#1
Is net genoeg voor 1 avond veel plezier!Mooie foto's in dit topic ja, lekker hoor🥰
Paar mooie brokjes voor vriendlief en mij samen op het menu vanavond😍
Bekijk bijlage 7744
Is net genoeg voor 1 avond veel plezier!Mooie foto's in dit topic ja, lekker hoor🥰
Paar mooie brokjes voor vriendlief en mij samen op het menu vanavond😍
Bekijk bijlage 7744
Is net genoeg voor 1 avond veel plezier!
Dankjewel en ja dat is ook het plan idd, 1 avondje quality-time samen op deze manier🥰 en verder gewoon "braaf" uit eten en zwemmen de rest van het weekend.
Je hebt dan wel tolerantie zeker als je ieder een gr weg tikt toch? Of is het minder op die foto?Dankjewel en ja dat is ook het plan idd, 1 avondje quality-time samen op deze manier🥰 en verder gewoon "braaf" uit eten en zwemmen de rest van het weekend.
Je hebt dan wel tolerantie zeker als je ieder een gr weg tikt toch? Of is het minder op die foto?
Ja dat krijg ik ook wel weg als het gezellig is en de dag/avond langNee is idd 2 gram. Hij maakt wel een gram op meestal en ik 600/700mg.
Ik heb vorig weekend nog gehad op de meet, dus wel iets tolerantie nu.
Ja, klopt. Ik weet allen niet zeker of dit nu goed is of niet. Zoek maar eens op boorzuur.Soow die glimt!
Ik heb al veel gezien maar zoals dat nog nooit.
Heeft inderdaad wel iets weg van boorzuur haha maar als je het echt wil weten zou je het een keer kunnen wassen met droge aceton om te zien wat er van je packie overblijft.Ja, klopt. Ik weet allen niet zeker of dit nu goed is of niet. Zoek maar eens op boorzuur.
Maar ik heb al een aantal maal met EZ-thuistests getest en er komt altijd 'very high cocaine content' uit. Nog nooit echt laten testen bij een testcentrum.
Ik haal dit wel bij een zeer goede bekende en het is super sterk spul, dus ik geloof het verder wel. Slecht is het toch wel voor je, haha.

Never seen it before in my life. Mooi, dat geef ik het wel.Volgens @geflipt Is de wc de beste plaats om je lijn coke te snuiven, ik houd het bij bezichtigen.
Bekijk bijlage 7756
Geen idee van welk land , of met wat versneden.
Zal hem 1 van de jaren wel eens afkoken en zien hoeveel ik over houd..
Kutschaaltje is het , men steeltje is al afgebroken...Never seen it before in my life. Mooi, dat geef ik het wel.
En verdomme, ik ken dat schaaltje...
Fijn om te lezen dat het een KUTschaaltje is en dat uw STEELTJE IS AFGEBROKEN...Kutschaaltje is het , men steeltje is al afgebroken...
Maandag op werk een nieuw ponzen in inox , hebk ineens een tare gewicht als schaal ook.
En die is nog nie begonne 😌Da wordt nogal ne nacht !!!
Waneer het tijd is voor de volgende punt.Vraagje aan de coke liefhebbers hier...
Hoe snel snuiven jullie?
Daarmee bedoel ik niet de snelheid op zich 🤣
Qua tijdsinterval/ hoeveelheid
Is dat een dikke lijn elk uur?
Of elke 20min tot je zit waar je wilt zijn?
Halve tot driekwart gram. Zoveel en zo snel als ik zin heb!Vraagje aan de coke liefhebbers hier...
Hoe snel snuiven jullie?
Daarmee bedoel ik niet de snelheid op zich 🤣
Qua tijdsinterval/ hoeveelheid
Is dat een dikke lijn elk uur?
Of elke 20min tot je zit waar je wilt zijn?
Zijn jullie een beetje door de brokken heen gekomen?Nee is idd 2 gram. Hij maakt wel een gram op meestal en ik 600/700mg.
Ik heb vorig weekend nog gehad op de meet, dus wel iets tolerantie nu.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."