Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

3321 antwoorden
840 weergaven
18-5-2026
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ken niemand die een pil pakte voor ie een joint had gerookt...
klinkt ook heel onwaarscheinlijk
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#2
melissa zei:
t is toch ook bewezen nu,dat t met een jointje begint...... :confused: :confused:
Klik om te vergroten...
tzal wel meestal beginnen met een joint
redelijk logich volgens mij
maar nie iedereen die een joint heeft gerookt is daarom overgegaan naar harddrugs
S
SGiZOLid
01-01-2024, 00:00
#3
kdoe geen drugs... behalve:
-wiet/hasj
-paddo's
-X
-pep
-Rilatine
-benzo
-alcohol..
-poppers
- en de rest..
nie te veel dus :)
R
RosesLid
01-01-2024, 00:00
#4
-Alcohol
-Nicotine
-Wiet/Hasj
-Xtc
-Mdma puur(poeder)
-Paddo
-Bc2
-Stargate (voelde alleen tinteling in vingers)
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
...
m
megamoldLid
01-01-2024, 00:00
#6
weed
hash
ether
lachgas
paddos ( hawaiaans , mexicaans , ecuadoriaans )
lsa
lsd
speed
mdma
xtc ( pillen )
tripweed
salvia
ghb

kdenk ni dak iets vergete ben
:)
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#7
weed
hash
paddo's
lachgas
poppers
mdma
xtc (pilvorm)
speed
coke
(relatine?)
en binnekort ook ketamine voor de 1ste maal :)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
slunse zei:
tuurlijk niet, de redenering gaat maar op langs een kant..
vele mensen geven het argument: bijna iedere harddrug gebruiker heeft voordien softdrugs bebruikt
maar als je softdrugs vervangt door bv. melk klopt het ook nog, telt dus niet.
en idd, veel mensen die blowen raken nooit hd aan..
Klik om te vergroten...

mjah, voordat ik harddrugs wilde proberen had ik nog nooit geblowd... ik rook geeneens, ik dronk niet :P
mjah toen was ik op een feestje en toen werden me mdma kristallen aangeboden... en van t een kwam t ander...


wat ik wel eens op heb:

mdma kristallen
mda pilletjes
Xtc
Paddo's
Lsd
en wiet in de vorm van spacecake :)
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gisteren nog ketamine
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sweet_Shadow zei:
alcohol
wiet/hasj(melk)
paddo's
lachgas

tadaa :P
Klik om te vergroten...

Als wij paddo's en ephedra ruilen hebben we het zelfde lijstje :grin:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#11
wiet/hasj
dxm
lachgas
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ook ff updaten.

Alcohol. (Voor herhaling vatbaar, niet te vaak)
GHB. (Voor herhaling vatbaar, regelmatig)
XTC. (Voor herhaling vatbaar, paar x per jaar)
Pep. (Nooit meer)
Ket (Voor herhaling vatbaar, 1x per maand).
Sos (Nooit meer)
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#13
weed
shit
speed
mdma
keta
xtc
coke
ghb
vloeibare speed
multigas
O
ObytLid
01-01-2024, 00:00
#14
Enkel alcohol, wiet en hasj. Verder ga ik niet.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#15
minn zei:
lachgas
Klik om te vergroten...
oh leuk! wanneer dan? ^_^ en waar is het reportje? :P
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Obyt zei:
Enkel alcohol, wiet en hasj. Verder ga ik niet.
Klik om te vergroten...

verstandig :)
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#17
laan zei:
nutsss zei:
methylone (Xposion) :(
Klik om te vergroten...
lol 1e 35 jaar helemaal niets..

ps. Waarom :( achter methylone? :P
Klik om te vergroten...

Het werkte maar heel kort en had veel minder effect dan ik had verwacht. Een beetje wazig maar veel meer niet. En heel snel was de tolerantie dusdanig dat ik er vrijwel niks meer van voelde. En als je dan net 10 buisjes hebt gekocht dan is dat ongeveer gelijk aan 100 euro in de papierversnipperaar stoppen. Had me waarschijnlijk ook minder gefrustreerd :wink:

Maar.... het lag uiteraard ook aan mezelf omdat ik in die periode ook regelmatig XTC gebruikte en ik bouw met alles zeer snel een hoge tolerantie op heb ik gemerkt. Als je serotine tot op het bot is afgeschraapt kan je niet veel meer verwachten van dergelijke middelen...
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Creaturanoctis zei:
Da's nie veel in mijn geval, tenzij je alle legale shit meerekent...dan zijn het:

alcohol :beer:
tabak
hasj & wiet
zolpidem (keirelaxt slaapmiddel)
oxazepam
alprazolam (xanax)
Remeron (hell wat een kutzooi is dat zeg :openmouth: )
St. Janskruid
L-tryptofaan

Aan de opwekkende zooi hoef ik niet te gaan aangezien mijn hart een kutafwijkinkje heeft waardoor ie nogal es zomaar op hol slaat :angry:
Klik om te vergroten...

Ik heb wat trip reports over remeron gelezen, ze zijn allemaal vrij negatief :P Ik slik het elke dag, alleen dan een normale hoeveelheid (30 mg) :wink:
S
SpelieskenLid
01-01-2024, 00:00
#19
- Speed
- Coke
- XTC
- Hasj
- Wiet
- Heroine
- GHB
- Tabak
- Alcohol
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#20
tabak
mdma
alcohol
salvia divinorum
wiet/hasj
spacecake
paddos (mexicaanse, colombiaanse & hawaiiaanse)
cocaïne
5-meo-mipt
ephedra

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...111112113114115...167
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."