om te vergroten...
Kom toch steeds meer jongeren tegen op huisfeestjes die dit toch wel normaal vinden. "Tis legaal dus mag je het elke avond snuiven ":facepalmman1:
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Is dat 3MMC in poedervorm?
Wist dat het bestond, alleen had ik het nog nooit gezien.
Klik om te vergroten...
Ik koop het in brokken en maak het fijn met een zelfgemaakte sleutelhanger (zie mijn recente reacties).
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#14
Blauweaap zei:
Kom toch steeds meer jongeren tegen op huisfeestjes die dit toch wel normaal vinden. "Tis legaal dus mag je het elke avond snuiven ":facepalmman1:
Klik om te vergroten...
Ja, de hoeveelheid jongeren die totaal geen idee hebben wat voor stoffen ze in hun lichaam drukken en de gevolgen daarvan zijn extreem groot. Ik snap echt niet hoe je niet van alles af weet van de drug voor je 't neemt.
Nou moet ik zeggen dat ondanks dat ik een wandelende encyclopedie ben wat betreft de veelvoorkomende partydrugs, het mij ook niet is gelukt verantwoordelijk hier mee om te gaan.
Moet je nagaan als je de risico's helemaal niet kent...
K
KetaKechLid
01-01-2024, 00:00
#15
Voor nog meer cocaine eye candy kan ik de subreddit r/cocaine aanraden... 😁😁😁
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#16
koningketa zei:
@heyol ik neem ook niet zulke dikke lijnen hoor, gewoon een stukje van de eerste lijn tot ie op is en dan maak ik kleinere lijnen. Daarnaast is het 3mmc, ik snuif zo ongeveer 0,5 tot 1 gram per dag van dat spul (ik weet 't, wordt aan gewerkt). Niet dat mensen de indruk krijgen dat dit normaal is hahah.
Klik om te vergroten...

< vs.>

koningketa zei:
Ja, de hoeveelheid jongeren die totaal geen idee hebben wat voor stoffen ze in hun lichaam drukken en de gevolgen daarvan zijn extreem groot. Ik snap echt niet hoe je niet van alles af weet van de drug voor je 't neemt.
Nou moet ik zeggen dat ondanks dat ik een wandelende encyclopedie ben wat betreft de veelvoorkomende partydrugs, het mij ook niet is gelukt verantwoordelijk hier mee om te gaan.
Moet je nagaan als je de risico's helemaal niet kent...
Klik om te vergroten...

uhu..
precies hetzelfde resultaat..
jij zou beter moeten weten..
halve to hele gram per dag gaat je serieus opbreken.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#17
@Gympie ik loop al een behoorlijke periode bij tactus, het gaat hier om een verslaving. Ik weet en merk heel goed hoe slecht het is, en ik ga stukje bij beetje weer de goede kant op.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#18
@koningketa https://drugsforum.nl/threads/bewegende-avatars.64168/ Please?? :relaxed:
9
9 strepenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spyro zei:
Flinke neus nodig voor die lijn. 🤪

Geintjuh, wat is dat?
Klik om te vergroten...
Kan wel tegen een geintje hoor, sosa was het vergeten fijn te maken voor ik het posten.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#20
@heyol ik neem ook niet zulke dikke lijnen hoor, gewoon een stukje van de eerste lijn tot ie op is en dan maak ik kleinere lijnen. Daarnaast is het 3mmc, ik snuif zo ongeveer 0,5 tot 1 gram per dag van dat spul (ik weet 't, wordt aan gewerkt). Niet dat mensen de indruk krijgen dat dit normaal is hahah.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."