#1
Is dat 3MMC in poedervorm?
Wist dat het bestond, alleen had ik het nog nooit gezien.
Wist dat het bestond, alleen had ik het nog nooit gezien.
True thatLeuke brok maar kan nog altijd versnede zijn en opnieuw gedrukt![]()
Thanks, nog steeds gezellig hier!Have fun !
Kom toch steeds meer jongeren tegen op huisfeestjes die dit toch wel normaal vinden. "Tis legaal dus mag je het elke avond snuiven "@heyol ik neem ook niet zulke dikke lijnen hoor, gewoon een stukje van de eerste lijn tot ie op is en dan maak ik kleinere lijnen. Daarnaast is het 3mmc, ik snuif zo ongeveer 0,5 tot 1 gram per dag van dat spul (ik weet 't, wordt aan gewerkt). Niet dat mensen de indruk krijgen dat dit normaal is hahah.
Ik koop het in brokken en maak het fijn met een zelfgemaakte sleutelhanger (zie mijn recente reacties).Is dat 3MMC in poedervorm?
Wist dat het bestond, alleen had ik het nog nooit gezien.
Ja, de hoeveelheid jongeren die totaal geen idee hebben wat voor stoffen ze in hun lichaam drukken en de gevolgen daarvan zijn extreem groot. Ik snap echt niet hoe je niet van alles af weet van de drug voor je 't neemt.Kom toch steeds meer jongeren tegen op huisfeestjes die dit toch wel normaal vinden. "Tis legaal dus mag je het elke avond snuiven "![]()
@heyol ik neem ook niet zulke dikke lijnen hoor, gewoon een stukje van de eerste lijn tot ie op is en dan maak ik kleinere lijnen. Daarnaast is het 3mmc, ik snuif zo ongeveer 0,5 tot 1 gram per dag van dat spul (ik weet 't, wordt aan gewerkt). Niet dat mensen de indruk krijgen dat dit normaal is hahah.
Ja, de hoeveelheid jongeren die totaal geen idee hebben wat voor stoffen ze in hun lichaam drukken en de gevolgen daarvan zijn extreem groot. Ik snap echt niet hoe je niet van alles af weet van de drug voor je 't neemt.
Nou moet ik zeggen dat ondanks dat ik een wandelende encyclopedie ben wat betreft de veelvoorkomende partydrugs, het mij ook niet is gelukt verantwoordelijk hier mee om te gaan.
Moet je nagaan als je de risico's helemaal niet kent...
Kan wel tegen een geintje hoor, sosa was het vergeten fijn te maken voor ik het posten.Flinke neus nodig voor die lijn. 🤪
Geintjuh, wat is dat?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."