#1
Nog even wat informatie over ketamine en over een ervaring van een maat van mij met ketamine. Als je keta in hoge doseringen gebruikt kun je last krijgen van rare dromen en bijna-dood-ervaringen. Een paar puntjes keta kan wel vaag werken, je hebt haast geen controle meer over je lichaam en weet niet wat je doet.........haha een maat van mij had iets teveel keta+een paar pillen op en ging in de struiken zitten. Daarna plukt hij rustig een tak met bladeren van de struik en begint er op te kauwen als een lama..... :P Hij had de bladeren/takken smakelijk waar iedereen bij zat op zitten vreten en een paar uur erna wist hij niet meer waarom hij zo'n vieze smaak in zijn mond had, haha! Toen wij hem het verhaal vertelden geloofde hij er niets van. Het was wel grappig maar je kunt dus (gekke) dingen doen waar je later helemaal niets meer vanaf weet, dus probeer eerst een lichte dosering. En liever ook niet in combinatie met andere drugs. Maarja, naar die waarschuwing luister ik ook bijna nooit want combineren kan verassend uitpakken.
SNATSERTJE
totdat je de verkeerde combi maakt en dan ineens combineer je nooit meer, NOOIT meer 