Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Totaal afhankelijk van de je staat van zijn, mijn ervaring.... Kan omslaan, kan superchili zijn. Best sterk kunnen zijn om shit om te kunnen draaien . Heb je daar geen ervaring mee en raakt in een negatieve spiraal... success.. Helaas.. .."
"Bunkerjunk Gijs zei: Methamfetamine Speed 4mmc NEP 4-MPD 4-MAR a-PIHP AMT XTC Captagon Dexamfetamine Methylfenidaat Staafjes keta Suiker keta 2f-nen-dck Tramadol Diazepam Pregabaline Clonazepam Pipamperon Deschloroetizolam Quetiapine Olanzapine Alprazolam Promethazin Klik om te vergroten... T*ering hele apotheek haha"
"Ik heb mij neergelegd dat de tijd van âfunâ wel weer even voorbij is. Benzo afbouwen en 3mmc al klaar.. dan weer terug naar basic life. Kost wel wat ziektedage Hee is leven is kortweg niet zo beheersbaar of te controleren⊠als ik had bedacht . Dat is ok zolang ik deze comebacks overleef Dus ja 3mmc/5mapb/erizolam op veel momenten ernstig plezierig maar regelmatig ook niet. belangrijkst: 3mmc is een stevige sluipmoordernaar. Zeker in combinatie ben benzos of alcohol in nood. Voor mij verwrong het het verantwoordinkheidsproces enorm nog los van de tijdsbesteding en empathie. Dit is serieus âslechte âserieuzeâ. I donât know denk niet dat de high de down bijneemacties m vervolgen rechtvaardigen. Maar is voor mij, misschien ben jij sterker. Ps.. ik heb een hoop onderzocht: mdpv/mcc varianten.. casthinon en hoop andeee shit. Vind ervan wat je vind â€ïž"
"Jah waar begon het eigenlijk allemaal. Zoân drie weken geleden. Het leven liep op rolletjes weer. Eindelijk meer dan een maand clean en bij om verder te kunnen.. Maar dit is een triprepory.. ik als absolute alcoholist Dachf wel een speciaal bier te kunnen hebben .. zo gedacht .. zo gedaan.. zo de volgende morgen wakker van âUh welke tijd ja vetâ. word vervolgt"
"Hoop dat het posten deze keer wel is gelukt.. Enfin had tien toen nog 10 dagen vakantie vakantie blahblah. Probeer het kort te houden. Maandag weer werkten. Redelijk bijgetrokken appje vab 3mmc dealers. Nou ik denk ideaal om even op door te werken. Van zondagavond to rond 6 wakker tot zeker 10 en alleen maar een mijn lul lopen trekken. Ik was gewoon gone, focused op 1 ding). wat ik toen wel tof vond hoor en nog best eeej dar door wide trekken en ziek melden. Hele dag geil voelen en mee bezig zijn was prima. belangrijk ding: ik nam etizolam tegen vervelend hartklopping enzo. Wel rekenend met het feit dat dat niet gezond was"
"Foxy Methoxy zei: Volgens mij moet je ver van α-PVP, a-PHiP & a-PHP vandaan blijven. Klik om te vergroten... Agree.. komt niks en ook echt niks meer dan allende van."
"Maar het doel en was gewoon klas komen no matter how. Meer nemen of hoe dan ook whatever. Dat was al fun tot twee dagenâ 3mcc deed wat het deed, Tot het dat natuurlijk niet neee deed. De rust weg en ook maar iets van geilheid/ een harde.. ver te doeken. kort Doors e bocht maar daarna nog a-php gerookt en N-Ethylhexedrone. Behalve onrustig deed dit niks. Op deze manier werk het dus niet kan ik je vertellen. no mather welko cahinone. En ik ken de scienxe er niet van lever in elk geval niet op wat het doet."
"T is lastig paar weken in een post te douwen đ "
"Soort van idee was - nee ik kan niet 1 - escaleer naar 3mmc en sowieso geen werk - experimenteer met andere cathinonwn, doesnât work - hm naaar leven op 3mmc Kortom: voor het effect ainât worth i. allicht in war te veel korte snippers gepropt"
"inner_search zei: Moet men woorden een beetje terug trekken. Het is wel een rapport ,maar ik lees hem gewoon compleet verward door de multiposts en rondom tekst erbij đ. Klik om te vergroten... Ah ja en dat kan ook wel kloppen doordat het een verwarde en vreemd in elkaar gewoven week is geworden. 3MMC verleidt en mimiekt als geen ander. Ik dacht ik normaal was⊠maar was ât nie"