#1
Niet zo veel meer.
Heb nog 2cb en coke in huis.
Heb nog 2cb en coke in huis.
Net alles opgemaakt samen met mijn grote vriend conjo!
Stoerdoenerij wordt niet gewaardeerd. Lees de forumregels eens een keer.5 gram 83% Peruaanse fleeks..
2 Gram Keta
Ghb
Mdma
2CB
Pep
Poppers
Net alles opgemaakt
Nog over:
2 gram MDMA
50ML Ghb
Leuke mensen op dit forum ontmoet!
Wat een rare formulering. "Je vriend Conjo", met naam en toenaam, en "twee vrouwen". Net of je ze besteld hebt bij de bakkermijn grote vriend conjo!
En nog 2 vrouwen van dit forum.
EDIT: 100mg metocin ....Haha,ik ga pas herinrichten nadat ik speed heb gevonden, bij jou andersom dus?
OT: 1g 6-apb, 300 ug 1p-lsd en 150mg metocin.
Stoerdoenerij wordt niet gewaardeerd. Lees de forumregels eens een keer.
Een 2C-Beetje. Niets extracy. Speedluttige hoeveelheden.Ik heb ook een beetje drugs in huis. Mdma, pep, 2cb. Het is maar een klein beetje.
Succes met de sollicitatie!helemaal niks, ben zo goed als broke.
morgen soliciteren
en over een tijdje maar een goede voorraad aanleggen.
De verzameldrang is inderdaad een beetje uit de hand gelopen, en ik ga het hier bij houden. Er wordt dus niks meer gekocht.
Met het meeste kan ik jaren vooruit in ieder geval. Sommige drugs gebruik ik niet eens zoals GHB, Baclofen, Mirtazepine, dat oxy pilletje en de 3Ho-PCP.
Oeiii, pas goed op jezelf he.. inderdaad troep. Een van de dingen waarvan ik twijfel het uberhaupt ooit in mijn leven te proberen. Kan mij de horror verhalen die ik er als kind over hoorde nog goed herinneren.Uit:
Een 250ml fles GHB die voor 2/3 gevuld was met het linke goedje. Net door de gootsteen gespoeld en de fles buiten in de container gegooid.
Ik ben dus zondag gaan slapen, nogal onder invloed van alcohol en pas dinsdagochtend wakker geworden. Daar ben ik heel erg van geschrokken en pas eind van de dag realiseerde ik me dat ik al meer dan een half jaar die fles GHB in de koelkast heb staan en zeer waarschijnlijk ben ik al slaapdronken zondagnacht in de koelkast op zoek gegaan naar iets te drinken en hen ik een paar slokken van de GHB genomen waardoor ik lange tijd out ben gegaan en afgelopen maandag niet wakker ben geweest en dus pas weer dinsdagochtend wakker werd.
Die GHB stond er al een driekwart jaar werkeloos bij in de koelkast, vind er geen reet aan maar wou die ooit nog eens inzetten voor porno-doeleinden, maar ik wil dit spul absoluut niet meer in huis hebben. Weggeven was geen optie want dalijk gaat degene aan wie ik het weggef er mee de fout in en da wil ik niet op mijn geweten hebben. Het kost toch geen drol en de mensen die het graag willen kopen kunnen er toch wel aankomen lijkt me.
Het lucht in ieder geval wel op dat die weg is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."