Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, Ik gebruik al een tijdje recreatief MDMA . Ca 1x in de 2 maanden ben ik helemaal happy . het punt is, dit doe ik altijd alleen. Ik zou het leuk vinden om dit een keer met een vrouw te doen. lekker knuffelen en zo. Maar ja... waar vindt je iemand. weet iemand of ben je iemand die met me mee wil spacen, laat het me weten. Ik woon in het midden van het land, maar kan ook ergens heen. Dus, ben je een leuke dame.... gr rene"
"als je wat kamagra of viagra neemt wel. voordeel is dat je moeilijk klaar kan komen,. voordeel daarvan dat je heel lang door kan gaan. meestal wel uren"
"het helpt als je al een beetje in de mood ben. ik wil wel een keer een goede dosis 2cb proberen. dat schijnt nog beter te zijn"
"niet veel, klein beetje speed en wat MDMA"
"Jazz35 zei: Maar kun je dan nog.seksen...? Klik om te vergroten... met behulp van kamagra zeker wel. en lang ook"
"voor mij is dat nu MDMA, maar als er iets wat nog intenser is, wil ik het graag ook een keer proberen. zelf heb ik nog niet veel geprobeerd. allen xtc, MDMA, speed en 2cb en deed helemaal niets, misschien een te kleine dosis voor mijn lengte (1.98m) De combinatie met een paar lijntjes speed en later wat MDMA kristallen, werkt ook heel erg goed. een pure vorm van XTC lijkt wel"
"het nadeel van pep bij mij is dat mijn pieletje even aan het verstoppen is. vandaar de kamagra"
"dat vind ik fijn aan kristallen. kan je je hoeveelheid aanpassen en je mood."
"ik lik ook graag ergens anders aan als ik wappie ben hahaha"
"wat zijn de plannen voor iedereen hier? nog leuke (thuis)feesten in het land?"