Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"bo zei: Ik heb altijd zo'n droge mond als ik coke gebruik. Zelfs als ik drink gaat dit niet over, daarom lik ik heel vaak mijn lippen af omdat ik anders niet meer normaal kan praten. Zijn er nog meer cokesnuivers die hier last van hebben? Is er een oplossing voor, behalve kauwgom want dan sta je zo vreemd te kauwen. Klik om te vergroten... heey ja daar heb ik ook last van als ik coke gebruik... volgens mij is er gewoon niks aan te doen heur, behalve water etc drinken....misschien labello ofzo op je lippen smeren zodat je weer beetje normaal kan praten? ik weet het niet.....het weerhoud mij er in ieder geval nie van om het te gebruike"
"GabberFreak17 zei: als jullie speed gebruiken..de dag erna krijgen jullie dan ook last van depresief zijn..en nogal lusteloos... en voral emotioneel heel labiel... Klik om te vergroten... ik herken da gevoel wel ja....vooral het depressieve, dat alles om je heen kut lijkt, overal zomaar om kan gaan janken als je zou willen en alles is gewoon ff kut....veel nadenken ezow maarja ik gebruik nie vaak speed ofzow maar als ik het heb gebruikt is het de dag erna echt super erg...."
"Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt? Exort zei: Nou ben ik dus welles benieuwd hea van elke drug gebruiker op dit forum hoe ver zijn ervaringen gaan met drugs. Die van mij zijn niet veel bijzonder hier is me lijstje: Alcohol Cafëine Tabak Wiet & Hasj Ephedra Paddo's MDMA Amfetamine Cocaïne DXM Klik om te vergroten... speed, coke, xtc, alcohol, wiet/hasj....allemaal errug lekker, nie?! :P"
"Ik heb de ziekte van Chron en zou graag weer eens een keer een pilletje slikken... Heb het al eens eerder gedaan en toen ging alles goed maar toen had ik ook nog geen medicijnen...nu dus wel... Kan dat samen?? Het zijn medicijnen om de pijn te verzachten en de ontstekking te remmen..."
"okee..nou ik ben benieuwd...ik neem sowieso niet zo'n hele grote hoeveelheid, 2 snoepjes denk ik.. in mijn medicijnen zit 500 mg mesalazine! bedankt he"
"Waterpijp zei: Ik wil een keer LSD gebruiken zoals ik al vaak aangeef in topicjes. Is het noodzakelijk dat er iemand nuchter blijft, mocht er iemand een bad trip krijgen? Bedankt voor dit geweldige forum met geweldige mensen die geweldig helpen! Klik om te vergroten... Lijkt me best saai voor diegene he Gewoon doen joh! Gaat niks fout waarschijnlijk, als je maar veel van alles doet en veel pillen derbij"