Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs heb jij nu in huis?

Welke drugs heb jij nu in huis?

949 antwoorden
131 weergaven
18-5-2026
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#1
De Apotheker zei:
Slim maus
Klik om te vergroten...

'taking the mickey' maus 😉
M
MausLid
01-01-2024, 00:00
#2
😂😂😂😂😂😂
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Boromeij zei:
lekker wel he
moet wel zeggen dat ik 4mmc wel fijner vind
Klik om te vergroten...

#
Obvious is obvious
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Enkel nog wat 4mmc.
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Leuk topic! Ik zal mijn lijstje hier ff bijzetteh :P

Stims:
Speed/Amfetamine: 10G nat (onderweg
Cocaïne: 0.5gr
XTC: 8 oranje red bulls á 220mg MDMA
MDMA: +- 5 gram
3MMC: 0.5 gram
4MMC: 0.75 gram

Dissos:
S-keta: 2.5GR
RS-keta: 1GR

Downers:
oxycodon: 42x 5mg Instant Release (40 nog onderweg)
etizolam: 100+ 1mg pellets
temazepam: 20x 20mg
alprazolam: 6x xanax 2mg

Psychedelics:
LSD: +-85 zegels á 80-100 ug
2CB: 0.12gr poeder
J
JeyeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lavalamp zei:
Hmmm...

Hash, wiet, LSD, Hasjolie, 5-meo-DMT, 4-AcO-mipt, Alprazolam, Zolpidem, yopo zaden...

Enja, er liggen hier ook nog enkele shots adrenaline maar daar kan ik niet aan :P

Valium in spuit enzo... maar kan ik ook niet aan.
Klik om te vergroten...
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Belvedere (wodka) en amnesia haze🤩😍
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#8
clonazolam, etizolam en N-ethylpentedrone
L
Lorki1Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Xtc, hasj, lsa, 2cb fly, LSD, etizolam, truffels en cocaïne. Voor iemand die tot 16 maand geleden heel occasioneel eens cannabis deed is dit toch al een grote lijst :grin:
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lorki1 zei:
Xtc, hasj, lsa, 2cb fly, LSD, etizolam, truffels en cocaïne. Voor iemand die tot 16 maand geleden heel occasioneel eens cannabis deed is dit toch al een grote lijst :grin:
Klik om te vergroten...
That's the way of the drugs man
L
Lorki1Lid
01-01-2024, 00:00
#11
De Apotheker zei:
That's the way of the drugs man
Klik om te vergroten...
Psychedelica heeft toch echt mijn ogen doen open gaan naar een andere wereld. Ik heb het gevoel de laatste maanden dat alle puzzelstukjes samenvallen. Zolang je er maar verstandig met om kan gaan he :blush:
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Buu zei:
Een hele boel, wat ik van m'n leven niet op ga maken. Maar afgelopen week 4-FA en MXE binnen gekregen <3
Klik om te vergroten...

MXE? Lijkt mij sterk dat je echte MXE hebt. Laten testen?
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een hele boel, wat ik van m'n leven niet op ga maken. Maar afgelopen week 4-FA en MXE binnen gekregen <3
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#14
hardcoredrugsnl zei:
MXE? Lijkt mij sterk dat je echte MXE hebt. Laten testen?
Klik om te vergroten...
Vrienden ja. Van Scientific innovation. Idem voor de 4-FA. :wink:
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Buu zei:
Vrienden ja. Van Scientific innovation. Idem voor de 4-FA. :wink:
Klik om te vergroten...

Lucky! Ik wou dat ik de kans had om ooit nog 1x MXE te gebruiken. Leuk goedje was dat. Geniet er extra veel van! :grin:
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#16
Buu zei:
Vrienden ja. Van Scientific innovation. Idem voor de 4-FA. :wink:
Klik om te vergroten...
Lekker man. Heb nog een tijdje een kleine voorraad gehad maar op een gegeven moment is het toch op.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#17
hardcoredrugsnl zei:
Lucky! Ik wou dat ik de kans had om ooit nog 1x MXE te gebruiken. Leuk goedje was dat. Geniet er extra veel van! :grin:
Klik om te vergroten...
KlaasVaak zei:
Lekker man. Heb nog een tijdje een kleine voorraad gehad maar op een gegeven moment is het toch op.
Klik om te vergroten...
Moet zeggen dat ik niet een extreme dissohead ben. Dusver in het verleden alleen rond de 30 milligram gezeten wat ik niet heel bijzonder vond. Maar wil misschien wel eens proberen te holen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Buu zei:
Moet zeggen dat ik niet een extreme dissohead ben. Dusver in het verleden alleen rond de 30 milligram gezeten wat ik niet heel bijzonder vond. Maar wil misschien wel eens proberen te holen.
Klik om te vergroten...
Pfff, holen is hier zo lekker op. Heb helaas maar 1 keer echte MXE kunnen krijgen
9
9 strepenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Keta, coke, xtc, heroine, speed, kamagra's
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#20
Buu zei:
Moet zeggen dat ik niet een extreme dissohead ben. Dusver in het verleden alleen rond de 30 milligram gezeten wat ik niet heel bijzonder vond. Maar wil misschien wel eens proberen te holen.
Klik om te vergroten...
Nam altijd een stuk meer, zo'n 80 tot 100 mg. Dan kon ik nog gewoon rondlopen (nou ja, niet zo gewoon...).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...434445464748
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."