Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoeveel mg 4F-MPH is voor jou de 'g-spot'"
"Zoraa zei: Donderdag had ik voor de 2de keer 4f-mph gebruikt (de eerste x had ik er haast niks van gemerkt) ik had 12,5 mg plotter (25mg door de helft) ingenomen. De 1ste keer de zelfde hoeveelheid , moet zeggen dat het donderdag wel goed merkbaar was. Bij de come up toch wel een soort van euforie was erg vrolijk. Daarna bemerkte ik wel meer energie en ook sneller kunnen handelen op moeilijke situaties. 6 uur na inname was voor mij de werking toch wel sterk afgenomen. Niet echt een nare comedown ofzo maar werd wel heel moe. Ik heb toen een warme chocomelk met kratom genomen en heb daarna geen last gehad van een kater e.d. Naar mijn mening is dit dan ook echt voor functioneel gebruik. Zeker voor herhaling vatbaar. Ga geen hogere dosis nemen vond het perfect zo. Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie Ik ga het morgen voor het eerst gebruiken ook 12.5. Zal denk Just to be sure 6,25 nemen en als na 1 uur niet het gewenste effect aanwezig is de andere 6,25mg nemen Just to be sure. Ik zal mijn ervaring delen onder mijn andere post op de research chemical section."
"Beste mensen Ik ga 4f-mph morgen of overmorgen uitproberen. De reden waarom ik er een post over maak is omdat ik op het moment 15mg olanzapine slik i.v.b.m psychose. Op het moment gebruik ik 300 tot 450mg Armodafinil WAKLERT. Uit nieuwsgierigheid en tolerantie van modafinil kan ik het niet laten om het te nemen. Op het moment kan je mij vergelijken met een labrat Hier en daar zorgt modafinil voor wat onstabiliteit. Omdat sommige mensen zeggen dat 4f-MPH een beetje op modafinil lijkt ben ik benieuwd hoe ik erop reageer met mijn antipsychotica en psychose. Ik houd jullie op de hoogte! (Als ik niet over 4 dagen post ga dan maar uit van complicaties)"
"Mezelf zei: Nou laten we ajb niet van het ergste uitgaan. Je kan toch laag beginnen? Heb je je verder goed ingelezen over 4F-MPH want is potent goedje hé. Vanaf 15mg krijg ik al echt rushje. Dus ons gewoon op de hoogte houden en doe rustig aan! Klik om te vergroten... Ik ga ervan uit dat er niets ergs gebeurt maar niets is zeker met psychoses ... Maar goed ik zal jullie gewoon zo snel mogelijk op de hoogte houden dus 99,9% binnen 4 dagen Ik zal 25mg pillen in 2e breken dus 12.5mg 1x . Prima toch of zal ik een stukje meer afbreken tot ong 10mg?"
"Ja dit hele forum gelezen over 4f-mph"
"Rivalrie zei: De enige drug waarna ik de dokter gebeld heb Klik om te vergroten... Hoezo precies?"
"@Rivalrie ik zie dat je het combineerde met coke ja dat moet je ook niet doen"
"Dopemonster zei: Weet niet precies wat dat middel doet maar is dat nou wel verstandig om te doen?🤣😱 Je heb het over anti psychotica en psychosen dan gaat er in mijn kop alleen een belletje rinkelen geen drugs gebruiken zelfs geen alcohol en al helemaal geen wiet. Dat is toch een heel stom idee of zeg ik nou iets geks? No offence verder🤭 Klik om te vergroten... Dat zeg je inderdaad helemaal goed haha alles klopt niets op aan te merken.... Tsja toch doen is uitermate onverstandig maar ik verveel me de tiefus ook al is de ervaring negatief het zal wel een interessantere dag worden haha ik kan het gewoon niet laten😂 PS: ben onder invloed van 15mg olanzapine 300mg armodafinil en 1l wijn 😱😂🤗"
"Beste mensen Ik heb besloten om het maar niet te nemen(ik word bijna emotioneel ben gewoon volwassenen aan het worden🤣🤣). De negatieve wegen toch zwaarder dan de positieve in mijn geval dus ja gewoon modafinil blijven gebruiken dan maar.... waar ik hopelijk binnenkort mee stop 🧐"
"Schiet me ineens te binnen..... Als je testosteron wilt inbrengen of andere steroïde dan kan je dat toch ook gewoon pluggen in plaats van 2 tot 4 keer per week een naald in je lichaam steken. De kans op een infectie los je dan ook meteen op 🤔 hmmm ben benieuwd pluggers wat jullie meningen zijn"