Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs heb jij nu in huis?

Welke drugs heb jij nu in huis?

949 antwoorden
128 weergaven
18-5-2026
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wow acht zes mooie voorraad ben je wel even mee bezig geweest zeker de amphefatime is lekker..oxycodon oook trouwens en dex.. die ga iik ik ook proberen los te weken bij mijn ggz instelling
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Helemaal nada, noppes, niks!
Lang geleden hahaha!
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#3
acht.zes zei:
Uit:

Een 250ml fles GHB die voor 2/3 gevuld was met het linke goedje. Net door de gootsteen gespoeld en de fles buiten in de container gegooid.

Ik ben dus zondag gaan slapen, nogal onder invloed van alcohol en pas dinsdagochtend wakker geworden. Daar ben ik heel erg van geschrokken en pas eind van de dag realiseerde ik me dat ik al meer dan een half jaar die fles GHB in de koelkast heb staan en zeer waarschijnlijk ben ik al slaapdronken zondagnacht in de koelkast op zoek gegaan naar iets te drinken en hen ik een paar slokken van de GHB genomen waardoor ik lange tijd out ben gegaan en afgelopen maandag niet wakker ben geweest en dus pas weer dinsdagochtend wakker werd.

Die GHB stond er al een driekwart jaar werkeloos bij in de koelkast, vind er geen reet aan maar wou die ooit nog eens inzetten voor porno-doeleinden, maar ik wil dit spul absoluut niet meer in huis hebben. Weggeven was geen optie want dalijk gaat degene aan wie ik het weggef er mee de fout in en da wil ik niet op mijn geweten hebben. Het kost toch geen drol en de mensen die het graag willen kopen kunnen er toch wel aankomen lijkt me.

Het lucht in ieder geval wel op dat die weg is.
Klik om te vergroten...

Hahaha het is handiger als je al je drugs in een blikken doos steekt ipv in de koelkast vgm gaat de kwaliteit van GHB ook niet erg achteruit als het niet in de koelkast zit. Wel grappig want ik denk niet dat het lekker heeft gesmaakt. Heb je wel even geluk dat je niet te veel had gedronken.
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Weet niet de exacte hoeveelheden, maar:
  • stuk of 30 XTC-pillen
  • 250mg MDMA-kristal
  • ongeveer 20 gram amfetamine
  • 2500mg 3-MMC
  • 500mg 4-FA
  • 1000mg 6-APB
  • 100mg 4-AcO-DMT
  • 25mg 4-Ho-MET
  • 3 blotters ALD-52
  • 200mg 2C-D
  • 2 strips midazolam
  • 20 blotters etizolam
Uiteraard alleen voor eigen gebruik. Best veel pep wel :’)
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#5
120 stuks diazepam 10mg
40 sequel 25mg per stuk
Risperdon 30 stuks 2mg

Valt mee dus. Jammer genoeg. Morgen paysafecard kopen en wat bestellen pep oa
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
acht.zes zei:
Uiteraard alles voor eigen gebruik.
Klik om te vergroten...
Als je een keer hulp nodig hebt, nee hoor ik ben even klaar voor de komende tijd.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
acht.zes zei:
Uit:

Een 250ml fles GHB die voor 2/3 gevuld was met het linke goedje. Net door de gootsteen gespoeld en de fles buiten in de container gegooid.

Ik ben dus zondag gaan slapen, nogal onder invloed van alcohol en pas dinsdagochtend wakker geworden. Daar ben ik heel erg van geschrokken en pas eind van de dag realiseerde ik me dat ik al meer dan een half jaar die fles GHB in de koelkast heb staan en zeer waarschijnlijk ben ik al slaapdronken zondagnacht in de koelkast op zoek gegaan naar iets te drinken en hen ik een paar slokken van de GHB genomen waardoor ik lange tijd out ben gegaan en afgelopen maandag niet wakker ben geweest en dus pas weer dinsdagochtend wakker werd.

Die GHB stond er al een driekwart jaar werkeloos bij in de koelkast, vind er geen reet aan maar wou die ooit nog eens inzetten voor porno-doeleinden, maar ik wil dit spul absoluut niet meer in huis hebben. Weggeven was geen optie want dalijk gaat degene aan wie ik het weggef er mee de fout in en da wil ik niet op mijn geweten hebben. Het kost toch geen drol en de mensen die het graag willen kopen kunnen er toch wel aankomen lijkt me.

Het lucht in ieder geval wel op dat die weg is.
Klik om te vergroten...

Super kut lijkt me dit, maar vind het me ergens ook moeilijk voor te stellen. Als ik wel eens GHB gebruik - sporadisch want ik vind het als drug weinig aan en onderdoen aan zowel alcohol als benzo’s - dan moet ik 2.5 ml al door een zo zuur mogelijke drank gooien (red bull of citroendrank) en dan nog werk ik het moeizaam kokhalzend naar binnen vanwege die ontzettend chemische smerige weeïge zoute smaak. Ik snap bijna niet hoe je zelfs (slaap)dronken ‘een paar slokken’ puur (?) kunt nemen zonder dat te merken. Die stroperige substantie ook, ugh. Dan ben je wel ver weg geweest!

Vind het ook wel apart dat je zo lang ‘out’ bent geweest zonder overgeven. Ik heb recent toevallig nog een keer GHB gebruikt en doseerde eerst te laag (geen effect) daarna een paar tiende ml erboven en meteen teveel (echt een fucking asshole is het, met z’n minimarge). Niet genoeg om out te gaan maar heb me drie uur lang hondsberoerd gevoeld inclusief kotsen. Intense misselijkheid. Bah bah. Ben weer even genezen de komende tijd. Hoe dit goedje zo verslavend kan zijn voor sommigen is me sowieso een raadsel, ik ervaar zelf amper euforie of ontremming, vooral het fysieke bezopen draaierige gevoel. Maar goed, daar prijs ik me maar gelukkig mee. Het werkt wel aardig tegen de scherpe randjes van pep come down though.

Wel goed dat je het weggedaan hebt, ik zou daar ook van schrikken.
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#8
2cb - 100+ stuks van 35 mg
sos - 1 gram
lsd - 98 zegels
wiet - 1 onsje
keta - 29 gram
xtc - 250 stuks 300 mg
mdma poeder vorm - 1,5 gram ongeveer
mezelf - 74,5 kg :P <3
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#9
@Roze Olifant
Zoals het er nu voor staat lijkt het me toch logischer dat ik me met mijn zatte kloten een laqngdurige totale verdoving heb ingesnoven met keta-analogen.
Maar goed, die GHB was me toch een doorn in het oog, ben blij dat die weg is.

Er zijn wat mutaties geweest, dus ik heb mijn stash-lijst aangepast:

- 1P-LSD, 54 x 100ug zegels = 5400ug
- 25c-NBOMe, neusspray 75ug/spray = 7300ug
- 25i-NBOMe, 2 flesjes neusspray van 155ug/spray = 45000ug
- 2c-b, 100mg
- 3Ho-PcP, 300mg
- 3MeO-PcP, 400mg
- 4AcO-DMT, 60mg
- 4F-MPH, 1180mg
- 4Ho-Met, 900mg
- 5MeO-MiPT, 520mg
- AL-LAD, 5 x 150ug zegels = 750ug
- Amfetaminepasta, 60gr
- Amfetamine neusspray, 20ml + 3ml, +/-3mg/spray = 580mg
- Baclofen, 4 x 25mg = 100mg
- Dexamfetamine, 48mg
- DOC, 5 x 900ug zegels + 4 x 2,5mg pellets + 175mg + 75mg neusspray a 500ug/spray = 264mg
- Honingmaroc, 1gr
- LSA, Hawaian Baby Woodrose zaden, 60 x
- LSD, 30 x 25-50ug zegels + 2 x 220ug zegels + 6 x 200ug + 2 x ?ug zegels = +/-3365ug
- MDMA kristallen 950mg
- MDMA pillen, verschillende soorten/dosering 16 x
- Mirtezapine, 2 x 30mg
- Oxycontin, 10mg
- Quetiapine, 30 x 200mg, 30 x 50mg = 7500mg
- THC olie, 6ml = 150+ druppels pure
- Wiet, 18 gram

- Speciaalbiertjes, 200+ flesjes/blikjes/grote flessen
- Oetinger bier, altijd wel een paar.
R
RingoLid
01-01-2024, 00:00
#10
acht.zes zei:
@Roze Olifant
Zoals het er nu voor staat lijkt het me toch logischer dat ik me met mijn zatte kloten een laqngdurige totale verdoving heb ingesnoven met keta-analogen.
Maar goed, die GHB was me toch een doorn in het oog, ben blij dat die weg is.

Er zijn wat mutaties geweest, dus ik heb mijn stash-lijst aangepast:

- 1P-LSD, 54 x 100ug zegels = 5400ug
- 25c-NBOMe, neusspray 75ug/spray = 7300ug
- 25i-NMBOMe, 2 flesjes neusspray van 155ug/spray = 45000ug
- 2c-b, 100mg
- 3Ho-PcP, 300mg
- 3MeO-PcP, 400mg
- 4AcO-DMT, 60mg
- 4F-MPH, 1180mg
- 4Ho-Met, 900mg
- 5MeO-MiPT, 520mg
- AL-LAD, 5 x 150ug zegels = 750ug
- Amfetaminepasta, 60gr
- Amfetamine neusspray, 20ml + 3ml, +/-3mg/spray = 580mg
- Baclofen, 4 x 25mg = 100mg
- Dexamfetamine, 48mg
- DOC, 5 x 900ug zegels + 4 x 2,5mg pellets + 175mg + 75mg neusspray a 500ug/spray = 264mg
- Honingmaroc, 1gr
- LSA, Hawaian Baby Woodrose zaden, 60 x
- LSD, 30 x 25-50ug zegels + 2 x 220ug zegels + 6 x 200ug + 2 x ?ug zegels = +/-3365ug
- MDMA kristallen 950mg
- MDMA pillen, verschillende soorten/dosering 16 x
- Mirtezapine, 2 x 30mg
- Oxycontin, 10mg
- Quetiapine, 30 x 200mg, 30 x 50mg = 7500mg
- THC olie, 6ml = 150+ druppels pure
- Wiet, 18 gram

- Speciaalbiertjes, 200+ flesjes/blikjes/grote flessen
- Oetinger bier, altijd wel een paar.
Klik om te vergroten...


hqdefault.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4445464748
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."