#1
En zo slecht ziet het er niet uit vind ik. Ieder zo zijn bevindingen.Het oog wil ook wat, naja in dit geval het neusje π½
En zo slecht ziet het er niet uit vind ik. Ieder zo zijn bevindingen.Het oog wil ook wat, naja in dit geval het neusje π½
En zo slecht ziet het er niet uit vind ik. Ieder zo zijn bevindingen.
Dan moet je het testen in jou geval.Tuurlijk, is jij die het snuiven moet en er tevreden moet mee zijn.
Als je er tevreden van bent is het jou zeker gegund.
Maar als ik dit na jaren niet testen krijg van mijn dealer gaat het meteen op de testbank.
31gr?
Wa ga je daarmee doen? Sjeezes π
Koekjes Bakken!
Duidelijk een harde klomp suiker haha

@Lemmy @CuriousExplorer Klopt idd wat hij zegt π€£
Ik had de suikerpot laten vallen over de net afgespoelde natte afwas heen en heb alles weggegooid π€£ Was wel echt een teringzooi π«
Maar vond het wel een mooie brokπ€£
Maar ik moet echt geen 31 gram coke zelf in huis hebben hoor, dat wordt mijn dood danπ
Bekijk bijlage 54981
Maar ik moet echt geen 31 gram coke zelf in huis hebben hoor, dat wordt mijn dood danπ
lijkt wel echt niet op coke... geen idee wat ermee gebeurd is maar het lijkt precies vol met vuil te zitten ofzoOok...gewoon....een...mooie....foto...πBekijk bijlage 7530
Gadver mij niet bellen πlijkt wel echt niet op coke... geen idee wat ermee gebeurd is maar het lijkt precies vol met vuil te zitten ofzo
Werd ook niet gepost als coke πlijkt wel echt niet op coke... geen idee wat ermee gebeurd is maar het lijkt precies vol met vuil te zitten ofzo
ik ben van alle markten thuis π₯°Ben jij ook van de Fetish?
Er was hier een lid gebanned wegens het posten van iets met een hakenkruis, dus kijk alsjeblieft uit?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."