Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs heb jij nu in huis?

Welke drugs heb jij nu in huis?

949 antwoorden
132 weergaven
18-5-2026
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Niet zo veel meer.
Heb nog 2cb en coke in huis.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#2
Net alles opgemaakt samen met mijn grote vriend conjo!
En nog 2 vrouwen van dit forum.

5 gram 83% Peruaanse fleeks..
2 Gram Keta
Ghb
Mdma
2CB
Pep
Poppers

Leuke mensen op dit forum ontmoet!
Lekker eten, leuke feestjes.
Geen drama just love..

Nog over:

2 gram MDMA
50ML Ghb

Edit: Diazepam, Clonazepam, Gabapentine, Qutapine en Baclofen..
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een beetje haze. We zijn 2019 harddrugs vrij begonnen en proberen dat zo lang mogelijk vol te houden.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rebell zei:
Net alles opgemaakt samen met mijn grote vriend conjo!
Klik om te vergroten...
Rebell zei:
5 gram 83% Peruaanse fleeks..
2 Gram Keta
Ghb
Mdma
2CB
Pep
Poppers
Klik om te vergroten...
Stoerdoenerij wordt niet gewaardeerd. Lees de forumregels eens een keer.
Rebell zei:
Net alles opgemaakt
Klik om te vergroten...
Rebell zei:
Nog over:

2 gram MDMA
50ML Ghb
Klik om te vergroten...
:tongueout:
Rebell zei:
Leuke mensen op dit forum ontmoet!
Klik om te vergroten...
Rebell zei:
mijn grote vriend conjo!
En nog 2 vrouwen van dit forum.
Klik om te vergroten...
Wat een rare formulering. "Je vriend Conjo", met naam en toenaam, en "twee vrouwen". Net of je ze besteld hebt bij de bakker :grin:
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Casaan zei:
Haha,ik ga pas herinrichten nadat ik speed heb gevonden, bij jou andersom dus?
OT: 1g 6-apb, 300 ug 1p-lsd en 150mg metocin.
Klik om te vergroten...
EDIT: 100mg metocin ....

De wereld danst
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fenrir zei:
Stoerdoenerij wordt niet gewaardeerd. Lees de forumregels eens een keer.
Klik om te vergroten...

Vind je dat stoer? Is toch gewoon normaal?
Geen idiote hoeveelheden met een groep.
Nu ben je aan het forceren, je liked wel een post van iemand die zwaar in de put zit en 600 gram pep naar binnen duwt en 5 soorten pammetjes dus begrijp je reactie niet.

Nee kon geen namen noemen vandaar...
Omdat iedereen rare appjes sturen naar elkaar willen mensen er buiten blijven.
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Soort zoekt soort.

OT: helemaal niks meer. Sinds begin dit jaar helemaal clean muv wat drank en klein beetje wiet.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
@Rebell en @acht.zes, nu is het wel weer genoeg met jullie kinderachtige ruzie. Wat jullie elkaar via pb of chat sturen moeten jullie lekker zelf weten, maar hier op het forum mag het nou wel eens klaar zijn met continu het conflict opzoeken.

De volgende van jullie 2 die het nodig vind om hier door te gaan in het topic of uitleg/verhaal te komen halen krijgt een ban.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb ook een beetje drugs in huis. Mdma, pep, 2cb. Het is maar een klein beetje.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#10
Amfitamientje Power zei:
Ik heb ook een beetje drugs in huis. Mdma, pep, 2cb. Het is maar een klein beetje.
Klik om te vergroten...
Een 2C-Beetje. Niets extracy. Speedluttige hoeveelheden. :)

OT: truffelhoning, truffelchocolaatjes, LSD.
B
Bas1824Lid
01-01-2024, 00:00
#11
6 doosjes morfine hci 10mg/ml ampullen.
Gister geprobeerd, echt bizar lekker spul.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hele mooie, pure mdma poeder (intens blij mee :hearteyes:
dat heb ik niet meer gezien sinds mijn eerste keer!)
Xtc pillen van 220, en 1 van 280.
Lsd 220 ųg.
Dmt.
2c-b.
Oxazepam.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#13
GoldenGrow zei:
helemaal niks, ben zo goed als broke.
morgen soliciteren
en over een tijdje maar een goede voorraad aanleggen.
Klik om te vergroten...
Succes met de sollicitatie!
l
lampenkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
(Too much) wiet, tabak, alcohol
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik moest even googlen op Metocin, maar dat is dus gewoon 4Ho-MET.

Van de week een inventarisatie gemaakt inclusief wegen en heb nu een overzicht van alles wat ik heb:

-130mg 2c-b
-1070mg 4Ho-Met
-300mg 3Ho-PcP
-560mg 3MeO-PcP
-85mg 4AcO-DMT
-520mg 5MeO-MiPT
-1180mg 4F-MPH
-48mg Dexamfetamine
-2 x 30mg Mirtezapine
-70gr speedpasta en 1,7gr speed
-980mg Peruaanse Cocaine
-1850mg MDMA kristallen
-16 x XTC pillen, verschillende soorten/dosering
-45ug 25i-bnome, verdeeld over 2 flesjes neusspray
-5 x 0,9ug zegels en 4 x 2,5mg pellets DOC
-10mg Oxycontin
-5 x 150ug zegels AL-LAD
-30 x 50ug zegels, 2 x 220ug zegels en 2 x ?ug zegels LSD
-5 x 100ug 1P-LSD
-60 x Hawaian Baby Woodrose LSA zaden
-200ml GHB
-4 x 25mg Baclofen
-52 gram wiet
-200+ druppels pure THC olie
-200+ speciaalbiertjes
-24 flesjes (krat) Oetinger

Uiteraard alles voor eigen gebruik.
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Vind dat best wel bizar eigenlijk.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#17
De verzameldrang is inderdaad een beetje uit de hand gelopen, en ik ga het hier bij houden. Er wordt dus niks meer gekocht.

Met het meeste kan ik jaren vooruit in ieder geval. Sommige drugs gebruik ik niet eens zoals GHB, Baclofen, Mirtazepine, dat oxy pilletje en de 3Ho-PCP.
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
acht.zes zei:
De verzameldrang is inderdaad een beetje uit de hand gelopen, en ik ga het hier bij houden. Er wordt dus niks meer gekocht.

Met het meeste kan ik jaren vooruit in ieder geval. Sommige drugs gebruik ik niet eens zoals GHB, Baclofen, Mirtazepine, dat oxy pilletje en de 3Ho-PCP.
Klik om te vergroten...

Ik hang amper rond op dit forum, maar voor zover ik kan lezen ben je wijs en ga je verstandig om met drugs. Juist daarom ben ik verbaasd over de (in mijn ogen) enorme berg zooi die je hebt liggen.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Uit:

Een 250ml fles GHB die voor 2/3 gevuld was met het linke goedje. Net door de gootsteen gespoeld en de fles buiten in de container gegooid.

Ik ben dus zondag gaan slapen, nogal onder invloed van alcohol en pas dinsdagochtend wakker geworden. Daar ben ik heel erg van geschrokken en pas eind van de dag realiseerde ik me dat ik al meer dan een half jaar die fles GHB in de koelkast heb staan en zeer waarschijnlijk ben ik al slaapdronken zondagnacht in de koelkast op zoek gegaan naar iets te drinken en hen ik een paar slokken van de GHB genomen waardoor ik lange tijd out ben gegaan en afgelopen maandag niet wakker ben geweest en dus pas weer dinsdagochtend wakker werd.

Die GHB stond er al een driekwart jaar werkeloos bij in de koelkast, vind er geen reet aan maar wou die ooit nog eens inzetten voor porno-doeleinden, maar ik wil dit spul absoluut niet meer in huis hebben. Weggeven was geen optie want dalijk gaat degene aan wie ik het weggef er mee de fout in en da wil ik niet op mijn geweten hebben. Het kost toch geen drol en de mensen die het graag willen kopen kunnen er toch wel aankomen lijkt me.

Het lucht in ieder geval wel op dat die weg is.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#20
acht.zes zei:
Uit:

Een 250ml fles GHB die voor 2/3 gevuld was met het linke goedje. Net door de gootsteen gespoeld en de fles buiten in de container gegooid.

Ik ben dus zondag gaan slapen, nogal onder invloed van alcohol en pas dinsdagochtend wakker geworden. Daar ben ik heel erg van geschrokken en pas eind van de dag realiseerde ik me dat ik al meer dan een half jaar die fles GHB in de koelkast heb staan en zeer waarschijnlijk ben ik al slaapdronken zondagnacht in de koelkast op zoek gegaan naar iets te drinken en hen ik een paar slokken van de GHB genomen waardoor ik lange tijd out ben gegaan en afgelopen maandag niet wakker ben geweest en dus pas weer dinsdagochtend wakker werd.

Die GHB stond er al een driekwart jaar werkeloos bij in de koelkast, vind er geen reet aan maar wou die ooit nog eens inzetten voor porno-doeleinden, maar ik wil dit spul absoluut niet meer in huis hebben. Weggeven was geen optie want dalijk gaat degene aan wie ik het weggef er mee de fout in en da wil ik niet op mijn geweten hebben. Het kost toch geen drol en de mensen die het graag willen kopen kunnen er toch wel aankomen lijkt me.

Het lucht in ieder geval wel op dat die weg is.
Klik om te vergroten...
Oeiii, pas goed op jezelf he.. inderdaad troep. Een van de dingen waarvan ik twijfel het uberhaupt ooit in mijn leven te proberen. Kan mij de horror verhalen die ik er als kind over hoorde nog goed herinneren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4445464748
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."