Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

3321 antwoorden
843 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
transformated zei:
Dat is ook al een waslijst 😉
Klik om te vergroten...
Is het ook wel. Maar krijg er wel steeds minder interesse in eerlijk gezegd
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
- Alcohol
- Weed
- 4MMC
- 3 MMC
- Cocaïne
- Ketamine
- 2CB
- Speed

Deze zijn chronologisch gerangschikt, en voor recreatief gebruik.

- Diazepam
- Valtran
- Tramadol

Deze zijn voor pijnbestrijding helaas.
Klik om te vergroten...

XTC
Truffels

Die was ik nog vergeten 🤣
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Is het ook wel. Maar krijg er wel steeds minder interesse in eerlijk gezegd
Klik om te vergroten...
Ik heb minder interesse in de gewone drugs maar in bepaald rc's heb ik wel nog interesse.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
transformated zei:
Ik heb minder interesse in de gewone drugs maar in bepaald rc's heb ik wel nog interesse.
Klik om te vergroten...
Wil ook nog wel een aantal RC’s proberen maar heb geen haast. 😁 Voel me even prima nuchter.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
Wil ook nog wel een aantal RC’s proberen maar heb geen haast. 😁 Voel me even prima nuchter.
Klik om te vergroten...
Ik voel me ook prima😁
Maar wel onder invloed van CBD en O-PCE.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Transformated, met jouw historie in binge-gebruik is GHB het laatste wat jij moet uitproberen. Ik denk niet dat er ergere middelen zijn om van af te kicken, en je kan niet zoals dissos even een weekje of twee bingen. Want dan ben je hooked, cold turkey afkicken is dodelijk.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
transformated zei:
Ik heb minder interesse in de gewone drugs maar in bepaald rc's heb ik wel nog interesse.
Klik om te vergroten...

Yepz...hier ook zo...
De std drugs zijn een no go, bepaalde rc's spreken me wel zwaar aan 😄
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Buu zei:
Transformated, met jouw historie in binge-gebruik is GHB het laatste wat jij moet uitproberen. Ik denk niet dat er ergere middelen zijn om van af te kicken, en je kan niet zoals dissos even een weekje of twee bingen. Want dan ben je hooked, cold turkey afkicken is dodelijk.
Klik om te vergroten...
GHB is ook iets waar ik niet op zoek naar ben. Normaal heb ik wel interesse in drugs maar GHB zegt me niks. Als ik moet denken wat voor effect het geeft dan moet ik denken aan een soort van benzo, alcohol en kleine ketamine high.
T
TaktakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alcohol
Weed
XTC
MDMA
Cocaïne
Speed
4/MMC
2CB
Alprazolam
Ketamine
W
Waterpijp-bong.nlLid
01-01-2024, 00:00
#10

Nee, wij verkopen alleen de apparaten en accessoires om te roken of verdampen, zoals een bong / vaporizer / puurpijp / etc.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#11
Benzodiazepines
zolpidem: oké
alprazolam: oké
+ flunitrazolam: stom

Delirianten
+ diphenhydramine: oké

Depressanten
alcohol: extreem misbruikt
GHB: potentieel misbruik

Dissociatieven
lachgas: geweldig (eerst: stom)
R-ketamine: misbruikt
S-ketamine: misbruikt
3-MeO-PCP: stom
+ deschloroketamine: stom
+ O-PCE: verschrikkelijk


Entactogenen
MDMA: geweldig

Opioïden
kratom: leuk
tramadol: potentieel misbruik
mitragynine: stom
oxycodon: leuk
+ O-desmethyltramadol: verschrikkelijk
+ diacetylmorfine: potentieel misbruik

Psychedelica
wiet: stom
truffels: leuk (eerst: oké)
LSD: leuk (eerst: oké)
LSA: verschrikkelijk
2C-B: geweldig (eerst: leuk)
hasj: oké
4-HO-MET: oké
+ DMT: geweldig
+ 4-HO-MiPT: geweldig


Stimulanten
nicotine: stom
kanna: oké
dextro-amfetamine: geweldig
cocaïne: oké (eerst: leuk)
+ methylfenidaat: oké
+ amfetamine: potentieel misbruik
+ armodafinil: oké


To do list: αMT, 1B-LSD, 1cP-LSD, 1P-LSD, 4-MMC, 5-APB, 6-APB, DOC, Gifsla, mescaline, methamfetamine, opium en poppers.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
STIMULANTS
1.amphetamine
2.Methamphetamine
3.Cocaine(crack to)
4.4-fa
5.Kanna
6.Caffeine
7.Nicotine
8.Methylfenidate
9.Ethylfenidate
10.4mmc
11.5mapb
12.aphp
13.mdma
14.4fmph
15.3-fa

Psychedelics
16.Lsa
17.Datura stramonium
18.amanita muscaria
19.lsd
20.mirtazapine
21.nutmeg
22.2c-b
23.shrooms

Sedatives
24.Alprazolam
25.Diazepam
26. Oxazepam
27. Zolpidem
28.Tramadol
29.Alcohol
30.Weed
31.flunitrazolam
32.ghb
33.trazodone
34.kratom
35.oxycodone
36.lorazepam
37.temazepam
38. Heroin
39. Morphine

Dissociative
40.Ether
41.Salvia
42.dck
43.3-meo-pcp
44.ketamine
45.n2o
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#13
benzzzy zei:
STIMULANTS
1.amphetamine
2.Methamphetamine
3.Cocaine(crack to)
4.4-fa
5.Kanna
6.Caffeine
7.Nicotine
8.Methylfenidate
9.Ethylfenidate
10.4mmc
11.5mapb
12.aphp
13.mdma
14.4fmph
15.3-fa

Psychedelics
16.Lsa
17.Datura stramonium
18.amanita muscaria
19.lsd
20.mirtazapine
21.nutmeg
22.2c-b
23.shrooms

Sedatives
24.Alprazolam
25.Diazepam
26. Oxazepam
27. Zolpidem
28.Tramadol
29.Alcohol
30.Weed
31.flunitrazolam
32.ghb
33.trazodone
34.kratom
35.oxycodone
36.lorazepam
37.temazepam
38. Heroin
39. Morphine

Dissociative
40.Ether
41.Salvia
42.dck
43.3-meo-pcp
44.ketamine
45.n2o
Klik om te vergroten...
Wat vond je van α-PHP?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Salvia zei:
Heb je atomoxetine medicinaal of recreatief gebruikt? Want recreatief lijkt me er dus geen reet aan, omdat het geen stimulant is op de manier dat dextro-amfetamine dat bijvoorbeeld wel is. Het is überhaupt niet psychoactief volgens mij.
Bekijk bijlage 8080
Klik om te vergroten...
Recreatief en in combinatie met flink wat andere middelen na 2 à 3 dagen doorfeesten. Het was het enige dat we nog hadden en we hebben het er toen maar gewoon ingegooid (ik was 20 jaar oud en dit was zeker niet doordacht).

Maar volgens mij niets van gemerkt, dus ik denk dat je gelijk hebt dat hij formeel gezien van de lijst af mag!
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kut
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Stimulanten
1. Amfetamine (racemisch)
2. Dexamfetamine
3. Cocaïne (snuif, plofje en cocabladeren)
4. 2-FMA
5. Cafeïne
6. Nicotine
7. Methylfenidaat
8. Atomoxetine
9. MDMA (XTC en kristallen)

Psychedelica
1. 2C-B
2. 2C-I (all-time favorite)
3. Paddo's
4. DMT (all-time favorite. Veel gedaan, maar ik durf niet meer. Nooit bad gegaan, maar toch..)

Sederend
1. Alprazolam
2. Diazepam
3. Oxazepam
4. Tramadol
5. Alcohol
6. Cannabis (wiet, hasj, hasjolie en spacecake)
7. Flunitrazolam
8. Kratom
9. Oxycodon
10. Lormetazepam
11. Temazepam
12. Etizolam
13. Bromazolam
14. Clonazepam
15. Clonazolam
16. Morfine (pillen)
17. Opium
18. Codeïne
19. Phenibut
20. Flualprazolam

Dissociatief
1. Ketamine (nooit een sterke dosis)
2. Lachgas
3. Poppers (amylnitriet, pentylnitriet en isopropylnitriet)

In bezit, niet gebruikt
1. 1P-LSP
2. 1cP-LSD
3. ETH-LAD
4. 4F-methylfenidaat
5. 2-FDCK
6. GHB (had ik in bezit, maar uit wijsheid weggegooid)
7. Diclazepam
8. 2C-B-FLY
9. 3-MMC
10. Kanna
11. Mescaline
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Af en toe rook ik stiekem eens een sigaretje onder de afzuigkap als mama boodschappen gaat doen. Maar niet te vaak hoor want ik moet er zo hard van hoesten.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik moet toch wel zeggen dat ik, als ik de lijst met drugs zie die sommige van de leden geprobeerd hebben, onder de indruk ben.
Jazeker.
Bij mij is die lijst erg kort...
Alcohol. De aller, aller ergste.
Hash met name Maroc, Turkse, Afghaanse,
Weed. Vele Haze soorten en Indo weed,
Speed, 2 x in mijn leven.
Rc's, disso's en opioide tramadol,
Opiaten, oxcycodon en oxcycontin , medicinale morfine door een arts toegediend, Dat is de beste!
Methadon, als pijnstiller voorgeschreven,
Coke, 3 x in mijn leven,
LSD, en 1lp lsd dus een rc,
2fdck
BKEPDB
2fma
3fma
4fma
4HO met.
3meo pcp

Oei. Best wel veel eigenlijk.
Nu houd. Ik het even op cafeïne ...en nicotine.
Verder niets.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#19
John Trap zei:
Stimulanten
1. Amfetamine (racemisch)
2. Dexamfetamine
3. Cocaïne (snuif, plofje en cocabladeren)
4. 2-FMA
5. Cafeïne
6. Nicotine
7. Methylfenidaat
8. Atomoxetine
9. MDMA (XTC en kristallen)

Psychedelica
1. 2C-B
2. 2C-I (all-time favorite)
3. Paddo's
4. DMT (all-time favorite. Veel gedaan, maar ik durf niet meer. Nooit bad gegaan, maar toch..)

Sederend
1. Alprazolam
2. Diazepam
3. Oxazepam
4. Tramadol
5. Alcohol
6. Cannabis (wiet, hasj, hasjolie en spacecake)
7. Flunitrazolam
8. Kratom
9. Oxycodon
10. Lormetazepam
11. Temazepam
12. Etizolam
13. Bromazolam
14. Clonazepam
15. Clonazolam
16. Morfine (pillen)
17. Opium
18. Codeïne
19. Phenibut
20. Flualprazolam

Dissociatief
1. Ketamine (nooit een sterke dosis)
2. Lachgas
3. Poppers (amylnitriet, pentylnitriet en isopropylnitriet)

In bezit, niet gebruikt
1. 1P-LSP
2. 1cP-LSD
3. ETH-LAD
4. 4F-methylfenidaat
5. 2-FDCK
6. GHB (had ik in bezit, maar uit wijsheid weggegooid)
7. Diclazepam
8. 2C-B-FLY
9. 3-MMC
10. Kanna
11. Mescaline
Klik om te vergroten...
Heb je atomoxetine medicinaal of recreatief gebruikt? Want recreatief lijkt me er dus geen reet aan, omdat het geen stimulant is op de manier dat dextro-amfetamine dat bijvoorbeeld wel is. Het is überhaupt niet psychoactief volgens mij.
20200802_133122.jpg
R
RoerbakgroenteLid
01-01-2024, 00:00
#20
Voor mij:
Wiet
Hasj
Lachgas
Ketamine
Speed
Coke
Alcohol
Nicotine
4-FMP
Xtc
Pure mdma
Oxy
truffels
Paddo’s
Lsd
In willekeurige volgorde

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...110111112113114...167
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."