Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGewoon een mooie foto

Gewoon een mooie foto

614 antwoorden
111 weergaven
18-5-2026
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Perenijsje zei:
Mooie foto's in dit topic ja, lekker hoor🥰
Paar mooie brokjes voor vriendlief en mij samen op het menu vanavond😍

Bekijk bijlage 7744
Klik om te vergroten...
Is net genoeg voor 1 avond veel plezier!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#2
Blauweaap zei:
Is net genoeg voor 1 avond veel plezier!
Klik om te vergroten...

Dankjewel en ja dat is ook het plan idd, 1 avondje quality-time samen op deze manier🥰 en verder gewoon "braaf" uit eten en zwemmen de rest van het weekend.
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Perenijsje zei:
Dankjewel en ja dat is ook het plan idd, 1 avondje quality-time samen op deze manier🥰 en verder gewoon "braaf" uit eten en zwemmen de rest van het weekend.
Klik om te vergroten...

Hmmmm zo een avondje wil ik ook wel. Plannen volgend weekend?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#4
Perenijsje zei:
Dankjewel en ja dat is ook het plan idd, 1 avondje quality-time samen op deze manier🥰 en verder gewoon "braaf" uit eten en zwemmen de rest van het weekend.
Klik om te vergroten...
Je hebt dan wel tolerantie zeker als je ieder een gr weg tikt toch? Of is het minder op die foto?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mezelf zei:
Je hebt dan wel tolerantie zeker als je ieder een gr weg tikt toch? Of is het minder op die foto?
Klik om te vergroten...

Nee is idd 2 gram. Hij maakt wel een gram op meestal en ik 600/700mg.
Ik heb vorig weekend nog gehad op de meet, dus wel iets tolerantie nu.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#6
Perenijsje zei:
Nee is idd 2 gram. Hij maakt wel een gram op meestal en ik 600/700mg.
Ik heb vorig weekend nog gehad op de meet, dus wel iets tolerantie nu.
Klik om te vergroten...
Ja dat krijg ik ook wel weg als het gezellig is en de dag/avond lang :)
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn halfje voor de zaterdagavond!
T
TripnibLid
01-01-2024, 00:00
#8
1595614363644458452649787375195.jpg
Dat wordt smullen
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Meedoen dan maar 😅
Klein beetje ...😁
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tripnib zei:
Soow die glimt!
Ik heb al veel gezien maar zoals dat nog nooit.
Klik om te vergroten...
Ja, klopt. Ik weet allen niet zeker of dit nu goed is of niet. Zoek maar eens op boorzuur.

Maar ik heb al een aantal maal met EZ-thuistests getest en er komt altijd 'very high cocaine content' uit. Nog nooit echt laten testen bij een testcentrum.

Ik haal dit wel bij een zeer goede bekende en het is super sterk spul, dus ik geloof het verder wel. Slecht is het toch wel voor je, haha.
T
TripnibLid
01-01-2024, 00:00
#11
John Trap zei:
Ja, klopt. Ik weet allen niet zeker of dit nu goed is of niet. Zoek maar eens op boorzuur.

Maar ik heb al een aantal maal met EZ-thuistests getest en er komt altijd 'very high cocaine content' uit. Nog nooit echt laten testen bij een testcentrum.

Ik haal dit wel bij een zeer goede bekende en het is super sterk spul, dus ik geloof het verder wel. Slecht is het toch wel voor je, haha.
Klik om te vergroten...
Heeft inderdaad wel iets weg van boorzuur haha maar als je het echt wil weten zou je het een keer kunnen wassen met droge aceton om te zien wat er van je packie overblijft.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#12
Volgens @geflipt Is de wc de beste plaats om je lijn coke te snuiven, ik houd het bij bezichtigen.

20200724_214718.jpg
Geen idee van welk land , of met wat versneden.
Zal hem 1 van de jaren wel eens afkoken en zien hoeveel ik over houd..
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#13
inner_search zei:
Volgens @geflipt Is de wc de beste plaats om je lijn coke te snuiven, ik houd het bij bezichtigen.

Bekijk bijlage 7756
Geen idee van welk land , of met wat versneden.
Zal hem 1 van de jaren wel eens afkoken en zien hoeveel ik over houd..
Klik om te vergroten...
Never seen it before in my life. Mooi, dat geef ik het wel.
En verdomme, ik ken dat schaaltje...
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#14
geflipt zei:
Never seen it before in my life. Mooi, dat geef ik het wel.
En verdomme, ik ken dat schaaltje...
Klik om te vergroten...
Kutschaaltje is het , men steeltje is al afgebroken...
Maandag op werk een nieuw ponzen in inox , hebk ineens een tare gewicht als schaal ook.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#15
inner_search zei:
Kutschaaltje is het , men steeltje is al afgebroken...
Maandag op werk een nieuw ponzen in inox , hebk ineens een tare gewicht als schaal ook.
Klik om te vergroten...
Fijn om te lezen dat het een KUTschaaltje is en dat uw STEELTJE IS AFGEBROKEN... :tearsofjoy: Da wordt nogal ne nacht !!!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#16
geflipt zei:
Da wordt nogal ne nacht !!!
Klik om te vergroten...
En die is nog nie begonne 😌
Straks gaat men vrouw slapen , eens zien wat er dan nog gebeurd met het steeltje 😂
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
Vraagje aan de coke liefhebbers hier...
Hoe snel snuiven jullie?
Daarmee bedoel ik niet de snelheid op zich 🤣
Qua tijdsinterval/ hoeveelheid

Is dat een dikke lijn elk uur?
Of elke 20min tot je zit waar je wilt zijn?
Klik om te vergroten...
Waneer het tijd is voor de volgende punt.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dit topic gaat grotendeels over cocaïne...Vraagje...
Hoeveel gebruiken jullie per sessie?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
Vraagje aan de coke liefhebbers hier...
Hoe snel snuiven jullie?
Daarmee bedoel ik niet de snelheid op zich 🤣
Qua tijdsinterval/ hoeveelheid

Is dat een dikke lijn elk uur?
Of elke 20min tot je zit waar je wilt zijn?
Klik om te vergroten...
Halve tot driekwart gram. Zoveel en zo snel als ik zin heb!
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Perenijsje zei:
Nee is idd 2 gram. Hij maakt wel een gram op meestal en ik 600/700mg.
Ik heb vorig weekend nog gehad op de meet, dus wel iets tolerantie nu.
Klik om te vergroten...
Zijn jullie een beetje door de brokken heen gekomen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."