Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs heb jij nu in huis?

Welke drugs heb jij nu in huis?

949 antwoorden
142 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
🐺PsyTekz zei:
Geraak niet wakker vandaag 🤣😅.
Klik om te vergroten...
Lol. Ik dacht ook dat dit het “welke drugs gebruik je nu” topic was. Goedemorgen! 😂
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spyro zei:
Lol. Ik dacht ook dat dit het “welke drugs gebruik je nu” topic was. Goedemorgen! 😂
Klik om te vergroten...

Blij dat ik niet de enige ben. Vond de combi ook al helemaal niet De Dunne stijl 🤣.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
🐺PsyTekz zei:
Blij dat ik niet de enige ben. Vond de combi ook al helemaal niet De Dunne stijl 🤣.
Klik om te vergroten...
Nee. Ik dacht ook al... Die heeft er zin in op een zondag! 😂
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
🐺PsyTekz zei:
Geraak niet wakker vandaag 🤣😅.
Klik om te vergroten...
Ken beuren mien jong, ken beuren...
Jij dacht al: wtf doet die die Dunnen nou ineens?? :tearsofjoy:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
Nee. Ik dacht ook al... Die heeft er zin in op een zondag! 😂
Klik om te vergroten...
Ben in mijn midlife crisis hahahaha!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Ken beuren mien jong, ken beuren...
Jij dacht al: wtf doet die die Dunnen nou ineens?? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ja zoiets hahaha 🤣
A
AcousticLid
01-01-2024, 00:00
#7
3 soorten paddo's, mexicaanse, golden teacher en mckennaii, en nog enkele kalmeerpillen (lysanxia)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wiet, 2 soorten
MDMA kristallen
Speed
1P-LSD
Etizolam
Temazepam
1 bier in de koelkast
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Knuffelpanda zei:
Bekijk bijlage 18409Bekijk bijlage 18410Bekijk bijlage 18411
Voorlopig wel genoeg voorraad 🤪
Klik om te vergroten...
Jouw favo drugs zijn blijkbaar stims 🤣
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
🐺PsyTekz zei:
Blij dat ik niet de enige ben. Vond de combi ook al helemaal niet De Dunne stijl 🤣.
Klik om te vergroten...
Ik kan jou niet taggen. Als ik dat plaatje van de grijze wolf doe en dan begin met Psy dan kent het niet. Wel kan ik je citeren.
Kijk een eens in het “wat ben je op dit moment aan het eten?” topic. Dan zie je dat ik niet aan de mdma oid zit hahaha
T
TheGozdLid
01-01-2024, 00:00
#11
a1b2c3d4 zei:
Welke drugs en hoeveel daarvan heb je nu in huis?
Deze thread is naar aanleiding van een vraag van Inhale in het "vraag voor degene die na je post!" thread.
Klik om te vergroten...
alcohol, LSA zaden, harmaline zaden, 2g N,N-DMT
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
John Trap zei:
Hij hoeft ze toch niet tegelijk te nemen, haha. Een temazepam aan het einde van een MDMA-avond kan heerlijk zijn!
Klik om te vergroten...

De Dunne zei:
Ben in mijn midlife crisis hahahaha!
Klik om te vergroten...

Dus de Hij word een Zij....of andersom :tearsofjoy:
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#13
CC0D54C6-9D06-4D5F-B97C-262962626B2D.jpeg53238829-BF91-4642-8336-E18B8306B511.jpeg778C1C03-10A5-4733-8DC5-17308E27D92F.jpeg
Voorlopig wel genoeg voorraad 🤪
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#14
wapboy zei:
Dus de Hij word een Zij....of andersom :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
🤨
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#15
cutepool zei:
Heb je ervaring met thc-c4?
Ik heb op dit moment DMT, 5-meo-dmt, 3-ho-pcp, MXP, 2c-d, 2c-b, 4-ho-met, 1cp-lsd, AL-LAD en nog wat zooi
Klik om te vergroten...
Jup, 10 a 15mg door mn shag gedraaid en dan oproken. Het werkt, zelfde soort high als wiet, na 45 minuten werkt het verrassend snel uit. Maar eerlijk, echt gezond voelt het niet aan. Prikkelend gevoel in de keel tijdens het roken. T is leuk om eens geprobeerd te hebben. Hoger als 15mg zou ik zeker niet aanraden btw.
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Een paar
B
BoromeijLid
01-01-2024, 00:00
#17
oei, dan moet ik even goed denken.

zon 50 gram pep ,anderhalf nl xanax, 2 pilen xtc van 275 mg, iets van 1 gram 3mmc ofzo en dan nog 2 soorten wiet ongeveer 2 gram totaal
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oké, vandaag was de dag. Ik heb m'n stash weer helemaal in eigen beheer. Ik denk dat het me gaat lukken. Ik heb alleen voor de zekerheid speed weggelaten nog.

Als het niet goed gaat, gaat het in bewaring. De gootsteen vind ik toch zonde...

A-pihp
Etizolam
Clonazolam
GHB
Kratom
Oxycodon
Phenibut
Quetiapine
Tramadol
Truffels
Wiet
Wietolie
XTC
1P-LSD
2C-B-FLY
2F-DCK
3-Fa
3-FPM
3-MeO-PCE
3-MeO-PCP
3-MMC
6-APB

(Weggedaan: ketamine, coke, O-PCE, 3-CMC, 2-FA, 4-HO-MET, MXiPr)
Niet meegenomen; speed....
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Collectie van @Zeelanddude, @geflipt, @Lisje en mij.

ED00FB80-3544-495B-97BC-F2B69433751C.jpeg

377A1E8C-0A74-45E2-AC46-AE95449F4F07.jpeg

443D44A3-37DF-4EB4-862E-49E7F6A989D3.jpeg

8687ADAA-7CE9-46E1-9419-8D194533268D.jpeg
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snuffelaar zei:
Collectie van @Zeelanddude, @geflipt, @Lisje en mij.

Bekijk bijlage 24587

Bekijk bijlage 24588

Bekijk bijlage 24589

Bekijk bijlage 24590
Klik om te vergroten...
Poahhh... Jullie kunnen nog wel effe vooruit! 😃👌🏻

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."