#1
Slim maus
'taking the mickey' maus 😉
Slim maus
lekker wel he
moet wel zeggen dat ik 4mmc wel fijner vind
Hmmm...
Hash, wiet, LSD, Hasjolie, 5-meo-DMT, 4-AcO-mipt, Alprazolam, Zolpidem, yopo zaden...
Enja, er liggen hier ook nog enkele shots adrenaline maar daar kan ik niet aan :P
Valium in spuit enzo... maar kan ik ook niet aan.
That's the way of the drugs manXtc, hasj, lsa, 2cb fly, LSD, etizolam, truffels en cocaïne. Voor iemand die tot 16 maand geleden heel occasioneel eens cannabis deed is dit toch al een grote lijst![]()
Psychedelica heeft toch echt mijn ogen doen open gaan naar een andere wereld. Ik heb het gevoel de laatste maanden dat alle puzzelstukjes samenvallen. Zolang je er maar verstandig met om kan gaan heThat's the way of the drugs man
Een hele boel, wat ik van m'n leven niet op ga maken. Maar afgelopen week 4-FA en MXE binnen gekregen <3
Vrienden ja. Van Scientific innovation. Idem voor de 4-FA.MXE? Lijkt mij sterk dat je echte MXE hebt. Laten testen?
Vrienden ja. Van Scientific innovation. Idem voor de 4-FA.![]()
Lekker man. Heb nog een tijdje een kleine voorraad gehad maar op een gegeven moment is het toch op.Vrienden ja. Van Scientific innovation. Idem voor de 4-FA.![]()
Lucky! Ik wou dat ik de kans had om ooit nog 1x MXE te gebruiken. Leuk goedje was dat. Geniet er extra veel van!![]()
Moet zeggen dat ik niet een extreme dissohead ben. Dusver in het verleden alleen rond de 30 milligram gezeten wat ik niet heel bijzonder vond. Maar wil misschien wel eens proberen te holen.Lekker man. Heb nog een tijdje een kleine voorraad gehad maar op een gegeven moment is het toch op.
Pfff, holen is hier zo lekker op. Heb helaas maar 1 keer echte MXE kunnen krijgenMoet zeggen dat ik niet een extreme dissohead ben. Dusver in het verleden alleen rond de 30 milligram gezeten wat ik niet heel bijzonder vond. Maar wil misschien wel eens proberen te holen.
Nam altijd een stuk meer, zo'n 80 tot 100 mg. Dan kon ik nog gewoon rondlopen (nou ja, niet zo gewoon...).Moet zeggen dat ik niet een extreme dissohead ben. Dusver in het verleden alleen rond de 30 milligram gezeten wat ik niet heel bijzonder vond. Maar wil misschien wel eens proberen te holen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."