#1
Lol. Ik dacht ook dat dit het “welke drugs gebruik je nu” topic was. Goedemorgen! 😂Geraak niet wakker vandaag 🤣😅.
Lol. Ik dacht ook dat dit het “welke drugs gebruik je nu” topic was. Goedemorgen! 😂Geraak niet wakker vandaag 🤣😅.
Lol. Ik dacht ook dat dit het “welke drugs gebruik je nu” topic was. Goedemorgen! 😂
Nee. Ik dacht ook al... Die heeft er zin in op een zondag! 😂Blij dat ik niet de enige ben. Vond de combi ook al helemaal niet De Dunne stijl 🤣.
Ken beuren mien jong, ken beuren...Geraak niet wakker vandaag 🤣😅.
Ben in mijn midlife crisis hahahaha!Nee. Ik dacht ook al... Die heeft er zin in op een zondag! 😂
Ken beuren mien jong, ken beuren...
Jij dacht al: wtf doet die die Dunnen nou ineens??![]()
Jouw favo drugs zijn blijkbaar stims 🤣
Ik kan jou niet taggen. Als ik dat plaatje van de grijze wolf doe en dan begin met Psy dan kent het niet. Wel kan ik je citeren.Blij dat ik niet de enige ben. Vond de combi ook al helemaal niet De Dunne stijl 🤣.
alcohol, LSA zaden, harmaline zaden, 2g N,N-DMTWelke drugs en hoeveel daarvan heb je nu in huis?
Deze thread is naar aanleiding van een vraag van Inhale in het "vraag voor degene die na je post!" thread.
Hij hoeft ze toch niet tegelijk te nemen, haha. Een temazepam aan het einde van een MDMA-avond kan heerlijk zijn!
Ben in mijn midlife crisis hahahaha!
🤨Dus de Hij word een Zij....of andersom![]()
Jup, 10 a 15mg door mn shag gedraaid en dan oproken. Het werkt, zelfde soort high als wiet, na 45 minuten werkt het verrassend snel uit. Maar eerlijk, echt gezond voelt het niet aan. Prikkelend gevoel in de keel tijdens het roken. T is leuk om eens geprobeerd te hebben. Hoger als 15mg zou ik zeker niet aanraden btw.Heb je ervaring met thc-c4?
Ik heb op dit moment DMT, 5-meo-dmt, 3-ho-pcp, MXP, 2c-d, 2c-b, 4-ho-met, 1cp-lsd, AL-LAD en nog wat zooi
Poahhh... Jullie kunnen nog wel effe vooruit! 😃👌🏻
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."