Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs heb jij nu in huis?

Welke drugs heb jij nu in huis?

949 antwoorden
133 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit is voor het eerst dat ik een heuse verzameling heb, normaal haalt het nooit die status (nu ook niet lang)

3-meo-pcp
3-mmc
3-cmc
4-cmc
4-emc
3-fa
5-mapb
6-apb
a-pihp
Clonazolam
etizolam
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#2
BBKING zei:
Bekijk bijlage 12501
Klik om te vergroten...
kratom is liefde, vond de witte altijd het chillst
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#3
IMG_20201128_163516.jpg
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
1g aphp 2g 3mmc 5g odsmt 0.5g opce 8 zegels 1cp-lsd 250mg 5meomipt 40 flualprazolam pellets 600mg 2ce 230mg 4homet 20g phenibut
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Apotheker zei:
kratom is liefde, vond de witte altijd het chillst
Klik om te vergroten...
Is het ook, pure love. Er zitten zoveel voordelen aan dit middel, je kan het gebruiken tegen zoveel kwaaltjes, pijntjes, insomnia, noem het maar op.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
dmt lsd 2cb xtc ketamine hasj wiet
S
StephLid
01-01-2024, 00:00
#7
xtc, speed, lsd, keta, 2cb, ghb, wiet, 3mmc, 4mmc, coke
F
Frenk070Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Cocaine en xtc
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Apotheker zei:
Niks 😇 en ja dat klinkt raar om te zeggen
Klik om te vergroten...
Ze liggen in de schuur? 🤭
A
AlkaloïdLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lorazepam, Morfinesulfaat, Tramadol, Tabak en wat Alcohol
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flower123 zei:
Hahaha😂🙄
Klik om te vergroten...
Ja was de Poppers en speed vergeten haha
H
Hija de la luna 1Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Misschien gekke vraag . Ik heb al enkele jaren doos klevers Fentanyl in huis. Kwam van mijn moeder die palliatief is begeleid .Kan ik dat ooit nog zelf gebruiken bij hevige pijn of eens voor eenmalige trip ? Wat geeft het feitelijk ?
S
SpaceWhaleLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zoals zoveel mensen alcohol, maar daarnaast op dit moment ook: ketamine, cocaïne, GBL, oxycodon, oxazepam en mijn persoonlijke favoriet; amfetamine ❤️.

En sildenafil (ook wel bekend als viagra/kamagra) als je die ook als drugs wil definiëren.
S
SpaceWhaleLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hija de la luna 1 zei:
Misschien gekke vraag . Ik heb al enkele jaren doos klevers Fentanyl in huis. Kwam van mijn moeder die palliatief is begeleid .Kan ik dat ooit nog zelf gebruiken bij hevige pijn of eens voor eenmalige trip ? Wat geeft het feitelijk ?
Klik om te vergroten...
Technisch gezien is het als verdovend middel te gebruiken. Fentanyl is een opiaat net als bijvoorbeeld heroïne. Het ding is echter dat fentanyl ongeveer 80 keer sterker dan morfine.

Je moet je vooral afvragen of je dit wel wil gebruiken in recreatieve setting. Mocht je dat toch besluiten te doen dan zou ik eerst buitengewoon goed onderzoek doen naar de potentiële risico's! Geloof me, fentanyl is echt geen kinderspeelgoed...
D
Drugshoofd2020Lid
01-01-2024, 00:00
#15
LSD, 2-CB, changa, XTC, MDMA-kristallen, pep, 3-MMC, 4-MMC, keta en niet te vergeten mijn lekkere jointjesvoorraad
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Belachelijk dat je zoveel drugs koopt. Daar kan een stam in Afrika een heel weekend op feesten!
Klik om te vergroten...
We gaan schoenendozen sturen naar Afrika!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Niks behalve alcohol. En ik drink dan ook nog eens nooit. 😁

Volgende week ;
2cb-fly
3mmc
4mmc
6apb
1p lsd

En de bestelling was groot genoeg om toch tot Juli weg te kunnen. 😅
L
Lid 151997Lid
01-01-2024, 00:00
#18
De Apotheker zei:
Bekijk bijlage 15087
Klik om te vergroten...
:sunglasses: 😀:thumbsup:
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#19
De Apotheker zei:
Bekijk bijlage 15087
Klik om te vergroten...
Hahahaaa hahaa
Mooie verdeling van compositie, goeie lichtinval👌 lekker fotootje
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Apotheker zei:
Bekijk bijlage 15087
Klik om te vergroten...
Tssk tssk, ga je feestje bouwen ofzo 😛😂😘

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4445464748
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."